Chukkels schreef:
AZ schrijf ik hierbij af als titelkandidaat, met het lastige (midweeks) programma wat ze hebben.
Ajax hangt af van zondag. Gelijkspel is voldoende, overwinning is zeker van minimaal 2e plek, want dan kun je je nog permitteren om een keer te verliezen.
PSV heeft het behoorlijk makkelijk. Maar met verlies tegen Ajax schrijf ik ze af voor het kampioenschap.
Twente moet de komende week geen punten laten liggen, anders zijn ze definitief uit de titelrace. Dan is plek 2 het hoogst haalbare.
Feyenoord zie ik het niet halen. Programma is niet al te zwaar op papier, maar de ervaring zal ze parten spelen. Ik zie ze niet hoger komen dan plek 4.
Heerenveen... Tja, ze krijgen het nog enorm lastig. Als ze uit de laatste 8 wedstrijden 10 punten pakken, zou ik het al knap vinden.
Ik zie het kampioenschap gaan tussen Ajax en PSV. Zondag valt de beslissing sowieso niet, maar er kan wel een enorm voorschot genomen worden op Champions League voetbal.
Hier kan ik me goed in vinden, AZ speelt ook nog voor 3 dingen en Ajax alleen voor de titel. Ajax geef ik de meeste kans van slagen