Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat was wel het grootste ergerpunt inderdaad, het telkens naar voren schieten van de bal. Die verdedigers zaten bovenop de spitsen, natuurlijk konden ze daar niks mee. Alleen Dost kon er met zijn lengte en kracht bij. Maar dan kon hij nog nergens heen.

Zo'n ploeg moet je er makkelijk met tactisch spel uit kunnen pasen met een vlugge opbouw.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Clasie licht geblesseerd, streep erdoor voor morgen. Dat wordt dus weer met Wijnaldum? Ik hoop eigenlijk op De Guzman in plaats van hem.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sowieso een paar spelers die wel bij de selectie konden maar vreemd genoeg niet gekozen zijn zijn: Leroy Fer, Eljero Elia, Van Dijk, Douglas, Promes en Buttner.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind Davy Klaassen eerlijk gezegd toch stukje beter dan Wijnaldum. Klaassen vind ik meer rust uitstralen en hij zit constant op een behoorlijk niveau zakt niet ver naar beneden en werkt ook altijd keihard. Toch wel jammer dat Clasie geblesseerd is, ik denk dat hij op dit moment na Sneijder de beste man van Oranje is op het middenveld.
En het wordt me steeds duidelijker dat Depay & Wijnaldum toch niet naar een topploeg moeten gaan. Zeker een Wijnaldum niet. Depay kan het nog wel redden bij een Southampton, maar verder denk ik ook niet. Toch zit het hem te hoog in zn bol na het WK. Jammer want er zit zoveel meer in hem.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Broken Balance wrote:Sowieso een paar spelers die wel bij de selectie konden maar vreemd genoeg niet gekozen zijn zijn: Leroy Fer, Eljero Elia, Van Dijk, Douglas, Promes en Buttner.
Promes is opgeroepen als vervanger van Robben.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Na de blamage van vrijdag, moeten we aankomende vrijdag tegen Letland. Dit moet denk ik geen probleem zijn, echter denk ik dat als we de eerste 20 minuten niet scoren het nog lastig krijgen.
Volgens VI is de kans op deze opstelling groot.

---------------------------Cillessen----------------------
-----------------De Vrij ----------------BMI
Janmaat-------------------------------------------Willems

-----------------Blind-----------------Sneijder-----------
--------------------------V Persie-------------------------

Narsingh----------------Huntelaar-----------------Depay

Waarom zou je een van de meest gemankeerde rechtsbuiten van de eredivisie laten starten als je Promes hebt. Sorry maar ik snap niet dat hij uberhaupt nog bij de selectie zit. Overigens zie ik Van Persie ook liever plaats nemen op de bank, bakt werkelijk niks in Oranje
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Blind niet meer op lb, godzijdank, is ook een geschiktere VM dan Clasie imo.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Sneijder op de plek van V Persie en Clasie/Klaassen/V Ginkel op de plek van Sneijder. En idd Narsingh eruit voor Promes (of wat mij betreft voor fucking Romano Denneboom)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Pommer wrote:Sneijder op de plek van V Persie en Clasie/Klaassen/V Ginkel op de plek van Sneijder. En idd Narsingh eruit voor Promes (of wat mij betreft voor fucking Romano Denneboom)
Eeuwig zonde dat Lukoki voor Congo heeft gekozen
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Sneijder op de plek van V Persie en Clasie/Klaassen/V Ginkel op de plek van Sneijder. En idd Narsingh eruit voor Promes (of wat mij betreft voor fucking Romano Denneboom)
Narsingh bracht de laatste wedstrijd helemaal niks nee. Maar die Promes was geen haar beter.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Ik heb het zelf niet gezien, dus kan niet oordelen over Promes. Maar ik hoorde dat ie het wel goed deed bij Spartak.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Clasie ook niet mee naar Letland
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Guus waarschijnlijk weg gelukkig! Maar denk niet dat er met Blind veel verandert.

Als alle spelers fit zijn heb je nog best een goed elftal staan!

---------------------------Cillessen/Vermeer------------------------------
--Janmaat/vd Wiel--De Vrij/v Dijk--Vlaar/Douglas----Willems/Blind

----------------De Jong/Blind--------Strootman/Clasie------------
--------------------------Sneijder/Clasie-------------------

-------Robben/Narsingh---------V. Persie/Huntelaar--------Depay/Promes

Denk vooral dat Strootman en Robben kunnen zorgen voor meer rust en balans in het team.
Als ik het voor het zeggen had was dit een opstelling wat ik ook zeker had uitgeprobeerd:

----------------Cillessen----------------
Van Der Wiel ---- De Vrij -- Vlaar ---- Willems

---------------- De Jong ----------------

----------------Strootman------------------

-------------Clasie ----- Sneijder -----------

--------- Robben ------------ Depay ----------

De Jong & Strootman voor het vuile werk op het middenveld zodat de verdedigers genoeg ondersteuning hebben, Strootman kan hier ook voor snellere verplaatsing van de bal naar voren zorgen aangezien die dat wat beter kan als De Jong.

Aanvallende backs voor extra steun voorin.

Clasie & Sneijder die vanuit het niets een mannetje weg kunnen sturen / alleen voor de keeper kunnen zetten.

En Robben en Depay mogen de verdediging helemaal zoek gaan spelen.

Mocht dat niet werken kun je een Clasie bijv. eruit halen, De Jong & Strootman naast elkaar zetten en een V. Persie of Huntelaar erin gooien!

Ik denk namelijk dat als Robben en Depay een vrije rol krijgen voorin en genoeg aanvoer van achterin krijgen dat ze zeker goed zijn voor minimaal 2 goals per wedstrijd. En met meer zekerheid achterin zou dat voldoende moeten zijn om de overwinning binnen te slepen!
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Vergeet je niet Wijnaldum ipv 2x Clasie?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
4-1-1-2-2 serieus? Dat werkt toch voor geen ene kut :lol:

En Cilessen ben ik ook niet zo zeker over, Vermeer mag van mij wel eens laten zien of hij het kan tegen Kazachstan o.i.d.

----------------------Cilessen---------------------
--Van Der Wiel -- Vlaar -- De Vrij -- Willems--
-----------------------------------------------------
-----------Strootman--------De Jong-------------
---------------------Sneijder-----------------------
--Robben---------------------------------Depay--
--------------Huntelaar/Dost----------------------

Of als Hiddink toch zijn 4-4-2 wil houden
----------------------Cilessen----------------------
------------------------------------------------------
--Van Der Wiel -- Vlaar -- De Vrij -- Willems---
--Robben----Strootman----Sneijder----Depay--
-----------Huntelaaar------------Dost-------------
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Toch schandalig dat je straks op een Wk staat met De Vrij en Willems (wat ik idd zie gebeuren).
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Peperkoek wrote:Toch schandalig dat je straks op een EK staat met De Vrij en Willems (wat ik idd zie gebeuren).
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Peperkoek wrote:Toch schandalig dat je straks op een Wk staat met De Vrij en Willems (wat ik idd zie gebeuren).
De Vrij heeft zich goed ontwikkeld itt BMI en bv Bruma :x
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:
Peperkoek wrote:Toch schandalig dat je straks op een EK staat met De Vrij en Willems (wat ik idd zie gebeuren).
Ik keek al wat verder vooruit :whistle:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:4-1-1-2-2 serieus? Dat werkt toch voor geen ene kut
Waarom niet?

De Jong helpt de verdedigers een extra handje, Strootman sluit zich meer aan bij Clasie & Sneijder maar blijft er wel een linie achter om evt. steekballetjes tussendoor te voorkomen.

En wijnaldum noemde ik niet omdat ik vindt dat die er helemaal niet in moet komen!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
frankhardenberg wrote:
Broken Balance wrote:4-1-1-2-2 serieus? Dat werkt toch voor geen ene kut
Waarom niet?

De Jong helpt de verdedigers een extra handje, Strootman sluit zich meer aan bij Clasie & Sneijder maar blijft er wel een linie achter om evt. steekballetjes tussendoor te voorkomen.

En wijnaldum noemde ik niet omdat ik vindt dat die er helemaal niet in moet komen!
Omdat wanneer je twee man achter elkaar zet, je niks op de flanken hebt, en dan worden je verdedigers ook een stuk sneller moe, die kunnen niet de hele tijd heen en weer rennen als ze balletjes breed leggen. Daarom zie je ook geen enkel team met 4-1-1-2-2 spelen maar met 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2. Omdat de controle over het middenveld dan beter verdeeld is.
De Jong is lang niet snel genoeg om dat vol te houden, daarom zou Strootman er naast moeten om het verdedigen wat te helpen.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
De Jong is anders ook niet meer wat het geweest is.

De Vrij :thumbsup:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Andromeda wrote:De Jong is anders ook niet meer wat het geweest is.

De Vrij :thumbsup:
Klopt maar het blijft een goede muur, afstopper. Snelheid, paaswerk e.d. zit er niet meer in.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vanavond België-Bosnië gaan kijken ^^

----------------- Lukaku ------------------
Hazard -------------------------- De Bruyne

------Nainggolan --------- Fellaini----------
----------------- Witsel -------------------

Vertonghen - Kompany - Vermaelen - Alderweireld

-----------------Courtois ------------------

Als ze met deze opstelling hun schandalige gelijkspel in de uitwedstrijd niet goed kunne maken dan weet ik het ook ni meer
Bierkoning
last seen 13 days ago
Heb ff niet gezien wie er in de selectie zitten nu, maar dit zou denk ik mijn ideale opstelling zijn richting het EK:

Cilissen
Verhaegh (misschien Tete over een tijdje) - De Vrij - Riedewald - Willems
Clasie
Sneijder - Wijnaldum
Robben - De Jong - Depay

Al zou je als team zijnde misschien nog wel beter spelen met Robben op links en Depay op rechts, met voorzetten op De Jong, maar dat zal toch wel niet gebeuren.