zet dan gespreksonderwerp neerRampestamper wrote:Maar deze discussie wel. Met topic bedoelde ik gespreksonderwerp.The Anim0l wrote:alleen gaat dit topic niet over feyenoordRampestamper wrote:Ik ben zeer serieus als het om discussies gaat die Feyenoord als topic hebben..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Van Basten naar Heerenveen volgend seizoen...
PANNEKOEK!
PANNEKOEK!
-
A
MuahahaParvuz wrote:Van Basten waarschijnlijk trainer van Heerenveen.![]()
Bouw je een club zo lekker op, sta je 3e, haal je van Basten.![]()
Lijkt me niet echt een geschikte trainer voor Heerenveen.
Maar dan in het fries.Chris Two wrote:Van Basten naar Heerenveen volgend seizoen...
PANNEKOEK!
-
A
"hdsfkghfklghskdgkgs"Parvuz wrote:Maar dan in het fries.Chris Two wrote:Van Basten naar Heerenveen volgend seizoen...
PANNEKOEK!
Wtf
Dit had ik echt totaal niet verwacht. Ben ook wel benieuwd naar Jans heen gaat, ik weet niet of McLaren bij Twente blijft maar ik vind Jans daar wel een geschikte kandidaat voor.
Dit had ik echt totaal niet verwacht. Ben ook wel benieuwd naar Jans heen gaat, ik weet niet of McLaren bij Twente blijft maar ik vind Jans daar wel een geschikte kandidaat voor.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Al lopen ze in de eerste minuut weg, is altijd nog beter dan 90 minuten in die badkuipRampestamper wrote:Alsof dat er iets mee te maken heeft, Feyenoord is momenteel zo onberekenbaar als de pest.Chukkels wrote:SuccessupportersRawbin wrote:Sinds 5 jaar weer eens in de kuip geweest. En het was genietenspel was niet geweldig, maar we hebben de 3 punten weer en de sfeer was top!
Bij Ajax lopen ze in de 75e minuut het stadion uit en zingen ze alleen wanneer er goeie tijden zijn, kun je over Feyenoord niet zeggen.
Is makkelijk vol te houden hoor, dat heet clubliefde of zoiets.. 
Hahahahaha dat een club als Heerenveen dit zichzelf aan doet. Vinden ze het niet relaxed om zo hoog als nu te staan ofzo?
Hoofdcoach wrote:badkuip
Oohja trouwens..Guidetti
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja dat durf ik te zeggen anders zeg ik het niet?Dream Chaser wrote:Hoofdcoach wrote:badkuipEn dat durf je te zeggen als je supporter bent van een club met een UFO als stadion?
Oohja trouwens..Guidetti
Hahaha m'n clubje binnen de minuut voor bij Willem II

:') Ik wil hier op in gaan, maar ik doe het nietChukkels wrote:SuccessupportersRawbin wrote:Sinds 5 jaar weer eens in de kuip geweest. En het was genietenspel was niet geweldig, maar we hebben de 3 punten weer en de sfeer was top!
*echt weer een typische neuzen opmerking*
volgend jaar zuigen ze toch, want dan worden narsingh en dost verkochtwootum wrote:Hahahahaha dat een club als Heerenveen dit zichzelf aan doet. Vinden ze het niet relaxed om zo hoog als nu te staan ofzo?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nu doe je het welRawbin wrote::') Ik wil hier op in gaan, maar ik doe het nietChukkels wrote:SuccessupportersRawbin wrote:Sinds 5 jaar weer eens in de kuip geweest. En het was genietenspel was niet geweldig, maar we hebben de 3 punten weer en de sfeer was top!
![]()
*echt weer een typische neuzen opmerking*
-
A
Ajax hup hup hup. Feyenoord boe boe boe!!!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
-
A
Kunnen we alstublieft van het niveau voetbal-zone af gaan?
Hahahahahaah die grensrechter die een kartonnetje tegen z'n kop krijgt en 10 meter doorrolt 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zo, die zoon van Hans van Breukelen is precies z'n pa 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ik lachte me helemaal de schurft, nog nooit zoiets gezien hahahahahahMol wrote:Hahahahahaah die grensrechter die een kartonnetje tegen z'n kop krijgt en 10 meter doorrolt
Geldt ook voor jou cluppie..Hoofdcoach wrote:In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Waar staat dan dat het niet voor mijn cluppie zou gelden?Dream Chaser wrote:Geldt ook voor jou cluppie..Hoofdcoach wrote:In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!