Hier kan ik me goed in vinden, AZ speelt ook nog voor 3 dingen en Ajax alleen voor de titel. Ajax geef ik de meeste kans van slagenChukkels wrote:AZ schrijf ik hierbij af als titelkandidaat, met het lastige (midweeks) programma wat ze hebben.
Ajax hangt af van zondag. Gelijkspel is voldoende, overwinning is zeker van minimaal 2e plek, want dan kun je je nog permitteren om een keer te verliezen.
PSV heeft het behoorlijk makkelijk. Maar met verlies tegen Ajax schrijf ik ze af voor het kampioenschap.
Twente moet de komende week geen punten laten liggen, anders zijn ze definitief uit de titelrace. Dan is plek 2 het hoogst haalbare.
Feyenoord zie ik het niet halen. Programma is niet al te zwaar op papier, maar de ervaring zal ze parten spelen. Ik zie ze niet hoger komen dan plek 4.
Heerenveen... Tja, ze krijgen het nog enorm lastig. Als ze uit de laatste 8 wedstrijden 10 punten pakken, zou ik het al knap vinden.
Ik zie het kampioenschap gaan tussen Ajax en PSV. Zondag valt de beslissing sowieso niet, maar er kan wel een enorm voorschot genomen worden op Champions League voetbal.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die aansteker was ook gegooid, maar dat was niet hetgeen wat hem raakteMol wrote:Was het een flesje Jager ja? Ik had gehoord dat het een aansteker was![]()
Dat maakt het wel iets ernstiger ja![]()
Maarja je moet niets naar spelers gooien, alleen naar de scheids
Waarvoor dan?patrickjeb wrote: Hier kan ik me goed in vinden, AZ speelt ook nog voor 3 dingen
Spek, bonen en?
Nee, denk dat Valencia een stapje te groot is, dus daar liggen ze zo uit. Heracles zal wel geen probleem zijn. Dan hoeven ze alleen nog maar een extra pot te spelen in de Kuip tegen Heerenveen of PSV. Mja dat is ook geen straf haha. En AZ heeft hele fitte ploeg dus komt wel goed!
iddParvuz wrote:Beledig de PVV niet zo.Chukkels wrote:Afschieten dat Haagse kutvolk! Ze halen gewoon Russische praktijken uit. Dat je gaat fluiten, de scheidsrechter uitscheld, spelers blesseert met voorwerpen en Hamas en dergelijken roept is al erg, maar dan ook nog eens racistische spreekkoren uit naar Anita en hem zelfs met een banaan bekogeld, dan kun je voor mij helemaal opgehangen worden. Stelletje PVV-mongolen!
View on YouTube
ik stem ook pvv maar dat maakt mij nog geen racist xD
ik zou het eerder ongehoorzame neanderthalers noemen met hun 'stoere' gedrag.
Wie PVV-stemmers?AniThing wrote:ik zou het eerder ongehoorzame neanderthalers noemen met hun 'stoere' gedrag.
PVV maakt dit land kappot en het haagse publiek een waardeloze speler. Ik neem aan dat hij over de pvv spreekt.
De PVV staat meer als een proteststem.mrazura wrote:PVV maakt dit land kappot en het haagse publiek een waardeloze speler. Ik neem aan dat hij over de pvv spreekt.
Dat weet iedereen inmiddels wel. Het is ook typisch dat men doorblijft gaan over kopvadden tax en dergelijke, terwijl de tweede kamer er toch echt voor heeft gestemd waarbij er daarnaast door Wilders nog weinig geluid wordt gemaakt over de Islam.
Dat daargelaten, keep dreaming.
had t over die ado aanhangselsLyst wrote:Wie PVV-stemmers?AniThing wrote:ik zou het eerder ongehoorzame neanderthalers noemen met hun 'stoere' gedrag.
HAHAHAHAHA twente staat al weer achter

Shit 1-1
Shit 1-1
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
En nu al weer 2-1 voor. Als PSV dalijk maar wint!wootum wrote:HAHAHAHAHA twente staat al weer achter![]()
Shit 1-1
-
C
Heerenveen de beste kansen tot nu toe maar PSV al mooi op 0-1 voorsprong
Huppa, 1-1Chris Two wrote:Heerenveen de beste kansen tot nu toe maar PSV al mooi op 0-1 voorsprong
Meer dan verdiend!
-
C
Zeker, goede kopbal, slechte dekking!
Hoppaa
, nu hopen op Heracles morgen 
Lekker verdedigd van Heerenveen, overigens wel knappe goals van Wijnaldum en Matavz. Al kregen zij wel erg veel ruimte.
wootum wrote:Hoppaa, nu hopen op Heracles morgen
Het wilde echt niet lukken bij heereveen. Sonde dat zulke dekfouten je de kans ontnemen om naar een volgende ronde te gaan. Maar ook echt niks ging erin zeg jezus wat een keeper is dat zeg.
Wat stond Tyton lekker te keepen vandaag zegmrazura wrote: Maar ook echt niks ging erin zeg jezus wat een keeper is dat zeg.
Ja als je eerst die bal op de lijn pakt en dan een penalty dan gaat er gewoon niks meer in haha.wootum wrote:Wat stond Tyton lekker te keepen vandaag zegmrazura wrote: Maar ook echt niks ging erin zeg jezus wat een keeper is dat zeg.
Az zal je bedoelenSquid wrote:wootum wrote:Hoppaa, nu hopen op Heracles morgen
Vast houden! 8 april naar de Kuip!! haha Moooooi!!wootum wrote:HAHAHAHAHA 0-1 Heracles
Lukt ze dus nietParvuz wrote:Vast houden! 8 april naar de Kuip!! haha Moooooi!!wootum wrote:HAHAHAHAHA 0-1 Heracles
En nu is het kansloos. 2-1wootum wrote:Lukt ze dus nietParvuz wrote:Vast houden! 8 april naar de Kuip!! haha Moooooi!!wootum wrote:HAHAHAHAHA 0-1 Heracles
Last edited by dennis on 22 Mar 2012 21:13, edited 1 time in total.