?El Mare wrote:wootum wrote:Dat Vertonghen maar ff geel pakt, is ie er volgende week niet bij![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Janssen is er niet bij volgende week, zal wel een redelijke aderlating zijn
.
Triest achterlijk volk is dat Den Haag publiek toch. Je zou maar fan zijn van die club. :')
:')Chukkels wrote:Triest achterlijk volk is dat Den Haag publiek toch. Je zou maar fan zijn van die club. :')
Overal heb je hersenloos volk rond lopenmrazura wrote::')Chukkels wrote:Triest achterlijk volk is dat Den Haag publiek toch. Je zou maar fan zijn van die club. :')
Ja dat wilde ik er ook mee zeggen. Ik ga al vanaf me 7e naar ado dus ik vind de opmerking een beetje triest.flevoboys wrote:Overal heb je hersenloos volk rond lopenmrazura wrote::')Chukkels wrote:Triest achterlijk volk is dat Den Haag publiek toch. Je zou maar fan zijn van die club. :'). Zo ook bij Ajax. Maar dit was wel erg triest ja, dat gooien van spullen naar Ajax spelers.
Me broer was er ook namelijk.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Doei ASO den haag 
Relatief gezien ligt het percentage hersenloze vele malen hoger bij Den Haag, dan in de rest van Nederland. Hoeveel supporters? 25.000? Daarvan hebben er 2000 een stadionverbod en zijn plus-minus 5000 (meer dan 1/3e van het publiek) bezig met de wedstrijd te verstieren. Dus 1/3e van de ADO-fans zijn gewoon schoften, net als sommige spelers, en juist daarom zou ik er never nooit mee geassocieerd worden.flevoboys wrote:Overal heb je hersenloos volk rond lopenmrazura wrote::')Chukkels wrote:Triest achterlijk volk is dat Den Haag publiek toch. Je zou maar fan zijn van die club. :'). Zo ook bij Ajax. Maar dit was wel erg triest ja, dat gooien van spullen naar Ajax spelers.
-
C
PSV al 1-0 
Het spel van PSV is iig een stuk leuker om naar te kijken 
Daar gaat Feyenoord, mooi, Twente op nog meer achterstand zetten

En bij Pissevee is het ook 1-1

En bij Pissevee is het ook 1-1
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
wat een frotgoal van Heereveen
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Zo kan het dus ook! Mertens 
-
A
Ado is koning
RKC is koningst julelelele

RKC is koningst julelelele
-
C
3-1,.. mooi
-
C
en 4-1
Rutten is er lelijk uitgewerkt, waarom kunnen ze het nu ineens wel? :')
Hoppa 5-1
Als zelfs Engelaar mooie goals gaat maken
En mooi dat Twente voor de 2e keer op rij verliest
En mooi dat Twente voor de 2e keer op rij verliest
Last edited by wootum on 18 Mar 2012 16:28, edited 1 time in total.
-
A
Forza NAC!
Ik ben fan van Den HaagChukkels wrote: Relatief gezien ligt het percentage hersenloze vele malen hoger bij Den Haag, dan in de rest van Nederland. Hoeveel supporters? 25.000? Daarvan hebben er 2000 een stadionverbod en zijn plus-minus 5000 (meer dan 1/3e van het publiek) bezig met de wedstrijd te verstieren. Dus 1/3e van de ADO-fans zijn gewoon schoften, net als sommige spelers, en juist daarom zou ik er never nooit mee geassocieerd worden.
Problems??
Ik begin echt moedeloos te worden van Groningen. Alwéêr verloren...