Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:51 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Puur genieten dit! :worship:

Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. Wtf :lol: Het is niet echt een prestatie om van dit Ajax te winnen, maar de sfeer in de kuip is altijd wel het beste
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:52 

Donateur

T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
Ik ben voor Ajax maar kreeg wel kippenvel van dat filmpje hierboven, mooie sfeer, Feyenoord of niet.
Overigens speelden wij als een oude krant vanmiddag dus het was geheel terecht.
Alleen die penalty weet ik het nog zo niet van!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
Ach, Ajacieden hebben in het verleden hetzefde gedaan, met kakkerlak dit bommen dat. En dan janken als het andersom gebeurd. Sorry hoor, maar lekker interessant.

nu begin je zelf over het verleden.......kan je ook zeggen in het verleden hebben ze een ajax supporter doodgeslagen

dat iss nog geen reden om nu een feyenoord supporter dood te slaan

Dat is wel een hele kromme vergelijking :') beetje jennen, beetje irriteren, moet kunnen. Komt ook van beide kanten. Maar er zijn grenzen, dat weet je zelf ook wel. Maat om hier nou dramatisch te doen...

katamaran schreef:
Steffnov schreef:
@ Katamaran
Tja, ze hebben beide ook erg sterke wedstrijfen gespeeld. AZ speelde Ajax recent 2 keer weg, en daarboven staan Twente en PSV nog. Niet dramatisch over het niveau gaan doen, ookal was de wedsrijd dramatisch

Dat eerste van AZ komt omdat het niveau zich steeds dichterbij elkaar gaat bevinden. Niet zo zeer omdat de kleinere clubs beter worden, maar vooral omdat de grotere clubs slechter worden. Daardoor is AZ en Twente zich in de top gaan voegen, en Feyenoord moet die eigenlijk wel een beetje verlaten. Die clubs hadden anders de top niet gehaald, want dat is in de tientallen decennium daarvoor ook niet gebeurt. En tja, als je er eenmaal bij betrokken wordt is het 1 doorlopende achtbaan en wordt een club in een land als Nederland snel groot.
In Nederland spelen prima voetballers, een voedingsbodem voor de Europese top, dat is het zeker. Een van de beste kweekvijvers ter wereld. Maar kom op, de teams lijden hier ook wel onder, en ga aub niet proberen het niveau ook maar een beetje hoog te schatten. Want dat is het gewoon niet. Het lijkt alsof ik dit verkondig als een feit, dat wil ik zeker niet doen, maar het mag toch wel duidelijk zijn... :P

Natuurlijk is de Nederlandse eredivisie niet Europese top, dat zie ik ook. Maar als ik onze clubs in de Europa League zie tegen teams die 3 a 4 keer zoveel te besteden hebben, valt het allemaal nog reuze mee. De laatste jaren zit er juist weer een kleine groei in vind ik
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:54 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:

:worship:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:54 

frankhardenberg schreef:
T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!

O kom op :yawn:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

jij begint over bommen
dat is nou ook niet echt vergelijkbaar met wat hier gezegt word
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:00 

Donateur

Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:

wat o kom op?
dat is zielig, als je het daar niet mee eens bent ben je zelf ook zielig.
je kunt de clubs gewoon bij de naam noemen ipv zo minachtend te doen.
ik type ook gewoon Feyenoord en zeg Feyenoord ipv kakkerlakken of 010..
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Natuurlijk is de Nederlandse eredivisie niet Europese top, dat zie ik ook. Maar als ik onze clubs in de Europa League zie tegen teams die 3 a 4 keer zoveel te besteden hebben, valt het allemaal nog reuze mee. De laatste jaren zit er juist weer een kleine groei in vind ik

Met dat in de Europa League ben ik eens, maar ja, dat is toch wel een beetje een knudde competitie met behoorlijk veel rotte appels. Snap echt niet waarom de helft van de teams uit kleine voetballanden moeten komen. En ook niet zo'n beetje klein... c'mon, Albaniƫ bijvoorbeeld... xd Maar vind juist dat ze nu in een behoorlijke dip zitten, die tijd van PSV in de CL, dat was een groeifase. Die komt ook binnenkort wel weer, nu moeten we ons gewoon goed zien te vertoeven in EL. :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:05 

frankhardenberg schreef:
Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:

wat o kom op?
dat is FUCKING zielig, als je het daar niet mee eens bent ben je zelf ook FUCKING zielig.
je kunt gvd de clubs gewoon bij de naam noemen ipv zo minachtend te doen.
ik type ook gewoon Feyenoord en zeg Feyenoord ipv ka(n)kkerlakken of 010..

Dit typ je echt uit pure frustratie, gewoon iets verzinnen om Feyenoord af te katten.

Dus jij denkt dat dit alleen vanuit Feyenoord naar Ajax toe word gedaan? Dan moet je jezelf eens flink achter de oren krabben voordat je mij zielig noemt ;)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:

wat o kom op?
dat is zielig, als je het daar niet mee eens bent ben je zelf ook zielig.
je kunt de clubs gewoon bij de naam noemen ipv zo minachtend te doen.
ik type ook gewoon Feyenoord en zeg Feyenoord ipv kakkerlakken of 010..

Ook voor jou: een beetje normaal doen zou je niet misstaan.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
jij begint over bommen

Het waren de Ajacieden die het altijd zeiden, sorry hoor :')

Het doet mij een beetje denken aan dat nummer. "They change the rules when it's my turn, so they can laugh and watch me burn". Ajax doe het het jarenlang, nu wint Feyenoord een keer en dan mag het niet meer. Beetje sneu, zet je erboven ofzo. Het zit diep in Rotterdam.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
jij begint over bommen

Het doet mij een beetje denken aan dat nummer. "They change the rules when it's my turn, so they can laugh and watch me burn". Ajax doe het het jarenlang, nu wint Feyenoord een keer en dan mag het niet meer. Beetje sneu, zet je erboven ofzo. Het zit diep in Rotterdam.

jij doet nu alsof ajax alleen maar dit soort reacties plaatst
het wordt over en weer gezegt

het enige wat ik al de hele tijd probeer te zeggen is dat feyenoorders het respect niet kunnen vinden als een ajacied gewoon een normale reactie neerzet dat ze verdient verloren hebben.

als een feyenoord verliest en een feyenoorder geeft gewoon zijn eerlijke mening zie je mij geen kutopmerking plaatsten als reactie om alleen maar grappig te zijn en er in te boren dat ze verloren hebben.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:22 

Artiest

Had dit niet verwacht, vanavond voetbal kijken dus :cool:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:33 

Donateur

JefQ schreef:
Parvuz schreef:

Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. Wtf :lol: Het is niet echt een prestatie om van dit Ajax te winnen, maar de sfeer in de kuip is altijd wel het beste

6 jaar hebben we hierop moeten wachten.

6 fucking jaar! Dit voelt bijna als het winnen van een uefa-cup. Na alle ellende in de afgelopen jaren, met name in de onderlinge confrontaties...
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
jij begint over bommen

jij doet nu alsof ajax alleen maar dit soort reacties plaatst
het wordt over en weer gezegt

het enige wat ik al de hele tijd probeer te zeggen is dat feyenoorders het respect niet kunnen vinden als een ajacied gewoon een normale reactie neerzet dat ze verdient verloren hebben.

als een feyenoord verliest en een feyenoorder geeft gewoon zijn eerlijke mening zie je mij geen kutopmerking plaatsten als reactie om alleen maar grappig te zijn en er in te boren dat ze verloren hebben.

Je mist mijn punt volledig, of niet? Ik zeg *juist* dat beide kanten het doen. Dat het jarenlang alleen Ajacieden waren, en nu Feyenoord weer een keer wint, zijn zij weer aan de beurt. It's that easy. En tja, jij misschien niet, maar genoeg van je medesupporters wel. Daar gaat het nu eenmaal om.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

ach deze discussies zullen toch altijd wel blijven bestaan :)

volgende week weer verliezen!
vertonghen geschort en sulej zal wel te veel last hebben van ze knie

alvast gefeliciteerd utrecht!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:09 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
JefQ schreef:
Parvuz schreef:

6 jaar hebben we hierop moeten wachten.

6 fucking jaar! Dit voelt bijna als het winnen van een uefa-cup. Na alle ellende in de afgelopen jaren, met name in de onderlinge confrontaties...

Als je het zo bekijkt, dan mag het inderdaad best gevierd worden xd
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Addict

iedereen heeft t wel over clasie en guidetti, maar leerdam speelde ook een monsterlijke partij :worship:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Wat ben ik toch blij dat Paultje Elstak een Feyenoorder in hart en nieren is!
En wat een held die Vlaar! :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nu dus echt een bloedhekel gekregen aan die Guidetti :lol:
Wat een rotjong!
Maarja, 6 jaar lang is Ajax de betere, dus nu mogen die kakkerlakken ook wel een keer hun zin :P

Wel genaaid dat Sulejmani nu ook alweer geblesseerd is, het moet niet gekker worden...
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:32 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:

Ach ga toch weg joh, alsof ajacieden nooit 010, kakkies of kakkerlakken zeggen :')
Het is over en weer, lekker boeiend joh, 't is nu eenmaal zo, sstukje rivaliteit, get over it
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:45 

Artiest

Jammer dat Vlaar niet begon te zingen:

"Het zijn maar joden!" whaha, nee zonder gein. Heerlijk! Heb zojuist een geweldige week achter de rug en met deze winst is die alleen maar beter geworden.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Crew

Heb er van genoten vanmiddag :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:40 

Hardtraxxer

Ze zullen toch nooit toegeven Arnold, maar in ons rood-witte hart weten we wel beter! :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig zien meer mensen hier in dat dit soort geuzennamen nergens op slaan.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic