Hoezo het is de 25e minuut pas 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Never mind haha. Mja voetbal is voetbal, balletje hoeft maar 1x over het lijntje en het staat 2-2 haha.
Ik neem mijn woorden terug.dennis wrote: En nu is het kansloos. 2-1
2-2
-
C
What the FUCK is er in Alkmaar gebeurd 
-
A
Chris Two wrote:What the FUCK is er in Alkmaar gebeurd

Zal die holmen balen haha. Hij had er wel 3 binnen moeten schieten vandaag 
Hahaha geweldig dit
Gun het Heracles ook wel!! Alleen de finale verliezen ze natuurlijk 
Last edited by wootum on 22 Mar 2012 23:22, edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Zou een leuke stunt zijn als ze de beker pakken, gun het ze meer als de Eindhovenaren. 
Ik vind het wel genieten, al die teleurgestelde gezichten in alkmaar. 
voor de rest blijft het natuurlijk de poedelprijs van de eredivisie.
voor de rest blijft het natuurlijk de poedelprijs van de eredivisie.
Kuipje!!!!! Zeker heen!
Geweldig dit, wat een baas is Thomasje Bruns toch ook! 
Bij deze heb ik dus echt geen zin meer in morgen wat een kut zooi, die marceles ook met zijn 3/4 pogingen terwijl hij nog nooit een redelijk afstandschot heeft gemaakt.
Huppa!! Zwaar verdient gewonnen van AZ! Echt prachtig! Nu al zin in 8 april, hopelijk lekker zonnetje, prachtige sfeer! Laat maar komen!
Telgenkamp.
Ik zei laatst iets over dat de 2e keeper beter schijnt te zijn, nou dat heeft hij wel bewezen! Denk alleen dat Pasveer gewoon weer in de basis staat straks.
Telgenkamp.
Dat zeiden ze beide in het interview na de wedstrijd.Parvuz wrote:Huppa!! Zwaar verdient gewonnen van AZ! Echt prachtig! Nu al zin in 8 april, hopelijk lekker zonnetje, prachtige sfeer! Laat maar komen!
Telgenkamp.Ik zei laatst iets over dat de 2e keeper beter schijnt te zijn, nou dat heeft hij wel bewezen! Denk alleen dat Pasveer gewoon weer in de basis staat straks.
Oke balen. Haha, vind Telgenkamp veel zekerder overkomen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heerlijk, AZ verdiende het al niet om in de halve finale te staan laat staan de finale
Heerlijke stunt van Heracles
hopelijk laten ze weer wat zien tegen psv 
Heerlijke stunt van Heracles
Ik zei toch, het was pas de 25e minuutEl Mare wrote:Hoezo het is de 25e minuut pas
Parvuz wrote:T schijnt dat de 2e keeper van Heracles beter is dan Pasveer, maar aangezien de vader van Pasveer keeperstrainer is bij Heracles speelt Pasveer altijd. Dus geen probleem voor de halve finale in dat opzicht haha.
Haha, vriend van me zit nu in zuidafrika, studeert daar, hij wil speciaal voor de bekerfinale weekendje naar Nederland komen haha held.
Successupporter... Als hij een echte fan was, was hij er met andere wedstrijden ook!Parvuz wrote:Parvuz wrote:T schijnt dat de 2e keeper van Heracles beter is dan Pasveer, maar aangezien de vader van Pasveer keeperstrainer is bij Heracles speelt Pasveer altijd. Dus geen probleem voor de halve finale in dat opzicht haha.
Haha, vriend van me zit nu in zuidafrika, studeert daar, hij wil speciaal voor de bekerfinale weekendje naar Nederland komen haha held.
Hopelijk kan Groningen vanavond weer eens de 3 punten pakken!
Last edited by flevoboys on 23 Mar 2012 20:22, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Successupporter... Als hij een echte fan was, was hij er met andere wedstrijden ook!Parvuz wrote:Parvuz wrote:T schijnt dat de 2e keeper van Heracles beter is dan Pasveer, maar aangezien de vader van Pasveer keeperstrainer is bij Heracles speelt Pasveer altijd. Dus geen probleem voor de halve finale in dat opzicht haha.
Begint al goed 0-1 Burnet. Maar zegt nog niks. Vorige week kwamen ze ook voor in Utrecht.