Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoezo het is de 25e minuut pas ^^
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 50 minutes ago
Never mind haha. Mja voetbal is voetbal, balletje hoeft maar 1x over het lijntje en het staat 2-2 haha.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dennis wrote: En nu is het kansloos. 2-1
Ik neem mijn woorden terug.
2-2
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 48 minutes ago
HAHA 2-2 :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
2-3 :lol:
C
What the FUCK is er in Alkmaar gebeurd :lol:
A
Chris Two wrote:What the FUCK is er in Alkmaar gebeurd :lol:
Image
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Zal die holmen balen haha. Hij had er wel 3 binnen moeten schieten vandaag :P
Hardtraxx Crew
last seen 48 minutes ago
Hahaha geweldig dit :D Gun het Heracles ook wel!! Alleen de finale verliezen ze natuurlijk :whistle:
Last edited by wootum on 22 Mar 2012 23:22, edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Zou een leuke stunt zijn als ze de beker pakken, gun het ze meer als de Eindhovenaren. :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik vind het wel genieten, al die teleurgestelde gezichten in alkmaar. :D
voor de rest blijft het natuurlijk de poedelprijs van de eredivisie. :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Kuipje!!!!! Zeker heen! :worship: Geweldig dit, wat een baas is Thomasje Bruns toch ook! :cool:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Bij deze heb ik dus echt geen zin meer in morgen wat een kut zooi, die marceles ook met zijn 3/4 pogingen terwijl hij nog nooit een redelijk afstandschot heeft gemaakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Huppa!! Zwaar verdient gewonnen van AZ! Echt prachtig! Nu al zin in 8 april, hopelijk lekker zonnetje, prachtige sfeer! Laat maar komen!
Telgenkamp. :worship: Ik zei laatst iets over dat de 2e keeper beter schijnt te zijn, nou dat heeft hij wel bewezen! Denk alleen dat Pasveer gewoon weer in de basis staat straks.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Huppa!! Zwaar verdient gewonnen van AZ! Echt prachtig! Nu al zin in 8 april, hopelijk lekker zonnetje, prachtige sfeer! Laat maar komen!
Telgenkamp. :worship: Ik zei laatst iets over dat de 2e keeper beter schijnt te zijn, nou dat heeft hij wel bewezen! Denk alleen dat Pasveer gewoon weer in de basis staat straks.
Dat zeiden ze beide in het interview na de wedstrijd. :)
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Oke balen. Haha, vind Telgenkamp veel zekerder overkomen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Heerlijk, AZ verdiende het al niet om in de halve finale te staan laat staan de finale
Heerlijke stunt van Heracles :worship: hopelijk laten ze weer wat zien tegen psv :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Kaarten zijn besteld! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
El Mare wrote:Hoezo het is de 25e minuut pas ^^
Ik zei toch, het was pas de 25e minuut :D
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Parvuz wrote:T schijnt dat de 2e keeper van Heracles beter is dan Pasveer, maar aangezien de vader van Pasveer keeperstrainer is bij Heracles speelt Pasveer altijd. Dus geen probleem voor de halve finale in dat opzicht haha.
:thumbsup:

Haha, vriend van me zit nu in zuidafrika, studeert daar, hij wil speciaal voor de bekerfinale weekendje naar Nederland komen haha held. :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:
Parvuz wrote:T schijnt dat de 2e keeper van Heracles beter is dan Pasveer, maar aangezien de vader van Pasveer keeperstrainer is bij Heracles speelt Pasveer altijd. Dus geen probleem voor de halve finale in dat opzicht haha.

Haha, vriend van me zit nu in zuidafrika, studeert daar, hij wil speciaal voor de bekerfinale weekendje naar Nederland komen haha held. :P
Successupporter... Als hij een echte fan was, was hij er met andere wedstrijden ook! :yawn:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Hopelijk kan Groningen vanavond weer eens de 3 punten pakken!
Last edited by flevoboys on 23 Mar 2012 20:22, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
Parvuz wrote:

Successupporter... Als hij een echte fan was, was hij er met andere wedstrijden ook! :yawn:
:lol: xd
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Begint al goed 0-1 Burnet. Maar zegt nog niks. Vorige week kwamen ze ook voor in Utrecht.
Hardtraxx Crew
last seen 48 minutes ago
Hopppaaaa :yay: :yay: 5-1 winnen, over Den Bosch heen en alleen bovenaan staan in de periode :yay: :beer: