Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Dream Chaser schreef:
...4-2... :loving:

Dag neusjes, vaarwel titel :yes:

Trieste opmerking. Triest persoon.

wie ben jij om mij een triest persoon te noemen? Je kent me niet eens?

Als je niet tegen je verlies kunt oke.. Maar om je zo te uiten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
JefQ schreef:
Dream Chaser schreef:

Je moet uitkijken met neusjes, want dat mag niet op Hardraxx! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:

Is inderdaad een beetje kinderachtig. Hetzelfde als 020 en anderen.

FRArnold schreef:

Je moet uitkijken met neusjes, want dat mag niet op Hardraxx! ;)

En jij mag ook stoppen met je kinderachtigheid. Als je het er niet mee eens bent kun je mij PM-en. Mocht je dat toch ergens anders willen doen: zelf weten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:53 

Ja lol dat zijn de echte rationele personen! Alles komt door de scheids. 4-2, en alleen maar klagen over die penalty. Je kan ook gewoon even beginnen over de 2 onnodige goals van ajax, vlaar die bijzonder zwak verdedigt en mulder die gewoon gruwelijk de fout in gaat. Je kan nou niet bepaald zeggen dat dat echt grote verdiensten van de ajax-spelers waren. Prima actie van Eriksen, en nog beter ingeschoten.. Maar het wordt wel echt heeeeel makkelijk toegelaten, hij had alle ruimte en tijd.

Daarbij is de goal Bakkal prima, en de laatste van Guidetti ook goed. Zoals gezegd, wie is sulejmani? Wie is theo? Wie is sowieso lodeiro en ebicilio? Allemaal zo ontzettend matig, of in ieder geval deze wedstrijd. WIJ ZIJN AJAX :')

Anyway, we staan bovenaan. Al is het nog altijd maar de vraag voor hoelang, aangezien PSV zelf zo wisselvallig is als de vloeibaarheid van mijn eigen schijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Heb me weer kapot gelachen om Blind en Ebecilio :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ja lol dat zijn de echte rationele personen! Alles komt door de scheids. 4-2, en alleen maar klagen over die penalty. Je kan ook gewoon even beginnen over de 2 onnodige goals van ajax, vlaar die bijzonder zwak verdedigt en mulder die gewoon gruwelijk de fout in gaat. Je kan nou niet bepaald zeggen dat dat echt grote verdiensten van de ajax-spelers waren. Prima actie van Eriksen, en nog beter ingeschoten.. Maar het wordt wel echt heeeeel makkelijk toegelaten, hij had alle ruimte en tijd.

Daarbij is de goal Bakkal prima, en de laatste van Guidetti ook goed. Zoals gezegd, wie is sulejmani? Wie is theo? Wie is sowieso lodeiro en ebicilio? Allemaal zo ontzettend matig, of in ieder geval deze wedstrijd. WIJ ZIJN AJAX :')

Anyway, we staan bovenaan. Al is het nog altijd maar de vraag voor hoelang, aangezien PSV zelf zo wisselvallig is als de vloeibaarheid van mijn eigen schijt.

een fout van een speler hoort bij het spel
een fout van de scheids hoort nooit te gebeuren en is ook totaal niet te vergelijken met een verdediger die de situatie niet kan inschatten. dus zoals gezegt die 1-1 had nooit mogen gebeuren daarna storte ajax in en heeft feyenoord verdient gewonnen ook al speelde ze ook bagger

word tijd dat de ziekenboeg van ajax weer beter word, met zo'n verdediging ga je nog maar weinig wedstrijden winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Los van de scheids en alles...

Feyenoord was niet goed, maar Ajax was drama... Ze kunnen 't beter bij zichzelf zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:11 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Los van de scheids en alles...

Feyenoord was niet goed, maar Ajax was drama... Ze kunnen 't beter bij zichzelf zoeken.

drama zijn ze al weken zoniet maanden

probleem ligt ook bij hunzelf en je kan ook maar weinig als er om de 2 weken iemand langdurig geblesseerd raakt.

k ga me alvast voorbereiden op t nieuwe seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:15 

Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
JefQ schreef:
Dream Chaser schreef:

Ik ken je niet, en dat boeit me ook niet. Als jij mijn opmerkingen leest merk je gewoon dat ik de wedstrijd gewoon objectief benadert heb, en dat als ajax fan. Daar hebben andere mensen nog wel eens problemen mee door zon opmerking te plaatsen zoals jij nu doet. Bij heel veel mensen staat blijkbaar de haat tegen ajax hoger op het lijstje dan de liefde voor de eigen club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Wat een niveau, dit was altijd de top van de eredivisie. De meest hoogstaande wedstrijd. Maar wat was dit slecht zeg. Maar wel heerlijk en verdiend dat Feyenoord wint, wat een tam team dat Ajax. Creatieve brein van een eland, sodeju. En prachtig voor Guidetti en Clasie, want dat waren de enige 2 die speelden hoe een klassieker gespeeld moet worden. Met emotie en strijd, alles of niets. Bij de rest kwam het niet over, wat is deze onderlinge wedstrijd de laatste jaren veranderd zeg. Het wordt alleen maar erger.
En trouwens, als je iemand met 1 been plus het syndroom van down er voor Daley Blind in hebt staan voelt het team zich waarschijnlijk veiliger. Tjonge jonge, wat kan die jongen slecht voetballen. Met nog wel een paar spelers die er ook echt heel weinig van bakken, een schande dat dit een team is na een kampioenschap. Wat een niveau. xd Maar ja, het is wel vermakelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:19 

Doe normaal man JefQ. Kortzichtige gast, Ik ben ook absoluut blij dat Ajax verloren heeft. En dat is omdat mijn eigen club dan tenminste meer kans heeft op de titel. Verwacht jij dat iedereen zoiets heeft van.. Ahhh wel jammer voor ajax.. Koel maar effe af voordat je weer reageert - en kijken of je dan objectief naar de reacties kan kijken.

@katamaran.. Pas op, als je vindt dat mensen het downsyndroom hebben schop je hier tegen schenen aan.. Been there, done that. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke wedstrijd, 4-1, met een heerlijke John, De Jong en Fer. In de huidige vorm is Twente, samen met PSV titelkandidaat nummer 1.

@ Katamaran: Ah, daarom staan ze 4e en 6e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:24 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Ik ken je niet, en dat boeit me ook niet.

Dus waar basseer je dan op dat ik een triest persoon ben?
:thumbdown:

JefQ schreef:
Bij heel veel mensen staat blijkbaar de haat tegen ajax hoger op het lijstje dan de liefde voor de eigen club.

Wat een typische uitdrukking dit weer... Iedereen is tegen ons huilie huilie.. Slaat echt nergens op wat je zegt.
Feyenoord - Ajax leeft gewoon onder de supporters van beide kanten.
Begrijp echt niet hoe je niet kunt snappen dat alle Feyenoord supporters een fantastische dag hebben nu, omdat wij gewonnen hebben van Ajax. En als daar wat grapjes over worden gemaakt of iets dergelijks, dan is iedereen ineens over de zeik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:24 

Bierkoning

Hulde voor Twente, speelden echt heel erg goed. (Zat wel een beetje half te kijken maar toch).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

tis meer dat er hier ook ajacieden zijn die gewoon realistisch zijn en ook eerlijk toe zullen geven dat ze kut gespeeld hebben en terecht verloren hebben.

en dan vind ik het ook een btje onzinnig om dan steeds maar te reageren met haat reacties om normale berichten.

mja zoals gezegt bij sommige zit de haat dieper dan de liefde voor de eigen club, je mag best blij zijn maar waarom dan altijd maar met haat tegenover de ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:30 

Hardtraxxer

Nazale schreef:
Doe normaal man JefQ. Kortzichtige gast, Ik ben ook absoluut blij dat Ajax verloren heeft. En dat is omdat mijn eigen club dan tenminste meer kans heeft op de titel. Verwacht jij dat iedereen zoiets heeft van.. Ahhh wel jammer voor ajax.. Koel maar effe af voordat je weer reageert - en kijken of je dan objectief naar de reacties kan kijken.

@katamaran.. Pas op, als je vindt dat mensen het downsyndroom hebben schop je hier tegen schenen aan.. Been there, done that. :p

Afkoelen... Ik weet niet waar je je druk om maakt hoor. Maar ik uit hier gewoon mijn mening over mensen die met opmerkingen komen die ik als kinderachtig beschouw. Joden dit, Joden dat. Neuzen dit, Neuzen zo. Ik word daar onderhand wel een beetje ziek van. Dat je dat nou onder je feyenoord-vriendjes doet, maar hier op een forum vind ik het erg zielig. Net als een trending topic op twitter: Joden gaan eraan. Kan ik me ook zo aan ergeren

Als je heel de wedstrijd bekijkt is het inderdaad terecht dat Feyenoord gewonnen heeft, maar ze worden wel in die positie geholpen door een foute beslissing. Maar goed als dit als een overhitte reactie wordt aangenomen, dan moet je dat allemaal lekker zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:31 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
tis meer dat er hier ook ajacieden zijn die gewoon realistisch zijn en ook eerlijk toe zullen geven dat ze kut gespeeld hebben en terecht verloren hebben.

en dan vind ik het ook een btje onzinnig om dan steeds maar te reageren met haat reacties om normale berichten.

mja zoals gezegt bij sommige zit de haat dieper dan de liefde voor de eigen club, je mag best blij zijn maar waarom dan altijd maar met haat tegenover de ander

Precies :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Is totaal geen aanval hoor, het is ook maar internet. Voor de mensen die dit verkeerd opvatten.

Steffnov schreef:
@ Katamaran: Ah, daarom staan ze 4e en 6e.

Dat zegt ook behoorlijk veel over het niveau in Nederland, ze slaat de spijker op de kop. Dat dit 4e en 6e kan staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Ach, Ajacieden hebben in het verleden hetzefde gedaan, met kakkerlak dit bommen dat. En dan janken als het andersom gebeurd. Sorry hoor, maar lekker interessant.

@ Katamaran
Tja, ze hebben beide ook erg sterke wedstrijfen gespeeld. AZ speelde Ajax recent 2 keer weg, en daarboven staan Twente en PSV nog. Niet dramatisch over het niveau gaan doen, ookal was de wedsrijd dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 

Donateur

Het enige wat miste waren de uitsupporters. Dat had de overwinning een stuk mooier gemaakt. Want toegegeven, het is heerlijk om thuis van hunnie te winnen, maar het is nog heerlijker om het de arme zieltjes ter plekke er ook nog is ff in te wrijven. En het blijft een armoedige bedoeling zonder uitpubliek. Sfeer is echt belachelijk slecht voor een klassieker, zelfs bij Feyenoord-PSV was er meer sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 

Lol waarom is het op een forum zieliger dan bij je vrienden? Omdat mensen zich dan op hun teentjes getrapt kunnen voelen?

Ik ben het absoluut mee eens dat "Joden gaan eraan" te ver gaat, maar ze roepen die geuzennaam zelf ook het hardst. De jodennaam dan in ieder geval. Ik nam aan dat je een overhitte reactie plaatste, omdat ik mezelf niet kan voorstellen dat je met alle ratio iemand triest noemt op basis van een enkele opmerking. Tja, my mistake blijkbaar...

lol @ dawasiknie over het inwrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ach, Ajacieden hebben in het verleden hetzefde gedaan, met kakkerlak dit bommen dat. En dan janken als het andersom gebeurd. Sorry hoor, maar lekker interessant.

nu begin je zelf over het verleden.......kan je ook zeggen in het verleden hebben ze een ajax supporter doodgeslagen

dat iss nog geen reden om nu een feyenoord supporter dood te slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:44 

Lekker boeie, Feyenoord gewonnen, Ajax niet. Feyenoord, geniet van je dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
@ Katamaran
Tja, ze hebben beide ook erg sterke wedstrijfen gespeeld. AZ speelde Ajax recent 2 keer weg, en daarboven staan Twente en PSV nog. Niet dramatisch over het niveau gaan doen, ookal was de wedsrijd dramatisch

Dat eerste van AZ komt omdat het niveau zich steeds dichterbij elkaar gaat bevinden. Niet zo zeer omdat de kleinere clubs beter worden, maar vooral omdat de grotere clubs slechter worden. Daardoor is AZ en Twente zich in de top gaan voegen, en Feyenoord moet die eigenlijk wel een beetje verlaten. Die clubs hadden anders de top niet gehaald, want dat is in de tientallen decennium daarvoor ook niet gebeurt. En tja, als je er eenmaal bij betrokken wordt is het 1 doorlopende achtbaan en wordt een club in een land als Nederland snel groot.
In Nederland spelen prima voetballers, een voedingsbodem voor de Europese top, dat is het zeker. Een van de beste kweekvijvers ter wereld. Maar kom op, de teams lijden hier ook wel onder, en ga aub niet proberen het niveau ook maar een beetje hoog te schatten. Want dat is het gewoon niet. Het lijkt alsof ik dit verkondig als een feit, dat wil ik zeker niet doen, maar het mag toch wel duidelijk zijn... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Puur genieten dit! :worship:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic