Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

frarnold is natuurlijk ook een echt hoolie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Waarom nou weer kinderachtig. Wij leren het immers van de spelers zelf. >.<

Alles word Hardtraxx goedgekeurd. Van gvd tot kk, maar 020! -.-

Grapjas. Hoe denk je dat zo'n speler aan een dergelijk woord komt? Overigens niet de meest snuggere tweet van Van Der Wiel.

Alles op Hardtraxx wordt goedgekeurd kan ik je ook wel rustig vertellen dat dat niet waar is. Je praat dus complete onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk was het geen penalty, maar sindsdien is Ajax ook wel heel slecht gaan spelen hoor. Het is geen schim van het Ajax voor de 1-1, en dát kunnen ze zichzelf wel verwijten.

Maar ik vind het niet erg, wederom goed voor Twente :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:04 

Ik zag dit al aankomen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

3-2. Dat gaat nog flink spannend worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik zag dit al aankomen :')

Nou... De manier waarop niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:09 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Natuurlijk was het geen penalty, maar sindsdien is Ajax ook wel heel slecht gaan spelen hoor. Het is geen schim van het Ajax voor de 1-1, en dát kunnen ze zichzelf wel verwijten.

En waarom denk je dat ze slechter gaan spelen??? Je moet mentaal erg sterk zijn wil je in de kuip zon klap verwerken. Dat is Ajax niet kijkende naar de ranglijst. Het publiek gaat er gelijk achter staan en dan kan je de bui al zien aankomen. Wordt er een beetje schijtziek van dat scheidsrechters de uitkomst van een wedstrijd bepalen, want dat heeft Kuypers gewoon gedaan hoe je het ook bekijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

En weer 4-2 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

4-2. Waarschijnlijk de winst naar Feyenoord dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige wedstrijd. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Steffnov schreef:

En waarom denk je dat ze slechter gaan spelen??? Je moet mentaal erg sterk zijn wil je in de kuip zon klap verwerken. Dat is Ajax niet kijkende naar de ranglijst. Het publiek gaat er gelijk achter staan en dan kan je de bui al zien aankomen. Wordt er een beetje schijtziek van dat scheidsrechters de uitkomst van een wedstrijd bepalen, want dat heeft Kuypers gewoon gedaan hoe je het ook bekijkt

Het spelletje is te snel geworden voor de scheidsrechters, je ziet dit overal gebeuren. Maar zo lang de oud de mannetjes bij de fifa niet willen luisteren... En voor de rest is natuurlijk wel weer tekenend dat Ajax de klap niet teboven kan komen.

Oxbow schreef:
Wat een geweldige wedstrijd. :worship:

Qua wat een gebeurd wel, maar qua spelniveau absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Jalalalalalalalala :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Nu Twente nog winnen en we hebben een leuk gat achter ons. Moet kunnen, tegen Grünn. Come on you boys in red
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:26 

Congratz, Arnold, Dawisiknie en andere Feyenoordsupporters hier. Wat een aanfluiting van de Ajax kant.

Zit ik eerst samenvatting Dortmund - Hoffenheim te kijken, en dan krijg je daarna dit waardeloze niveau :') Dag kampioenschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:27 

Hardtraxxer

Zoiets zie je heel vaak hoor... Je speelt een goede wedstrijd, bent veel beter alleen je staat maar 0-1 voor. Eerste gevaar voor de tegenpartij wordt onterecht een strafschop... Dan draait gelijk die wedstrijd om, vooral bij een ploeg als Feyenoord die het vooral moet hebben van zijn motivatie en het publiek. Dit soort invloeden mag een scheidsrechter niet hebben, want zo geeft de einduitslag van de eredivisie geen goed beeld meer.

En dat het te snel gaat voor de scheidsrechters is onzin. Het enige waar een scheidsrechter de fout in kan gaan is het beoordelen van een situatie en daar komt gewoon vakkundigheid bij kijken. Dat bezit 90% van de scheidsrechters niet op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:29 

Hardtraxx Addict

Doet pijn deze uitslag :cry: Maar ach, als je spelers als Imbicilio, blind in je elftal hebt staan dan hoor je niet bij de eerste 5 te staan. Verder vind ik dat De Boer het niet lukt om spelers te motiveren en als je dat niet lukt dan houd het wel een beetje op. Nu zullen er wel reacties komen dat De Boer Ajax vorig seizoen kampioen heeft gemaakt en het krediet nu al op is, maar het spel wordt steeds slechter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Tis kut van die 1-1 maar ajax heb t zelf verpest en verdient verloren daarna
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

HUPPA!!
Wat een pracht pot voor Feyenoord! Guidetti en Clasie zijn echt goud waard voor dit team. Guidetti nog ff meedoen met de wave tijdens de wedstrijd hahaha. Die kerel geniet echt in de kuip volgens mij. :lol:
Mulder keepte een goede pot, jammer van die blunder waar de 3-2 uit kwam.

Blind. :') haha. 'Nough said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:42 

Bierkoning

JefQ schreef:
Zoiets zie je heel vaak hoor... Je speelt een goede wedstrijd, bent veel beter alleen je staat maar 0-1 voor. Eerste gevaar voor de tegenpartij wordt onterecht een strafschop... Dan draait gelijk die wedstrijd om, vooral bij een ploeg als Feyenoord die het vooral moet hebben van zijn motivatie en het publiek. Dit soort invloeden mag een scheidsrechter niet hebben, want zo geeft de einduitslag van de eredivisie geen goed beeld meer.

En dat het te snel gaat voor de scheidsrechters is onzin. Het enige waar een scheidsrechter de fout in kan gaan is het beoordelen van een situatie en daar komt gewoon vakkundigheid bij kijken. Dat bezit 90% van de scheidsrechters niet op dit moment

Precies dit.

Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord heeft uiteindelijk verdiend gewonnen, maar ze worden gewoon in de wedstrijd geholpen door Kuijpers. Ajax was op dat moment de betere ploeg en de 0-2 was waarschijnlijker dan de 1-1, heel jammer dat zoiets weer moet gebeuren. Maarja zolang al die scheidsrechters met een volle luier in de Kuip rondlopen zul je dit wel blijven houden.

Deed Sulejmani trouwens mee vandaag? En onze 'captain' straalde ook weer onoverwinnelijkheid uit zeg... Bij elkaar geraapt zooitje ego's zijn het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

...4-2... :loving:

Dag neusjes, vaarwel titel :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Twente heeft sinds het seizoen 2006/07 (dat zijn 94 wedstrijden) slechts 5 thuiswedstrijden verloren, sinds 2008/09 maar 2. En nu 2 heerlijke doelpunten.

Twente :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:55 

Nu nog Twente verliezen en we staan LOS!...
Mooi weekend dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:56 

Hardtraxx Elite

Denk niet dat twente gaat verliezen, staan helaas al 2-0 voor. Maar in ieder geval verder los van Ajax en AZ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:01 

Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
...4-2... :loving:

Dag neusjes, vaarwel titel :yes:

Trieste opmerking. Triest persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Niks kan mijn gemoedstoestand veranderen na zo'n geniaal weekend. Dus het boeit me ook niet dat Ajax verloren heeft. Heb de wedstrijd ook niet gevolgd trouwens. Ik gun het de lieve partyvriendjes die voor Feyenoord zijn, zeker na het meewerken aan het geweldig maken van XXlerator. Bij deze, gefeliciteerd!
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic