Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En het is aan een coach om die spelers aan het voetballen te krijgen, doen ze niet wat ze moeten, dan selecteer je ze niet. Lukt het je dan nog niet, dan ligt het aan jou. De taak van de coach is om het team aan het voetballen te krijgen en hun doelstelling te halen. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk altijd bij de coach.

Bijvoorbeeld Tete, die had hij allang moeten wisselen, 1e en 2e doelpunt kwam door zwak verdedigen van hem, ze braken door op zijn helft. En uiteindelijk moesten de andere verdedigers hem weer gaan helpen, wat ruimte open liet. El Ghazi had er nooit in moeten staan, vanaf het begin had je Huntelaar en Van Persie al naast elkaar moeten zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig met die stukje eens hoor. De coach is de eindverantwoordelijke. Zo gaat dat al eeuwen in het voetbal en zo blijft dat gaan in het voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je wint heb je goede spelers....als je verliest heb je een coach die er niks van bakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
als je wint heb je goede spelers....als je verliest heb je een coach die er niks van bakt

Nee Van Gaal kreeg totaal geen prijs na het WK. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bijvoorbeeld Tete, die had hij allang moeten wisselen, 1e en 2e doelpunt kwam door zwak verdedigen van hem, ze braken door op zijn helft.

Alsjeblieft zeg, ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken :lol: :lol:
De 0-1 kwam toch echt van de kant van Riedewald, daar had Tete helemaal niks mee te maken
https://www.youtube.com/watch?v=aiESksXFh58
Vanaf 2:10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De zelfde nog steeds. Excuus, ik haalde even twee door elkaar, die andere was een bijna doelpunt.

Deze was ook wel droevig inderdaad, Riedewald laat hem gewoon de hele rechterflank oplopen. En wie moest het uiteindelijk proberen op te lossen (wel te laat), net als bij Tete bij de 0-2? Van Dijk. Waardoor er weer gaten vallen.

Ik snap sowieso niet dat die drie debutanten van Ajax mee mochten doen wat zo goed doet Ajax zelf het helemaal niet, vooral in internationaal verband. El Ghazi is dan nog de betere van de drie want hij probeerde tenminste wat, maar hij blijft soms onnodig lang dribbelen en truukjes doen terwijl die bal allang de 16 ingemieterd had moeten worden.
En dan zullen mensen mij er weer raar op aankijken maar die twee hebben veel slechter gespeeld dan BMI en Van Der Wiel. Ja, ze maakten die fouten maar zij verdedigden tenminste goed in hun laatste wedstrijd. Of in ieder geval beter dan deze jonge verdediging.

De eredivisie en daarbij de Nederlands opgeleide jeugd is gewoon te slecht voor internationaal niveau, wat VI ook al vaak zat herhaalt, we zijn wel lekker trots op onze talentjes in de Eredivisie als ze het goed doen, maar vergeleken met de rest kunnen ze niks, NL is niks zonder een Robben, Vlaar, Sneijder of een Huntelaar. Want de enige vier redelijk goede spelers die we naast hun hebben zijn Strootman, die helaas dus geblesseerd is, De Vrij, Blind en Depay. En die kunnen het ook niet waarmaken.

Ik schat de kans dan ook klein in dat we het WK halen. Omdat de WK poule moeilijker is. En ookal zouden we het WK halen, door deze misser van het EK keldert NL in de FIFA Ranking en wordt de poule van het WK deste moeilijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu ook met bijpassende song! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:42 
 

HAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie ik helemaal slecht vond was Depay... Man man man, zelfs een blinde kan zien dat hij binnen door wil of terug kapt naar zn rechter been. Zelfs een nummer op repeat is verrassender dan Depay op dit moment.

Ik heb trouwens wel heel veel respect voor Sneijder. Die ging er echt 90 minuten volle bak voor. Ik hoop voor hem dat hij er bij is met het WK in Rusland. Misschien wel de enige van de oudere garde die nog even mee kan.

Van Persie ben ik ook wel beetje klaar mee. Nooit echt goed gevonden in Oranje. Ondanks zn 50 goals in 101 interlands. Ik denk dat als Huntelaar al zijn minuten had mogen maken dat hij er meer had gemaakt. Naast dat ik niet zo onder de indruk ben van zn voetballende kwaliteiten in Oranje vind ik Van Persie echt een nare vent.

Denk dat het voor de toekomst niet eens zo slecht is dat Oranje nu zo hard onderuit gaat. Het moet echt anders. Als we het alsnog gehaald hadden was er op het EK waarschijnlijk weer van alles verbloemt geworden en veranderd er alsnog niets aan het Nederlands elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoals van persie z'n rondje liep na de wedstrijd gaf mij wel t id dat ie er lekker mee kapt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wie ik helemaal slecht vond was Depay... Man man man, zelfs een blinde kan zien dat hij binnen door wil of terug kapt naar zn rechter been. Zelfs een nummer op repeat is verrassender dan Depay op dit moment.

Ik heb trouwens wel heel veel respect voor Sneijder. Die ging er echt 90 minuten volle bak voor. Ik hoop voor hem dat hij er bij is met het WK in Rusland. Misschien wel de enige van de oudere garde die nog even mee kan.

Van Persie ben ik ook wel beetje klaar mee. Nooit echt goed gevonden in Oranje. Ondanks zn 50 goals in 101 interlands. Ik denk dat als Huntelaar al zijn minuten had mogen maken dat hij er meer had gemaakt. Naast dat ik niet zo onder de indruk ben van zn voetballende kwaliteiten in Oranje vind ik Van Persie echt een nare vent.

Denk dat het voor de toekomst niet eens zo slecht is dat Oranje nu zo hard onderuit gaat. Het moet echt anders. Als we het alsnog gehaald hadden was er op het EK waarschijnlijk weer van alles verbloemt geworden en veranderd er alsnog niets aan het Nederlands elftal.


Eens met dit.

Frisse coach erbij, en het moet wel weer goed komen. Doel moet zijn het EK in 2020, denk dat we daar pas weer een beetje wat kunnen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wie ik helemaal slecht vond was Depay... Man man man, zelfs een blinde kan zien dat hij binnen door wil of terug kapt naar zn rechter been. Zelfs een nummer op repeat is verrassender dan Depay op dit moment.

Ik heb trouwens wel heel veel respect voor Sneijder. Die ging er echt 90 minuten volle bak voor. Ik hoop voor hem dat hij er bij is met het WK in Rusland. Misschien wel de enige van de oudere garde die nog even mee kan.

Van Persie ben ik ook wel beetje klaar mee. Nooit echt goed gevonden in Oranje. Ondanks zn 50 goals in 101 interlands. Ik denk dat als Huntelaar al zijn minuten had mogen maken dat hij er meer had gemaakt. Naast dat ik niet zo onder de indruk ben van zn voetballende kwaliteiten in Oranje vind ik Van Persie echt een nare vent.

Denk dat het voor de toekomst niet eens zo slecht is dat Oranje nu zo hard onderuit gaat. Het moet echt anders. Als we het alsnog gehaald hadden was er op het EK waarschijnlijk weer van alles verbloemt geworden en veranderd er alsnog niets aan het Nederlands elftal.


Maar ook de keuzes van Blind zijn gewoon nergens op gebaseerd. Waarom in godsnaam ga je Dost inbrengen (beetje zelfde type als Huntelaar) die het van voorzetten moet hebben om zo in te kunnen koppen of tikken, echte ouderwetse nr 9's (beide dus). Je weet toch, zoals jij ook al zegt dat Depay naar binnen gaat en geen voorzetten geeft en van El Ghazi hoef je ook geen voorzetten te verwachten. Tactisch is dat gewoon een enorme blunder.
Waarom denk je dat Lewandowski het op dit moment zo geweldig doet? Juist omdat Robben en Ribéry geblesseerd zijn die beide naar binnen trekken. Douglas Costa kan buitenom en voorzetten geven waar Lewandowski dan het maximale uithaalt.

Van Persie had je gewoon direct moeten opstellen, aangezien die ook nog een betere voetballer is dan bv Dost. En Van Persie kan prima achter de spitsen spelen. Sneijder stond op "6", dus dat had makkelijk gekund.

Kortom het is dus ook gewoon mis gegaan door de tactische blunders van Blind.

Hier de goal van Van Persie nog

https://www.facebook.com/dumpertnl/vide ... =2&theater :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Maar ook de keuzes van Blind zijn gewoon nergens op gebaseerd. Waarom in godsnaam ga je Dost inbrengen (beetje zelfde type als Huntelaar) die het van voorzetten moet hebben om zo in te kunnen koppen of tikken, echte ouderwetse nr 9's (beide dus). Je weet toch, zoals jij ook al zegt dat Depay naar binnen gaat en geen voorzetten geeft en van El Ghazi hoef je ook geen voorzetten te verwachten. Tactisch is dat gewoon een enorme blunder.

Het inbrengen van Dost vond ik persoonlijk wel noodzaak. Nederland ging al va-banque spelen op dat moment en ik vond hem erg sterk in alle duels. De goal van van Persie kwam bij hem weg en hij zorgde over het algemeen voor heel veel gevaar.

Voor de rest ben ik het grotendeels met jou en Parvuz eens trouwens. Vooral kapot geërgerd aan Depay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Depay moet snel aan zijn mentaliteit werken anders komt die jongen er echt nooit! Die moet je hard aanpakken. Uiteraard jammer dat we het EK niet halen, maar wij waren het laatste land dat het had verdiend. Geen eindronde meer voor de oude garde ben ik bang, misschien Sneijder nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach in 2020 kunnen we weer. Want als we deze poule al niet in de eerste 3 kunnen komen lukt dat ook niet bij de eerste twee tegen Frankrijk en Zweden voor het WK.
En al zou NL 2e worden, want Frankrijk verslaan ze toch niet, dan moet NL tegen de overgebleven tweede plekken, en als je kijk naar de mogelijke nummer 2's voor de andere teams moeten ze wellicht tegen Zwitserland, Ierland, Polen, Slowakije, Italië, Bosnië en Turkije, als je het een beetje realistisch inschat. Daarnaast moet Nederland dan nog maar niet de slechtste nummer 2 zijn anders ga je alsnog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Depay moet snel aan zijn mentaliteit werken anders komt die jongen er echt nooit! Die moet je hard aanpakken. Uiteraard jammer dat we het EK niet halen, maar wij waren het laatste land dat het had verdiend. Geen eindronde meer voor de oude garde ben ik bang, misschien Sneijder nog.


Persoonlijk vind ik het ook jammer dat ie naar United is gegaan en niet naar PSG. Bij PSG had ie mooi de veters mogen strikken van Zlaten. Nu bij United is ie al de grote man, terwijl ik die daar nog ver vanaf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat lost Van Gaal wel op, zoals je nu in het nieuws ziet.

Als je groot gaat doen schopt hij je terug naar de bank, makkelijk zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Maar ook de keuzes van Blind zijn gewoon nergens op gebaseerd. Waarom in godsnaam ga je Dost inbrengen (beetje zelfde type als Huntelaar) die het van voorzetten moet hebben om zo in te kunnen koppen of tikken, echte ouderwetse nr 9's (beide dus). Je weet toch, zoals jij ook al zegt dat Depay naar binnen gaat en geen voorzetten geeft en van El Ghazi hoef je ook geen voorzetten te verwachten. Tactisch is dat gewoon een enorme blunder.
Waarom denk je dat Lewandowski het op dit moment zo geweldig doet? Juist omdat Robben en Ribéry geblesseerd zijn die beide naar binnen trekken. Douglas Costa kan buitenom en voorzetten geven waar Lewandowski dan het maximale uithaalt.

Precies hetzelfde probleem dat we in België hebben (met het verschil dat wij nu met een hele sterke generatie zitten op elke positie. Lukaku/benteke/origi en noem maar op staan altijd voor jan lul in de spits, omdat Hazard en De Bruyne geen voorzetten spelen. De spitsen lijken hier altijd dramatisch te spelen gewoon omdat er geen voorzetten komen (waar ze net sterk op zijn). Ik voorspel voor België iig iets van een kwartfinale, als ze blijven spelen zoals nu gaan ze echt niet verder geraken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw laatste zin kan ik helaas weinig aan beoordelen, aangezien ik jullie eigenlijk nooit zie spelen als jullie moeten.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic