Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
zijn toch mooie opstekers in zo'n baggerseizoen verder.

Het gat met de na-competitie is alweer 6 punten. :cool:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord gewonnen. Heracles gelijk en Ajax verloren. Mooie dag. :P
Al was Heracles eerste 70 minuten echt slecht. Maar keer punt met geluk winnen mag ook wel een keer.
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Deze is voor PSV:
Afbeelding
15 minuten ons vertrouwde niveau spelen is genoeg om een puntje te pakken. :)
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:34 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Ik hoor het al, geen geslaagd voetbal weekend

Geweldig voetbal weekend!! :thumbsup: In ieder geval wat uitslagen betreft. Ben nog steeds niet tevreden over het spel dat Feyenoord levert..
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:37 

Donateur

Feyenoord had veel hoger kunnen/moeten winnen vanmiddag, maar voor de rest hebben ze het gewoon prima gedaan tegen een tegenstander die volgens mij half bevroren was van de kou. Zelden zo'n futloos elftal gezien als NEC...

Mooi dat we even boven dat armoedige clubje uit de hoofdstad staan, houden zo.
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Mijn weekend is weer geslaagd. Feyenoord gewonnen, Ajax verloren, PSV gelijk. :yay:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:51 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Je durft het gewoon echt niet uit te spreken he?! Zit die haat zo diep? :lol:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Balen dat Twente niet kon spelen dit weekend, hadden we eerste kunnen staan. Maar toch, heerlijk weekend zonder te spelen.
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:25 

Aan het typen...

Wat is er bij groningen gebeurt dan? 0-3 verliezen van RKC :lol:

Ben wel blij dat Twente niet hoefde te spelen, Verhoek was nog niet fit. En nu staan we slechts 3 punten achter op PSV met in het achterhoofd dat we nog een wedstrijd moeten spelen tegen De Graafschap. :)
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ben wel blij dat Twente niet hoefde te spelen, Verhoek was nog niet fit. En nu staan we slechts 3 punten achter op PSV met in het achterhoofd dat we nog een wedstrijd moeten spelen tegen De Graafschap. :)

Eigenlijk ook wel beter ja. Op een bevroren knollenveld met -5 heeft Twente natuurlijk minder kans dan op een normaal veld onder normale omstandigheden. Maar goed, op 1 staan is ook leuk :P
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ik heb genoten dit weekend zeg. Heerenveen wint, Ajax en Groningen gaan beide thuis onderuit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:47 

Hardtraxxer

Super uitslagen weer dit weekend :D
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Ajax ook weer nieuwe spelers aangetrokken!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

Worden er geen dekkingsfouten meer gemaakt denk ik. :P
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Wat zullen die gaan smullen van Anita's scheve heupstand, kontje naar achter, dat gaat een makkelijke prooi worden. :P
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Jij bent echt een vocabulair genie :worship: jij kan ook echt overal wel iets op bedenken xd
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Die kunnen het team inderdaad goed uitleggen hoe te moeten doordekken. Desnoods doen ze de situatie voor op de training.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:31 

Donateur

Rampestamper schreef:
dawasiknie schreef:

Wat durf ik niet uit te spreken dan :P JAAA WIJ STAAN BOVEN DE JOOOODEEENNNN zo beter? :whistle:

Iedere week dat je boven hunnie staat en het zo goed doet moet je koesteren. Feyenoord is en blijft een wisselvallige, onvoorspelbare bende die tot alles in staat kan zijn. Nu winnen we toevallig 2 potjes en hebben sommigen het al over meespelen om de titel, maar verlies je 3 potjes sta je 7e en ben je helemaal nergens meer. Zie weer veel te veel mensen als een stel opportunisten acteren met hun titel-gelul nu...
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:35 

Voetbal = Onvoorspelbaar :P

Zie Duitsland, staat Borussia Mönchengladbach gewoon 4e. Normaal hekkensluiter xd
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:10 

Hardtraxx Veteran

Net de samenvatting van ajax gezien... Wat een trieste arrogante spelende ploeg was dit :huillach: Die halen de top 5 van de Belgische competitie niet eens. Ik zet men geld er op dat ze de volgende ronde in de UEFA der ook uit liggen, en dan ligt dat niet aan Man U
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:12 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Echt drama :x... Ik was bij die wedstrijd. Het was sowieso al stervenskoud en dan ook nog zo'n boutwedstrijd voor geschoteld krijgen... Liesveld die penal geeft voor niks, Kwakman raakt die speler van RKC amper. En dan vlak erna een eigen goal van Andersson, na 5 min al 0-2. Weg wedstrijd.. Je weet dat het daarna heel moeilijk wordt, maar er zat in het spel van Groningen totaal geen idee.. Echt om je dood te ergeren... Na rust denk je in de 1e 5 min het kan nog, ze begonnen fel en opportunistisch. Maar dan ebt ook langzaam weg, en dan komt de doodsteek 0-3 (overigens wel een mooie goal van Ramos). Ongelooflijk thuis 0-3 verliezen van met alle respect RKC mag nooit. Tuurlijk RKC voetbalt na die 0-2 natuurlijk relaxed en goed, maar tegen Groningen in goede doen had RKC vandaag geen schijn van kans gehad. En zonder de gegeven penalty...
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:24 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
Net de samenvatting van ajax gezien... Wat een trieste arrogante spelende ploeg was dit :huillach: Die halen de top 5 van de Belgische competitie niet eens. Ik zet men geld er op dat ze de volgende ronde in de UEFA der ook uit liggen, en dan ligt dat niet aan Man U

ja duidelijk arrogant spelend!!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:26 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
Lyst schreef:

Echt drama :x... Ik was bij die wedstrijd. Het was sowieso al stervenskoud en dan ook nog zo'n boutwedstrijd voor geschoteld krijgen... Liesveld die penal geeft voor niks, Kwakman raakt die speler van RKC amper. En dan vlak erna een eigen goal van Andersson, na 5 min al 0-2. Weg wedstrijd.. Je weet dat het daarna heel moeilijk wordt, maar er zat in het spel van Groningen totaal geen idee.. Echt om je dood te ergeren... Na rust denk je in de 1e 5 min het kan nog, ze begonnen fel en opportunistisch. Maar dan ebt ook langzaam weg, en dan komt de doodsteek 0-3 (overigens wel een mooie goal van Ramos). Ongelooflijk thuis 0-3 verliezen van met alle respect RKC mag nooit. Tuurlijk RKC voetbalt na die 0-2 natuurlijk relaxed en goed, maar tegen Groningen in goede doen had RKC vandaag geen schijn van kans gehad. En zonder de gegeven penalty...

het was wel degelijk een penalty xd hij haakt/raakt hem als die ligt op de grond. Zowiezo dom om dan zo een beweging te maken :lol:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
dawasiknie schreef:

Ik geef hem groot gelijk. Wat zijn we armoedig. Het is toch godverdomme niet te geloven wat er allemaal gebeurt op dit moment?! Ik wil er verder niet te veel woorden over vuil maken, maar ik begin zo langzamerhand te hopen dat we op een 5e of 6e plek eindigen en Europa mislopen. De rest van het seizoen alles bestuurlijk oplossen en Ten Have en zijn zooitje eruit trappen, in de zomer al het vuil buitenzetten plus de verkoop van Jan en Gregory die hopelijk zijn prijskaartje nog opschroeft na het EK, waarna je voor 30 miljoen kan investeren. Chivu, Mathijssen, Narsingh, Assaïdi en misschien nog wel wat erbij en je hebt weer een elftal dat kan meedoen om de titel. Dan nog een paar back-ups, zoals vervanger voor Bulykin, en dan hopen dat de trainingsintensiviteit ook minder wordt, waardoor de blessures minder frequent worden. Maar ja, dit is hopen tegen beter weten in.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:59 

Hardstyleking schreef:
nielstil schreef:

ja duidelijk arrogant spelend!!

Echt hè :') Stereotype
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic