Nee, arrogant is wel de laatste omschrijving die ik het mee zou geven
Eerder onmachtig en ongeïnspireerd.
Eerder onmachtig en ongeïnspireerd.
Nou ik heb nu weer even gekeken en je kan nauwelijks zien of er wel contact is, dus ik vind hem heel makkelijk gegeven...WZY wrote:het was wel degelijk een penaltyflevoboys wrote:Echt dramaLyst wrote:Wat is er bij groningen gebeurt dan? 0-3 verliezen van RKC![]()
... Ik was bij die wedstrijd. Het was sowieso al stervenskoud en dan ook nog zo'n boutwedstrijd voor geschoteld krijgen... Liesveld die penal geeft voor niks, Kwakman raakt die speler van RKC amper. En dan vlak erna een eigen goal van Andersson, na 5 min al 0-2. Weg wedstrijd.. Je weet dat het daarna heel moeilijk wordt, maar er zat in het spel van Groningen totaal geen idee.. Echt om je dood te ergeren... Na rust denk je in de 1e 5 min het kan nog, ze begonnen fel en opportunistisch. Maar dan ebt ook langzaam weg, en dan komt de doodsteek 0-3 (overigens wel een mooie goal van Ramos). Ongelooflijk thuis 0-3 verliezen van met alle respect RKC mag nooit. Tuurlijk RKC voetbalt na die 0-2 natuurlijk relaxed en goed, maar tegen Groningen in goede doen had RKC vandaag geen schijn van kans gehad. En zonder de gegeven penalty...
hij haakt/raakt hem als die ligt op de grond. Zowiezo dom om dan zo een beweging te maken
vroeger was t een topclub in duitsland alleen die zijn heel erg afgezakt.Almighty wrote:Voetbal = Onvoorspelbaar
Zie Duitsland, staat Borussia Mönchengladbach gewoon 4e. Normaal hekkensluiter
Stereotype wat??Almighty wrote:Echt hè :') StereotypeHardstyleking wrote:ja duidelijk arrogant spelend!!nielstil wrote:Net de samenvatting van ajax gezien... Wat een trieste arrogante spelende ploeg was dit :huillach: Die halen de top 5 van de Belgische competitie niet eens. Ik zet men geld er op dat ze de volgende ronde in de UEFA der ook uit liggen, en dan ligt dat niet aan Man U
dawasiknie wrote:Wat durf ik niet uit te spreken danRampestamper wrote:Je durft het gewoon echt niet uit te spreken he?! Zit die haat zo diep?dawasiknie wrote:Mooi dat we even boven dat armoedige clubje uit de hoofdstad staan, houden zo.JAAA WIJ STAAN BOVEN DE JOOOODEEENNNN zo beter?
![]()
Iedere week dat je boven hunnie staat en het zo goed doet moet je koesteren. Feyenoord is en blijft een wisselvallige, onvoorspelbare bende die tot alles in staat kan zijn. Nu winnen we toevallig 2 potjes en hebben sommigen het al over meespelen om de titel, maar verlies je 3 potjes sta je 7e en ben je helemaal nergens meer. Zie weer veel te veel mensen als een stel opportunisten acteren met hun titel-gelul nu...
Omdat iedereen dat zegt. Als er ook maar iets ontbrak dan was het wel arrogantie :')nielstil wrote:Stereotype wat??Almighty wrote:Echt hè :') StereotypeHardstyleking wrote: ja duidelijk arrogant spelend!!
wootum wrote:HAHAHAHAH 0-1 voor Heracles

Pff, grammar nazi.Almighty wrote:Je bent de punt vergeten.
*kuch*Henk-Jan wrote:Pff, grammar nazi.Almighty wrote:Je bent de punt vergeten.
DegradatievoetbalThe Anim0l wrote:vraag me af hoe feyenoord volgend seizoen gaat spelen zonder guidetti