Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:39 

Zenda schreef:
Almighty schreef:
Forza NAC!

Hee, medestanders :D

Vandaag wel, haha
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:40 

Voor zowel AJAX als PSV is het een goed weekend geweest...
Concurrenten verliezen of verspelen onnodig punten..

AZ krijgt zwaarste programma incl. beker, europa league en Feijenoord, Twente en PSV..
Maar ook NAC die redelijk in vorm raakt nu..

nummers 2 en 3 van dit moment zal dus de titel nemen dit jaar...
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:56 

Hardtraxx Veteran

Programma laatste acht ronden:

AZ uit naar Vitesse, PSV, Feyenoord en NEC, | thuis tegen RKC, FC Twente, VVV en FC Groningen

Ajax uit naar Heerenveen, FC Twente en Vitesse | thuis tegen PSV, Heracles, De Graafschap, FC Groningen en VVV

PSV uit naar Ajax, RKC, Roda JC en Excelsior | thuis tegen VVV, AZ, NEC en ADO

FC Twente uit naar De Graafschap, ADO Den Haag, AZ, Excelsior en VVV | thuis tegen Roda JC, NAC, Ajax en Heerenveen

Feyenoord uit naar De Graafschap, Roda JC, ADO en Heerenveen | thuis tegen NAC, Excelsior, AZ en Heracles

Heerenveen uit naar FC Groningen, NEC, Heracles en FC Twente | thuis tegen VVV, Ajax, Vitesse en Feyenoord

AZ schrijf ik hierbij af als titelkandidaat, met het lastige (midweeks) programma wat ze hebben.
Ajax hangt af van zondag. Gelijkspel is voldoende, overwinning is zeker van minimaal 2e plek, want dan kun je je nog permitteren om een keer te verliezen.
PSV heeft het behoorlijk makkelijk. Maar met verlies tegen Ajax schrijf ik ze af voor het kampioenschap.
Twente moet de komende week geen punten laten liggen, anders zijn ze definitief uit de titelrace. Dan is plek 2 het hoogst haalbare.
Feyenoord zie ik het niet halen. Programma is niet al te zwaar op papier, maar de ervaring zal ze parten spelen. Ik zie ze niet hoger komen dan plek 4.
Heerenveen... Tja, ze krijgen het nog enorm lastig. Als ze uit de laatste 8 wedstrijden 10 punten pakken, zou ik het al knap vinden.

Ik zie het kampioenschap gaan tussen Ajax en PSV. Zondag valt de beslissing sowieso niet, maar er kan wel een enorm voorschot genomen worden op Champions League voetbal.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

Laat maar, was vreselijk dom :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:03 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Ik ben fan van Den Haag :D :D

Problems?? :P

>.<
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:04 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
programma staat boven je :P PSV heeft toch wel een relatief makkelijk programma zeg, moet te doen zijn..

Dommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :x
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:05 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Project 141 schreef:
programma staat boven je :P PSV heeft toch wel een relatief makkelijk programma zeg, moet te doen zijn..

Dommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :x

haha wel grappig dat je wel las wat ie zei over 10 punten uit 8 wedstrijden maar niet het programma :P

Het is laat he :yawn: :lol: :yawn: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:13 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg nog altijd dat Ajax kampioen gaat worden, in topwedstrijden laat Ajax vaak meer zien dan tegen de kleine tegenstanders, en daarbij komt dat Sigthorsson en Boerrigter zo goed als fit zijn, van der Wiel en Boilesen zijn ook richting fit aan het werken. En dat gaat heel erg belangrijk worden!
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:22 

Kraak... Piep...

Het moet spannen tussen PSV AZ AJAX en Twente.
Feyenoord faalt toch vaak zat tegen de mindere ploegen
Als Twente ervan leert en er niet achteraan gaat... dan hebben hun kans zat
Hetzelfde geld voor AZ die kunnen het wel
AJAX is er goed weer bovenop gekomen maar die zullen ergens in hun glorie wel weer een dip krijgen zoals altijd.
PSV is onvoorspelbaar. Ene keer topspel en de andere keer niet.

Kan alle kanten nog op.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:23 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Het moet spannen tussen PSV AZ AJAX en Twente.
Feyenoord faalt toch vaak zat tegen de mindere ploegen
Als Twente ervan leert en er niet achteraan gaat... dan hebben hun kans zat
Hetzelfde geld voor AZ die kunnen het wel
AJAX is er goed weer bovenop gekomen maar die zullen ergens in hun glorie wel weer een dip krijgen zoals altijd.
PSV is onvoorspelbaar. Ene keer topspel en de andere keer niet.

Kan alle kanten nog op.

Standaard een september - oktober dipje :P , verder aan het eind van de competitie nooit geen last van :thumbup: . Met als afgelopen seizoenen steeds een eindsprint die vorig jaar uiteindelijk eindelijk eens een titel opleverde!
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:33 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ik zeg nog altijd dat Ajax kampioen gaat worden, in topwedstrijden laat Ajax vaak meer zien dan tegen de kleine tegenstanders, en daarbij komt dat Sigthorsson en Boerrigter zo goed als fit zijn, van der Wiel en Boilesen zijn ook richting fit aan het werken. En dat gaat heel erg belangrijk worden!

Ajax heeft zijn toppers helemaal niet allemaal gewonnen: Feyenoord 1 x gelijk en verloren, AZ verloren, Twente gelijk en PSV gelijk.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:46 

Hardtraxx Elite

Ik denk persoonlijk dat als PSV niet stabiel gaat voetballen de komende weken dat die dag kunnen zeggen tegen het mee strijden om de title.
Voorlopig is het Az, Twente en Ajax (Heerenveen misschien..?)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:51 

Bierkoning

Ik heb al genoeg voorspelling gedaan maar het is gewoon niet meer te doen, iedereen kan van elkaar winnen en verliezen. Volgende week kan Ajax 4-0 van PSV winnen en de week erna kunnen ze onderuit gaan bij VVV (of tegen wie ze ook moeten dan). Ik moet zeggen dat AZ nog de stabielste indruk op mij maakt, maar die krijgen ook weer 2 zware wedstrijden tegen Valencia.

Maar als ik nu al m'n geld op een club moest zetten zou het toch Ajax zijn. Met de gedachte dat ze meestal een vrij sterke eindfase hebben in de competitie en AZ dat nog voor 3 prijzen speelt, terwijl Ajax alleen nog voor de titel speelt. Ik zou het overigens wel heel knap worden als Ajax zich bij de top 2 speelt, als je ziet hoeveel belangrijke spelers ze al maanden missen en met spelers spelen die eigenlijk nog niet Ajax 1 waardig zijn.

Nu even Studio Voetbal terugkijken.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:55 

Donateur

Op papier zou je echt denken dat Feyenoord met 2 vingers in de neus alles wint. Wat een simpel programma xd
Helaas dat ze het altijd zo kut doen tegen mindere ploegen...

Het zou geweldig zijn als we bij de eerste 3 kunnen eindigen. En het is best mogelijk dit seizoen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

AZ wordt geen kampioen meer, Ajax maakt goede kans, PSV de beste kandidaat, Twente kansloos, Heerenveen en Feyenoord doen mee voor spek en bonen.

Volgende week:
Twente Grootste kandidaat, AZ verdedigt nog de koppositie, Ajax valt terug met gelijk spel tegen het kansloze PSV en Heerenveen en Feyenoord volgen AZ en Twente op de voet.

Weer een week later:
Ajax wordt kampioen, Twente volgt op de voet. PSV komt sterk terug van slechte week. Feyenoord doet weer mee. AZ kansloos. Heerenveen afgehaakt.

blablablalba...

Welkom in de eredivisie haha. Heerlijke competitie. :P
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
AZ wordt geen kampioen meer, Ajax maakt goede kans, PSV de beste kandidaat, Twente kansloos, Heerenveen en Feyenoord doen mee voor spek en bonen.

Volgende week:
Twente Grootste kandidaat, AZ verdedigt nog de koppositie, Ajax valt terug met gelijk spel tegen het kansloze PSV en Heerenveen en Feyenoord volgen AZ en Twente op de voet.

Weer een week later:
Ajax wordt kampioen, Twente volgt op de voet. PSV komt sterk terug van slechte week. Feyenoord doet weer mee. AZ kansloos. Heerenveen afgehaakt.

blablablalba...

Welkom in de eredivisie haha. Heerlijke competitie. :P

Zo waar :worship:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Elke week is het weer anders. Ik verwacht dat het tot de laatste speelronde spannend blijft. :)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Afschieten dat Haagse kutvolk! Ze halen gewoon Russische praktijken uit. Dat je gaat fluiten, de scheidsrechter uitscheld, spelers blesseert met voorwerpen en Hamas en dergelijken roept is al erg, maar dan ook nog eens racistische spreekkoren uit naar Anita en hem zelfs met een banaan bekogeld, dan kun je voor mij helemaal opgehangen worden. Stelletje PVV-mongolen!

http://youtu.be/-mMan-3qE8E?t=5m44s
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Afschieten dat Haagse kutvolk! Ze halen gewoon Russische praktijken uit. Dat je gaat fluiten, de scheidsrechter uitscheld, spelers blesseert met voorwerpen en Hamas en dergelijken roept is al erg, maar dan ook nog eens racistische spreekkoren uit naar Anita en hem zelfs met een banaan bekogeld, dan kun je voor mij helemaal opgehangen worden. Stelletje PVV-mongolen!

Beledig de PVV niet zo. :P
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Niet alleen in Nederland zitten dus PVV'ers

Citaat:
Congolees Samba maakt kennis met racisme in Rusland
19/03/2012 15:23

Cristopher Samba was zondag de volgende speler die kennis maakte met racisme in het Russische voetbal. De Congelese verdediger van Anzhi Makhachkala kreeg op bezoek bij Lokomotiv Moskou (1-0 verlies) een banaan naar zijn hoofd geworpen.

Volgens verschillende Russische media gebeurde het incident meteen na het eindsignaal, toen Samba onderweg was richting de kleedkamers. De banaan zou geworpen zijn vanuit de VIP-stands.

'Ik ben zwaar teleurgesteld dat dit gebeurde voor de ogen van alle kinderen die in het stadion aanwezig waren', sprak de boze Samba na afloop. 'Deze dwaze actie geeft hun het slechte voorbeeld.'

Vorig jaar was een andere speler van Anzhi, de Braziliaanse routinier Roberto Carlos, ook al het mikpunt van racisme. Ook de linksback kreeg, tot twee keer toe zelfs, een banaan naar zich geworpen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Daarom zeg ik ook Russische praktijken ;)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Johan Derksen over Jomanda: "Als je d'r een klap op de kont geeft, vliegen de bromvliegen uit d'r neus" :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:42 

Donateur

Spelers blesseert met voorwerpen hahahaahahahahahahah. Wat een wijf die Lukoki.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Spelers blesseert met voorwerpen hahahaahahahahahahah. Wat een wijf die Lukoki.

Als je iemand met een flesje Jager met vloeistof raakt, zodat hij er een wond aan overhoudt, kun je toch wel spreken van iemand blesseren. Dat het niet ernstig is, doet niet ter zake. -.-
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:46 

Donateur

Was het een flesje Jager ja? Ik had gehoord dat het een aansteker was :P
Dat maakt het wel iets ernstiger ja xd
Maarja je moet niets naar spelers gooien, alleen naar de scheids :D
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic