Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. Wtf
Last edited by JefQ on 29 Jan 2012 16:53, edited 2 times in total.
Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. Wtf
Dat is wel een hele kromme vergelijking :') beetje jennen, beetje irriteren, moet kunnen. Komt ook van beide kanten. Maar er zijn grenzen, dat weet je zelf ook wel. Maat om hier nou dramatisch te doen...The Anim0l wrote:Steffnov wrote:Ach, Ajacieden hebben in het verleden hetzefde gedaan, met kakkerlak dit bommen dat. En dan janken als het andersom gebeurd. Sorry hoor, maar lekker interessant.
nu begin je zelf over het verleden.......kan je ook zeggen in het verleden hebben ze een ajax supporter doodgeslagen
dat iss nog geen reden om nu een feyenoord supporter dood te slaan
Natuurlijk is de Nederlandse eredivisie niet Europese top, dat zie ik ook. Maar als ik onze clubs in de Europa League zie tegen teams die 3 a 4 keer zoveel te besteden hebben, valt het allemaal nog reuze mee. De laatste jaren zit er juist weer een kleine groei in vind ikkatamaran wrote:Dat eerste van AZ komt omdat het niveau zich steeds dichterbij elkaar gaat bevinden. Niet zo zeer omdat de kleinere clubs beter worden, maar vooral omdat de grotere clubs slechter worden. Daardoor is AZ en Twente zich in de top gaan voegen, en Feyenoord moet die eigenlijk wel een beetje verlaten. Die clubs hadden anders de top niet gehaald, want dat is in de tientallen decennium daarvoor ook niet gebeurt. En tja, als je er eenmaal bij betrokken wordt is het 1 doorlopende achtbaan en wordt een club in een land als Nederland snel groot.Steffnov wrote:@ Katamaran
Tja, ze hebben beide ook erg sterke wedstrijfen gespeeld. AZ speelde Ajax recent 2 keer weg, en daarboven staan Twente en PSV nog. Niet dramatisch over het niveau gaan doen, ookal was de wedsrijd dramatisch
In Nederland spelen prima voetballers, een voedingsbodem voor de Europese top, dat is het zeker. Een van de beste kweekvijvers ter wereld. Maar kom op, de teams lijden hier ook wel onder, en ga aub niet proberen het niveau ook maar een beetje hoog te schatten. Want dat is het gewoon niet. Het lijkt alsof ik dit verkondig als een feit, dat wil ik zeker niet doen, maar het mag toch wel duidelijk zijn...
O kom opfrankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
wat o kom op?Almighty wrote:O kom opfrankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
Met dat in de Europa League ben ik eens, maar ja, dat is toch wel een beetje een knudde competitie met behoorlijk veel rotte appels. Snap echt niet waarom de helft van de teams uit kleine voetballanden moeten komen. En ook niet zo'n beetje klein... c'mon, Albanië bijvoorbeeld...Steffnov wrote:Natuurlijk is de Nederlandse eredivisie niet Europese top, dat zie ik ook. Maar als ik onze clubs in de Europa League zie tegen teams die 3 a 4 keer zoveel te besteden hebben, valt het allemaal nog reuze mee. De laatste jaren zit er juist weer een kleine groei in vind ik
Dit typ je echt uit pure frustratie, gewoon iets verzinnen om Feyenoord af te katten.frankhardenberg wrote:wat o kom op?Almighty wrote:O kom opfrankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
dat is FUCKING zielig, als je het daar niet mee eens bent ben je zelf ook FUCKING zielig.
je kunt gvd de clubs gewoon bij de naam noemen ipv zo minachtend te doen.
ik type ook gewoon Feyenoord en zeg Feyenoord ipv ka(n)kkerlakken of 010..
Ook voor jou: een beetje normaal doen zou je niet misstaan.frankhardenberg wrote:wat o kom op?Almighty wrote:O kom opfrankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
dat is zielig, als je het daar niet mee eens bent ben je zelf ook zielig.
je kunt de clubs gewoon bij de naam noemen ipv zo minachtend te doen.
ik type ook gewoon Feyenoord en zeg Feyenoord ipv kakkerlakken of 010..
Het waren de Ajacieden die het altijd zeiden, sorry hoor :')The Anim0l wrote:jij begint over bommen
dat is nou ook niet echt vergelijkbaar met wat hier gezegt word
jij doet nu alsof ajax alleen maar dit soort reacties plaatstSteffnov wrote:Het waren de Ajacieden die het altijd zeiden, sorry hoor :')The Anim0l wrote:jij begint over bommen
Het doet mij een beetje denken aan dat nummer. "They change the rules when it's my turn, so they can laugh and watch me burn". Ajax doe het het jarenlang, nu wint Feyenoord een keer en dan mag het niet meer. Beetje sneu, zet je erboven ofzo. Het zit diep in Rotterdam.
6 jaar hebben we hierop moeten wachten.JefQ wrote:Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. WtfHet is niet echt een prestatie om van dit Ajax te winnen, maar de sfeer in de kuip is altijd wel het beste
Je mist mijn punt volledig, of niet? Ik zeg *juist* dat beide kanten het doen. Dat het jarenlang alleen Ajacieden waren, en nu Feyenoord weer een keer wint, zijn zij weer aan de beurt. It's that easy. En tja, jij misschien niet, maar genoeg van je medesupporters wel. Daar gaat het nu eenmaal om.The Anim0l wrote:jij doet nu alsof ajax alleen maar dit soort reacties plaatstSteffnov wrote:Het waren de Ajacieden die het altijd zeiden, sorry hoor :')The Anim0l wrote:jij begint over bommen
Het doet mij een beetje denken aan dat nummer. "They change the rules when it's my turn, so they can laugh and watch me burn". Ajax doe het het jarenlang, nu wint Feyenoord een keer en dan mag het niet meer. Beetje sneu, zet je erboven ofzo. Het zit diep in Rotterdam.
het wordt over en weer gezegt
het enige wat ik al de hele tijd probeer te zeggen is dat feyenoorders het respect niet kunnen vinden als een ajacied gewoon een normale reactie neerzet dat ze verdient verloren hebben.
als een feyenoord verliest en een feyenoorder geeft gewoon zijn eerlijke mening zie je mij geen kutopmerking plaatsten als reactie om alleen maar grappig te zijn en er in te boren dat ze verloren hebben.
Als je het zo bekijkt, dan mag het inderdaad best gevierd wordendawasiknie wrote:6 jaar hebben we hierop moeten wachten.JefQ wrote:Net alsof ze weer de Uefa cup gewonnen hebben. WtfHet is niet echt een prestatie om van dit Ajax te winnen, maar de sfeer in de kuip is altijd wel het beste
6 fucking jaar! Dit voelt bijna als het winnen van een uefa-cup. Na alle ellende in de afgelopen jaren, met name in de onderlinge confrontaties...
Wat ben ik toch blij dat Paultje Elstak een Feyenoorder in hart en nieren is!
Ach ga toch weg joh, alsof ajacieden nooit 010, kakkies of kakkerlakken zeggen :')frankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!