Omdat we met 2-3 verliezen van een prima elftal, waar het net zo goed 6-3 had kunnen zijn?Hard4Us wrote:Topic kan dicht denk ik.
(voor nederland dan)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als het nu al voorbij was, stonden ze op een play-off plek. 2 moeilijkste wedstrijden ook al gehad. Alle kans dus nogHard4Us wrote:Topic kan dicht denk ik.
(voor nederland dan)
Als je kijkt naar grote kansen was het 6-5 geweest. De Mexicanen hebben al hun grote kansen afgemaakt op die magistrale redding van Krul en een kopbal die gewoon had moeten zitten na. Verder had NL met Promes, Wijnaldum, De Vrij en Huntelaar gewoon enorm veel grote kansen die er in hadden moeten zitten. Waarbij die van Huntelaar en Promes gewoon moesten zitten, die moet je vanaf minder dan een meter afstand met een simpel zetje gewoon het doel inwerken dat moet op amateurniveau nog lukken. En daarbij waren er nog veel meer kleinere kansen.Maximize wrote:Omdat we met 2-3 verliezen van een prima elftal, waar het net zo goed 6-3 had kunnen zijn?Hard4Us wrote:Topic kan dicht denk ik.
(voor nederland dan)
Leuke wedstrijd, mooie doelpunten. Nederland speelde echt als een team met goede en gedurfde passes.
Zaten nog wel wat kleine foutjes in waardoor het geen 10-0 werd. Want dat zat er wel in.
Maar toch een mooi aanvallend Nederland gezien.
Zaten nog wel wat kleine foutjes in waardoor het geen 10-0 werd. Want dat zat er wel in.
Maar toch een mooi aanvallend Nederland gezien.
Goh die Fellaini maakt zijn faam maar weer eens waar als totale idioot 
Walgelijke actie inderdaad. Schorsing van een jaar lijkt me wel gepast.
Wat een ontzettend zwakke wedstrijd van België
Valt niet meer over te zeggen
http://www.futhead.com/15/squads/28061999/
De waarschijnlijke opstelling van Turkije voor zaterdag, gezien de selectie en vorige wedstrijden.
De waarschijnlijke opstelling van Turkije voor zaterdag, gezien de selectie en vorige wedstrijden.
Best sterk middenveld als je het zo bekijkt, de rest is best te doen lijkt me
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Toprak speelt toch niet (meer) voor het Turkse elftal?
Zaterdag naar Nederland - Turkije, sponsorkaarten gekregen van NN dus ik verwacht wel een mooi stekkie
Verwacht overigens niet veel van de wedstrijd, maar een kleine overwinning moet er toch wel in zitten tegen de Turken. Ben bang dat we tegen Spanje wel weer op onze broek gaan krijgen, gezien de huidige vorm van de meeste Spaanse teams.
Hij zit in de selectieAndromeda wrote:Toprak speelt toch niet (meer) voor het Turkse elftal?
http://sport.infonu.nl/voetbal/126979-e ... -2015.html
Hier zijn beide selecties.
En @ nielstil
Het middenveld is zo gezien wel solide, alleen ze kunnen totaal niet samenspelen. Het echte gevaar is Turan.
Wellicht dat de coach dat oplost door alleen de top 3 van de Turkse competitie er in te gooien.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Arda Turan is toch geschorst?
Pommer wrote:Zaterdag naar Nederland - Turkije, sponsorkaarten gekregen van NN dus ik verwacht wel een mooi stekkieVerwacht overigens niet veel van de wedstrijd, maar een kleine overwinning moet er toch wel in zitten tegen de Turken. Ben bang dat we tegen Spanje wel weer op onze broek gaan krijgen, gezien de huidige vorm van de meeste Spaanse teams.
ik ben vorige keer geweest in 2012
er valt genoeg te beleven met turken die met vuurwerk smijten en met laserpennen gaan lopen kutten
Zal er niet te veel woorden aan vuil maken maar wat een intens droevige vertoning was dit van Oranje. Kan alleen wat lovend zijn over Huntelaar en Dost, niet zo zeer voor de kansen die ze hadden, maar voor hun inzet, want met de ballen die zij kregen kon echt niks gedaan worden.
Wat dag je van die Sneijdertje, wat een held is dat zeg. Die ging er echt vol voor, was wel leuk om te zien. Verder had ik echt moeite om wakker te blijven.
waar was appelvlaai is godsnaam mee bezig

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat dacht Blind gisteren? Hij gaf wel 50 keer een voorzet vanaf de middellijn in het strafschop gebied en van de vijftig ballen waren er welgeteld nul bruikbaar. Wat een drama was hij gisteren, maar hij was zeker niet de enige Affelay was ook niet best.
Was gister aan het werk, maar het blijkbaar niet veel gemist.
Dit komt van voetbalzone. Balaannames in de eerste helft, maar 4 (!) keer in de zestien tegen een ploeg als Turkije....

Dit komt van voetbalzone. Balaannames in de eerste helft, maar 4 (!) keer in de zestien tegen een ploeg als Turkije....

Was jammerlijk gisteren, hopelijk spelen ze dinsdag beter..
dat zullen ze vast wel doen aangezien dat toch nergens voor teltKhadber wrote:Was jammerlijk gisteren, hopelijk spelen ze dinsdag beter..
Ik zit zelf ook in het stadion, dus zou het wel prettig vinden. 
Ik heb me echt ontiegelijk zitten ergeren aan de manier van juichen van Sneijder. Sprint naar die middencirkel en vecht nog voor die 2-1, gek...
Ik denk dat hij dacht aan Nederland - Spanje, WK 2014Andromeda wrote:Wat dacht Blind gisteren? Hij gaf wel 50 keer een voorzet vanaf de middellijn in het strafschop gebied en van de vijftig ballen waren er welgeteld nul bruikbaar. Wat een drama was hij gisteren, maar hij was zeker niet de enige Affelay was ook niet best.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
En maar huilen dat de boulevardpers zoveel aandacht aan mensen zoals hen besteedwootum wrote:Ik heb me echt ontiegelijk zitten ergeren aan de manier van juichen van Sneijder. Sprint naar die middencirkel en vecht nog voor die 2-1, gek...