Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:23 

Hardtraxxer

Guidetti 17 uit 15 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
vraag me af hoe feyenoord volgend seizoen gaat spelen zonder guidetti :D

Idd, je ziet gewoon in deze wedstrijd dat het veldspel van Feyenoord onderdoet voor Vitesse. En niet zo'n beetje ook. Zonder de individuele klasse van Guidetti hadden ze gewoon verloren vrees ik. Ben benieuwd hoe een vertrek van deze geweldenaar wordt opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:59 

Hardtraxx Elite

Schat de kans idd heel klein in dat John het kanon bij ons cluppie blijft. Feyenoord beschikt momenteel maar over één goede scorende kracht en dat is hij, mocht hij weggaan kunnen we de schade enigzins beperken met Janmaat en in mindere maten Goossens waar ik ook wel iets in zie. Voorlopig mogen we nog een paar wedstrijden genieten van ons jonge talentje!

Over de wedstrijd van vandaag: Zelfs als Feyenoord fan kan ik duidelijk stellen dat het team zichzelf te kort heeft gedaan en dat deze uitslag niet verdiend is. Maar ieder puntje is meegenomen dus ook hierom drinken we er één! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Sinds 5 jaar weer eens in de kuip geweest. En het was genieten :worship: spel was niet geweldig, maar we hebben de 3 punten weer en de sfeer was top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
The Anim0l schreef:

Idd, je ziet gewoon in deze wedstrijd dat het veldspel van Feyenoord onderdoet voor Vitesse. En niet zo'n beetje ook. Zonder de individuele klasse van Guidetti hadden ze gewoon verloren vrees ik. Ben benieuwd hoe een vertrek van deze geweldenaar wordt opgepakt.

Als Manchester City zeer tevreden is over hoe Feyenoord met dat soort talenten om gaat en ze beter maakt dan sturen ze misschien volgend seizoen nog wel een talentvolle spits ofzo. Ze hebben er zat daar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
katamaran schreef:
The Anim0l schreef:

Als Manchester City zeer tevreden is over hoe Feyenoord met dat soort talenten om gaat en ze beter maakt dan sturen ze misschien volgend seizoen nog wel een talentvolle spits ofzo. Ze hebben er zat daar haha.

feyenoord iemand beter maken?
tis meer dat het niveau in NL gewoon dramatisch is waardoor je al snel uitblinkt als je vaak scoort

en tegenwoordig gaat het voetbal meer om geld dan om het spelletje dus als man city veel geld kan vangen voor guidetti is het jammer voor feyenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
feyenoord iemand beter maken?
tis meer dat het niveau in NL gewoon dramatisch is waardoor je al snel uitblinkt als je vaak scoort

en tegenwoordig gaat het voetbal meer om geld dan om het spelletje dus als man city veel geld kan vangen voor guidetti is het jammer voor feyenoord

Ja Feyenoord heeft Guidetti toch beter gemaakt dan dat hij vorig seizoen was. En dan praat ik over wat hij waard is. Ik denk dat zijn waarde flink is gestegen hoe hij dit seizoen speelt bij Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:30 

Artiest

Dat Feyenoord qua veldspel minder was dan Vitesse vind ik nergens op slaan. En Guidetti is zeker wel beter geworden bij Feyenoord, zoals Clasie beter is geworden. Dus ze maken spelers wel degelijk beter, maar of Feyenoord volgend seizoen weer zo kan presteren is maar de vraag. Dan hebben ze gewoon weer een geweldige killer spits nodig. Want Guidetti blijft ongetwijfeld niet meer na dit seizoen, dus dan moet je iemand anders zie te huren die echt killer mentaliteit heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Dat Feyenoord qua veldspel minder was dan Vitesse vind ik nergens op slaan. En Guidetti is zeker wel beter geworden bij Feyenoord, zoals Clasie beter is geworden. Dus ze maken spelers wel degelijk beter, maar of Feyenoord volgend seizoen weer zo kan presteren is maar de vraag. Dan hebben ze gewoon weer een geweldige killer spits nodig. Want Guidetti blijft ongetwijfeld niet meer na dit seizoen, dus dan moet je iemand anders zie te huren die echt killer mentaliteit heeft.

Precies, en als Manchester City er nog zo 1 heeft lopen, wat ik wel denk, dan zullen ze eerder hem bij Feyenoord plaatsen dan bij een club waar ze nog geen goede ervaringen mee hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:43 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Dark Pact schreef:

Precies, en als Manchester City er nog zo 1 heeft lopen, wat ik wel denk, dan zullen ze eerder hem bij Feyenoord plaatsen dan bij een club waar ze nog geen goede ervaringen mee hebben gehad.

je hebt ook kans dat ze het afwijzen en voor de eigen jeugd kiezen. Ryo kon dit jaar ook weer worden geleend aan feyenoord maar dit wou Van Geel niet omdat hij de eigen spelers wou zien voetballen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

misschien lag zijn niveau al hoger dan de gemiddelde speler in NL?
in engeland valt dat niet op omdat het niveau daar velen malen hoger ligt

mja dit gaat weer een eindeloze discussie worden ben ik bang dus ja jullie hebben allemaal gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Sinds 5 jaar weer eens in de kuip geweest. En het was genieten :worship: spel was niet geweldig, maar we hebben de 3 punten weer en de sfeer was top! :D

Successupporters :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:

Alsof dat er iets mee te maken heeft, Feyenoord is momenteel zo onberekenbaar als de pest. :aww: Bij Ajax lopen ze in de 75e minuut het stadion uit en zingen ze alleen wanneer er goeie tijden zijn, kun je over Feyenoord niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Rawbin schreef:

Alsof dat er iets mee te maken heeft, Feyenoord is momenteel zo onberekenbaar als de pest. :aww: Bij Ajax lopen ze in de 75e minuut het stadion uit en zingen ze alleen wanneer er goeie tijden zijn, kun je over Feyenoord niet zeggen.

tjaa als je dat baseert op de afgelopen wedstrijd zit je wel fout
aangezien ajax uit speelde en supporters van nac eerder weggingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:51 

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Rawbin schreef:

Jaaaaaaahoooooor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

en feyenoord zingt alleen maar omdat ze zich kapot vervelen omdat het team er voetballend niks van bakt en ja dan moet je jezelf toch bezig zien te houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
en feyenoord zingt alleen maar omdat ze zich kapot vervelen omdat het team er voetballend niks van bakt en ja dan moet je jezelf toch bezig zien te houden :D

En bij Ajax springen de lui van 410 met de rug naar het veld omdat daar toch niets te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:33 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:

Nee, dat baseerde ik op de wedstrijd tegen Utrecht.

The Anim0l schreef:

Nee, ze zingen om het team aan te moedigen, tevens werkt het ook sfeerverhogend.

Project 141 schreef:
En als je een wave door het stadion ziet gaan weet je dat er al helemaal niks gebeurt!

Sfeerverhogend.

Ik heb de wedstrijd RKC - Heereveen zitten kijken. Het was zo stil dat je een langsvliegende duif zelfs zou kunnen horen. Ik kijk dan liever naar een wedstrijd waar veel gezongen wordt en waar een beetje leven te zien is. Vind het ook geweldig om tussen een zingende menigte te staan! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:35 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
En als je een wave door het stadion ziet gaan weet je dat er al helemaal niks gebeurt!

Gebeurt bij Oranje altijd haha. :P Mja die wedstrijden zijn vaak ook inderdaad heel saai. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
The Anim0l schreef:

Nee, dat baseerde ik op de wedstrijd tegen Utrecht.

The Anim0l schreef:

Nee, ze zingen om het team aan te moedigen, tevens werkt het ook sfeerverhogend.

Project 141 schreef:

Sfeerverhogend.

sarcasme is moeilijk te begrijpen tegenwoordig
of is iedereen ineens een serieuze weg ingeslagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:37 

Hardtraxx Elite

Ik ben zeer serieus als het om discussies gaat die Feyenoord als topic hebben.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Ik ben zeer serieus als het om discussies gaat die Feyenoord als topic hebben.. :P

alleen gaat dit topic niet over feyenoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Van Basten waarschijnlijk trainer van Heerenveen. >.<
Bouw je een club zo lekker op, sta je 3e, haal je van Basten. :P
Lijkt me niet echt een geschikte trainer voor Heerenveen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Van Basten waarschijnlijk trainer van Heerenveen. >.<
Bouw je een club zo lekker op, sta je 3e, haal je van Basten. :P
Lijkt me niet echt een geschikte trainer voor Heerenveen.

en ajax nog een paar bagger wedstrijden

de boer eruit en dan zie k die jans wel naar ajax komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:53 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:
Rampestamper schreef:

alleen gaat dit topic niet over feyenoord :P

Maar deze discussie wel. Met topic bedoelde ik gespreksonderwerp.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic