Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs als je geen fan bent van Van Persie, zie ik toch echt nog steeds liever Huntelaar of Dost in de spits...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zelfs als je geen fan bent van Van Persie, zie ik toch echt nog steeds liever Huntelaar of Dost in de spits...

Ik vind De Jong echt geweldig spelen de laatste maanden, kopsterk, sterk aan de bal, houdt het overzicht, goed in de combinatie. Ik denk dat Oranje daar nu meer aan heeft dan een goalgetter a la Huntelaar of Dost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ze vanavond beter een type Huntelaar kunnen gebruiken ipv de Jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Robben er al geblesseerd af, BMI een belachelijk domme rode kaart. Gaat lekker weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martins Indi xd

De Klap van misschien wel 100.0000 miljoen wat Nederland gaat mislopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Indi heeft echt 3 hersencellen, Gregory niet veel meer. Kanonnen wat een belachelijke overtredingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier snap je toch werkelijk waar geen ene kut meer van zo..?! :/

- Waarom speelt vd Wiel?
Die kerel heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, zit zelfs regelmatig op de tribune. Helemaal als je nagaat wat Blind over van Persie heeft gezegd: "Ik heb een heel duidelijk gesprek gehad met Robin, dat hij in mijn ogen niet de wedstrijden heeft gespeeld die nodig zijn om te spelen."
Die vd Wiel heeft het wel bewezen vanavond: veel waardeloze overtredingen, veel balverlies en het veroorzaken van de penalty.

- Waarom Klaassen met de punt naar achter?
Speelt dit seizoen nota bene op 10 bij Ajax, is geen verdedigende middenvelder. Had dan de Jong of Blind er neergezet, iemand die in ieder geval gewend is aan de positie.

- Waarom Huntelaar eruit halen?
Het enige aanspeelpunt voorin (die overigens amper ballen heeft gekregen volgens mij). Nu bleven Memphis & Narsingh over, waardoor ze gedwongen worden zelf de actie te maken omdat ze hem op niemand voor kunnen geven.

- Waarom Wijnaldum eruit voor Promes?
Zie bovenstaande, in de slotfase heb je toch een stormram-type nodig, of in ieder geval een aanspeelpunt? Nu krijg je 3 man die allemaal kiezen voor de individuele actie of een balletje terug omdat ze de bal niet kwijt kunnen. En aan de snelheid van Promes, Narsingh & Depay heb je niks als er 10 man rond de zestien staat te verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Hier snap je toch werkelijk waar geen ene kut meer van zo..?! :/

- Waarom speelt vd Wiel?
Die kerel heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, zit zelfs regelmatig op de tribune. Helemaal als je nagaat wat Blind over van Persie heeft gezegd: "Ik heb een heel duidelijk gesprek gehad met Robin, dat hij in mijn ogen niet de wedstrijden heeft gespeeld die nodig zijn om te spelen."
Die vd Wiel heeft het wel bewezen vanavond: veel waardeloze overtredingen, veel balverlies en het veroorzaken van de penalty.

- Waarom Klaassen met de punt naar achter?
Speelt dit seizoen nota bene op 10 bij Ajax, is geen verdedigende middenvelder. Had dan de Jong of Blind er neergezet, iemand die in ieder geval gewend is aan de positie.

- Waarom Huntelaar eruit halen?
Het enige aanspeelpunt voorin (die overigens amper ballen heeft gekregen volgens mij). Nu bleven Memphis & Narsingh over, waardoor ze gedwongen worden zelf de actie te maken omdat ze hem op niemand voor kunnen geven.

- Waarom Wijnaldum eruit voor Promes?
Zie bovenstaande, in de slotfase heb je toch een stormram-type nodig, of in ieder geval een aanspeelpunt? Nu krijg je 3 man die allemaal kiezen voor de individuele actie of een balletje terug omdat ze de bal niet kwijt kunnen. En aan de snelheid van Promes, Narsingh & Depay heb je niks als er 10 man rond de zestien staat te verdedigen.

Vd Wiel werd ingezet omdat hij de man met de meeste ervaring is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

VDW speelde op die domme overtreding na een prima wedstrijd. Je moet niet naar een punt kijken. Blijft dom, maar de rest van de wedstrijd deed hij het prima. Zelfde geldt voor Martins Indi, hoe hij rood kreeg was dom maar de rest van de wedstrijd speelde hij vrij goed.

Omdat ze anders een extra wissel hadden moeten doen en ze daarna niet meer kunnen wisselen, het is het belangrijkste om een 4 mans verdediging te hebben bij 10 man, en Klaasen is het grootste/breedste tegenover Wijnaldum en Sneijder.

Omdat Huntelaar niet zo veel presteerde in de eerste helft, en daarnaast is hij, als je naar z'n laatste wedstrijden kijkt, niet erg trefzeker. Had het vreemder gevonden als er een meer relevante spits in stond.

Omdat ze niks anders hebben. We hebben geen stormram als aanvaller, de enige stormram die we hebben, Bas Dost, zit niet bij de selectie. Luuk De Jong of Van Persie had niet veel meer of minder kunnen uithalen.

We mogen in ieder geval de Letlanders dankbaar zijn dat ze in de laatste minuten nog 1-1 hebben gemaakt tegen de turken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent echt scheel als je vind dat vd Wiel een prima wedstrijd heeft gespeeld. Die heeft zo ongelofelijk veel balverlies veroorzaakt en amper positief bijgedragen aan het spel van Oranje..

En ik heb het niet over waarom Klaassen in de verdediging is gezet, dat snap ik ook wel. Ik heb t erover waarom hij op het begin vd wedstrijd al met de punt naar achter op het middenveld moest spelen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

VDW speelde in de 1e helft het beste, heel oranje trouwens. Heb een beetje het idee dat Oranje inkakte nadat Robben er uit ging.

Also, die volley met links van Sneijder die er bijna in ging, en die "voorzet" van Depay die er bijna in ging waren vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Henny, waar ging het gister mis met het Nederlands elftal?
Nou kijk, verliezen van 11 IJslandse albino’s die per dag 2 uur daglicht zien was nog niet eens het grootste probleem. Het gaat al mis bij die crematorium sfeer op de tribune. Het is om je kapot te schamen. De EK zomer van 2016 staat godverdomme voor een hele natie op het spel. En terwijl ons landsbelang door 11 Vikingen aan diggelen wordt geschoten zitten er daar 45.000 oranje geschminkte mongolen doodleuk een wereldrecordpoging ‘’de wave’’ te doen.
En dan moeten we zondag uit naar Turkije. En je kunt over die Turken zeggen wat je wil maar die hebben tenminste wél kloten. Als die 0-1 achter komen wordt de tactiek direct gericht op de knieschijven van de tegenstanders, de trainer wordt in de rust ontslagen, het regent brandbommen en tribunestoeltjes, brandweerwagens over het veld. Kortom: wij kunnen oorlog met schuimbekkende Turken verwachten daar.
Die oorlog moeten wij zondag gaan voeren met types als Davy Klaasen , die eruit ziet als zo’n padvinder die z’n vinger op stak als de leraar vergeten was huiswerk op te geven. Met Memphis Depay, die sinds ie in Engeland zit denkt dat ie onze lieve heer zelf is. Met Jasper Cilessen, die de uitstraling heeft van een zanger uit een katholiek jongens koor. En met Danny Blind, een of andere opgewaardeerde aardrijkskunde leraar die er geen klote van begrijpt.
Nee mensen, het EK is nog heel ver weg.


Dit omschrijft het wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

butthurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat stukje tekst is een prima beschrijving van iemand die de ballen verstand heeft van voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezusmina wat een lachertje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanavond al zin in Studio Voetbal en morgen VI :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Van een 3e plek op het WK, naar volgend jaar helemaal geen EK..


Je zegt het bijna goed: xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken, maar jezus wat was dit een schandalig slechte wedstrijd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Wat een troep. Blind mag wel weer zijn spullen pakken en alle (ex-)Ajacieden meenemen. Riedewald, Van Der Wiel, Klaassen en Blind speelde als een stel zoutzakken, wat een slappe kneuzen zeg. Depay raakte vandaag ook geen knikker, die jongen speelde iedere bal in de voeten van de Turken. Narsingh, tja die kan gewoon niet beter met zijn oogkleppen. Cillessen was ook bijzonder zwak bij het tweede doelpunt en De Vrij bij het eerste doelpunt. Had gewoon Janmaat geselecteerd, desnoods Paul Verheagh. Had een grote krachtige centrale verdediger erbij gehaald (Douglas/Van Dijk). Ook al zijn ze niet de beste verdedigers soms heb je wat kracht nodig i.p.v. slapzakken zoals Bruma. Van Persie is duidelijk verleden tijd.
ALLES KUT ENTER!

Dat wordt de moffen supporten ...


#BOOS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Wat een troep. Blind mag wel weer zijn spullen pakken en alle (ex-)Ajacieden meenemen. Riedewald, Van Der Wiel, Klaassen en Blind speelde als een stel zoutzakken, wat een slappe kneuzen zeg. Depay raakte vandaag ook geen knikker, die jongen speelde iedere bal in de voeten van de Turken. Narsingh, tja die kan gewoon niet beter met zijn oogkleppen. Cillessen was ook bijzonder zwak bij het tweede doelpunt en De Vrij bij het eerste doelpunt. Had gewoon Janmaat geselecteerd, desnoods Paul Verheagh. Had een grote krachtige centrale verdediger erbij gehaald (Douglas/Van Dijk). Ook al zijn ze niet de beste verdedigers soms heb je wat kracht nodig i.p.v. slapzakken zoals Bruma. Van Persie is duidelijk verleden tijd.
ALLES KUT ENTER!

Dat wordt de moffen supporten ...


#BOOS!


Hoho dit heeft niks met (ex-Ajacieden) te maken, want het hele elftal was slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Dat wordt de Belgen supporten ...


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Andromeda schreef:
Wat een troep. Blind mag wel weer zijn spullen pakken en alle (ex-)Ajacieden meenemen. Riedewald, Van Der Wiel, Klaassen en Blind speelde als een stel zoutzakken, wat een slappe kneuzen zeg. Depay raakte vandaag ook geen knikker, die jongen speelde iedere bal in de voeten van de Turken. Narsingh, tja die kan gewoon niet beter met zijn oogkleppen. Cillessen was ook bijzonder zwak bij het tweede doelpunt en De Vrij bij het eerste doelpunt. Had gewoon Janmaat geselecteerd, desnoods Paul Verheagh. Had een grote krachtige centrale verdediger erbij gehaald (Douglas/Van Dijk). Ook al zijn ze niet de beste verdedigers soms heb je wat kracht nodig i.p.v. slapzakken zoals Bruma. Van Persie is duidelijk verleden tijd.
ALLES KUT ENTER!

Dat wordt de moffen supporten ...


#BOOS!


Hoho dit heeft niks met (ex-Ajacieden) te maken, want het hele elftal was slecht :x


Dan moet je toch weer even naar het plaatje in mijn post kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een doffe ellende daar op het veld zeg. Met zo'n team vind ik het bijna terecht dat je het EK niet haalt. Iedere keer weer op achterstand.. Je voelt het iedere keer al van heinde en verre aankomen. Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Andromeda schreef:
Dat wordt de Belgen supporten ...


:cool:

Wedstrijd gezien? was niet beter dan de Nederlanders imo :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic