Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
hardcoresjors schreef:
Ajax A1 gaat die kakkerlakken gewoon neuken! :P

xd Yeah right....

#jodengaaneraan ;)

Foute hashtags werken niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:28 

huey, we staan weer bovenaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Crew

Hoppa, puntjes zijn weer binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:34 

Leuk voor PSV, Zondag mooi Feyenoord op zijn plaats zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:12 

Hardtraxx Elite

Hoppaaa 3 puntjes :D. Zondag 100 procent achter Feyenoord en dan komt alles goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:35 

Reis wordt flink uitgefloten zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:37 

Bierkoning

Chris Two schreef:
Reis wordt flink uitgefloten zeg...

En terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:39 

Hardtraxx Veteran

Want? Ik zou wat meer respect willen zien, PSV heeft ontzettend veel in hem geïnvesteerd, zelfs bij zijn zware blessure van vorig seizoen. PSV is imo vreselijk dom geweest om hem niet langer te binden. Ik zag in hem een nieuwe Ronaldo, op die leeftijd en dan al zo gigantisch veel scoren. Ik vind het een domme zet geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 02:13 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Hoppaaa 3 puntjes :D. Zondag 100 procent achter Feyenoord en dan komt alles goed :D

Haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:51 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
ook echt prachtige spandoeken :worship:

-Succes Reis, break a leg
-Dit verraad is ons in het verkeerde neusgat geschoten

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

Aanklager betaald voetbal gaat 'gevuldekoekenincident' onderzoeken :
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157640

Haha als AZ hier een boete voor krijgt dan is het hek van de dam, waar moet je dan allemaal nog meer boetes voor gaan geven? Iemand die zelf hamburgers haalt en ze naar beneden flikkert, is dan de club daarvoor verantwoordelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Haha als AZ hier een boete voor krijgt dan is het hek van de dam, waar moet je dan allemaal nog meer boetes voor gaan geven? Iemand die zelf hamburgers haalt en ze naar beneden flikkert, is dan de club daarvoor verantwoordelijk?

Ja, Ajax is toch ook verantwoordelijk voor die idioot die t veld op rende >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:39 

Artiest

Koeken uitdelen is toch iets anders lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Koeken uitdelen is toch iets anders lijkt me..

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:35 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
flevoboys schreef:

Koeken worden gegooid vanuit het ajax vak? Lijkt me niet dat AZ daar verantwoordelijk voor is >.< !

(Morgen.. :drool: !!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Hoofdcoach schreef:
flevoboys schreef:

Koeken worden gegooid vanuit het ajax vak? Lijkt me niet dat AZ daar verantwoordelijk voor is >.< !

(Morgen.. :drool: !!)

De aanklager wil van wel omdat AZ de koeken uitgedeeld heeft, en zijn dus verantwoordelijk. Ik vind het belachelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:20 

Artiest

Dus als supporters van andere ploeg hun stoelen af breken en gooien op t veld krijgt AZ ook een boete omdat zij die stoelen daar hebben neergezet? :lol:
Aardig zijn en sociaal en gewoon mooi gebaar naar supporters toe wordt gewoon bestraft, slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:40 

Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Dus als supporters van andere ploeg hun stoelen af breken en gooien op t veld krijgt AZ ook een boete omdat zij die stoelen daar hebben neergezet? :lol:
Aardig zijn en sociaal en gewoon mooi gebaar naar supporters toe wordt gewoon bestraft, slaat nergens op.

ja dan krigjen ze daar idd een boete voor, niet omdat ze die stoelen daar hebben staan, maar omdat ze de veiligheid van de spelers kennelijk niet kunnen garanderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Want? Ik zou wat meer respect willen zien, PSV heeft ontzettend veel in hem geïnvesteerd, zelfs bij zijn zware blessure van vorig seizoen. PSV is imo vreselijk dom geweest om hem niet langer te binden. Ik zag in hem een nieuwe Ronaldo, op die leeftijd en dan al zo gigantisch veel scoren. Ik vind het een domme zet geweest.

Respect? PSV zegt tegen hem, ja we weten niet zeker of je terug kan keren, dus het is een erg groot risico. Als je revalidatie gewoon goed verloopt kun je weer een contract tekenen. En vervolgens peert Reis hem eruit, brengt geen begrip op voor PSV, de club die hem 100 kansen heeft gegeven en zoveel in hem heeft geïnvesteerd. Dus fluitconcerten helemaal terecht, ook echt prachtige spandoeken :worship:

Idd, was zo'n fan van 'm, maar blijkt dat die geen enkel beetje fatsoen in z'n donder heeft helaas... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:15 

Hardtraxxer

Vandaag de klassieker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Nog 3 kwartiertjes!!!!! :woot:

Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Ajax: Vermeer; Anita, Van Rhijn, Vertonghen, Blind; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, S. de Jong en Ebecilio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
020

Bang om het beestje bij de naam te noemen? Die kinderachtigheid altijd wat dat betreft..

Voor allen: Houd het in ieder geval een beetje beschaafd hier :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:32 

Bierkoning

Dat 010/020 gedoe vind ik ook altijd zo kansloos, alsof je een enge ziekte krijgt ofzo als je gewoon de stad noemt. Maar goed dat terzijde, ik zit er klaar voor, gok op een gelijk spelletje.

edit: Kuipers :') M'n blind geboren hamster zag nog dat Vertongen gewoon de bal speelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

Wat is er toch met scheidsrechters tegenwoordig en voordat er mensen weer gaan lopen zeiken ja jullie ajacieden lopen altijd iemand anders de schuld te geve maar dit ziet een blinde chinees aan de andere kant van de wereld nog beter. Voor de rest zal het wel niet veel beter worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Waarom nou weer kinderachtig. Wij leren het immers van de spelers zelf. >.<

Alles word Hardtraxx goedgekeurd. Van gvd tot kk, maar 020! -.-
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic