Gefeliciteerd Feyenoord, zege is terecht, helemaal als je naar de 2e helft kijk.
volgend jaar maak ik de klassieker mee in X of Q waarschijnlijk
Echt heb nooit dat hele "joden" gedoe begrepen... helemaal van ajax zelf niet. Achterlijk gedrag.Khadber wrote:Gelukkig zien meer mensen hier in dat dit soort geuzennamen nergens op slaan.
Het is niet nodig om iedereen maar over één kam te scheren.. Zo te zien gaan dat soort uitspraken ook over en weer:frankhardenberg wrote:T' is gewoon zo super zielig dat die Feyenoorders Ajax nooit bij de naam noemen maar 020 of neusjes of weet ik wat noemen. Get a life!
hardcoresjors wrote:dus nu mogen die kakkerlakken ook wel een keer hun zin...
Sinds wanneer is er haat tussen RKC en Ajax dan? Lekker triest voor een promotieclubje :')J.orisss wrote:Dubbel genoten dit weekeinde!
Joden verliezen, Rkc winnen![]()
Almighty wrote:Sinds wanneer is er haat tussen RKC en Ajax dan? Lekker triest voor een promotieclubje :')J.orisss wrote:Dubbel genoten dit weekeinde!
Joden verliezen, Rkc winnen![]()
Inderdaad of je houdt van ajax of je haat ze!Project 141 wrote:Je weet toch? Je bent aanhanger van Ajax of je haat Ajax. Er is geen middenweg
Waarom zo weinig respect jegens deze geweldige artiesten?Dark Pact wrote:Ajax is zoiets als Wasted Penguinz:
De echte liefhebbers vinden het kut.
Simpel, heb niets tegen Ajax of WP, maar de grap vond ik hi-la-risch.mrazura wrote:Waarom zo weinig respect jegens deze geweldige artiesten?Dark Pact wrote:Ajax is zoiets als Wasted Penguinz:
Maar ik ben een echte liefhebberDark Pact wrote:Simpel, heb niets tegen Ajax of WP, maar de grap vond ik hi-la-risch.mrazura wrote:Waarom zo weinig respect jegens deze geweldige artiesten?Dark Pact wrote:Ajax is zoiets als Wasted Penguinz:
Dark Pact wrote:Ajax is zoiets als Wasted Penguinz:
Hopen dat het zo blijft haha. Droom finale: Heracles - GVVV.Chris Two wrote:AZ - GVVV 0-1
Wtf?
Stream? Het is gewoon op Veronica te zien hoorParvuz wrote:Zet je stream aan. 1-1.