Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:51 
 
Hardtraxx Elite

Spanje, Frankrijk en Nederland uitgeschakeld voor EK U21 2015 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Andromeda schreef:
Als het zo door blijft gaan kunnen Pommer en Raven thuisblijven in 2016 xd

Gelukkig kan ook de nummer 3 zich nog plaatsen en heeft Turkije niet gewonnen, maar dit gaat niet best nee. Overigens doen ze IJsland wel heel erg tekort bij de NOS, dat is gewoon een goed elftal, maar Tom Egbers durft ze toch te vergelijken met Luxemburg >.<


Die Tom Egbers lult wel vaker bullshit qua voetbal, je zag ook dat die van Marwijk zich zat te ergeren :P


Klopt ja, vind het ook een interviewer van niks. Als het alleen om presenteren gaat gaat het nog wel.

Moet zeggen dat ik ook niet echt vrolijk word van die slisbek die nu af en toe staat te presenteren, dan liever die krullenbol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hansie. Verstand van zaken gecombineerd met beleving. Jammer dattie bij Dovo zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou kom net thuis van voetbaltrainen: Nederland 1 -3 Mexico...

Weet dat het maar een oefenwedstrijd is, maar zo ga je wel lekker naar Letland thuis zondag toe.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ze speelden aanvallend best prima anders, Hunter had er best 2 á 3 kunnen en mogen maken. Voor Letland hoef je met dit spel echt geen vrees te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de spitsen van Letland anders best een kans zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik doe in ieder geval wat anders zondag. Ik schaam me kapot voor hoe dit Nederlands Elftal speelt.
Leuk dat er wat aanval betreft weinig mis is, maar als het bij de verdediging mis is en je met 3-0 of 3-1 achter staat, wat heb je dan aan een goede aanval... volgens mij begin je bij een huis bouwen ook niet aan het dak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanvallend liep het idd wel aardig, alleen verdedigend was een drama.. (zie tweede, derde goal Mexico).

Ben benieuwd hoe dit zondag gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willems en Veltman xd Mijn god wat beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Denk dat de spitsen van Letland anders best een kans zien...


Die weten zelf ook dat ze geen Hernandez of Vela zijn. Die gaan gewoon met de kont in de goal hangen en houden 1 spits voorin, geen probleem. Tuurlijk is onze verdediging niet best, al jaaaaren niet, maar we verliezen gewoon van een heel goed land. Het ging op het WK niet voor niets al bijna mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 10:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Corona baas. Debuut, 1e minuut, direct een goede actie en een assist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de reacties inderdaad ook wel enigszins overtrokken hoor. Kijk verlies tegen IJsland (en wellicht mogelijk tegen Letland) is echt niet om over naar huis te schrijven. Tegen Mexico vind ik het een heel ander verhaal. Tevens was dit voor hun (+coach/publiek) de mogelijkheid tot wraak voor het 'onrecht' (zo denken ze nog steeds aldaar), en dat merkte je ook wel aardig aan de instelling op het veld.

Vervelender is die 5x 1-0 achter binnen een half uur. En bijvoorbeeld Veltman die z'n man tot in den treuren vrij laat lopen. Willems heb ik inderdaad ook een paar dramatische ballen zien geven. Oh en ik vond Robben nou ook niet echt schitteren. Als er twee man op gezet wordt moet die bal sneller naar 't midden. Dat eindeloze gedribbel richting de hoek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hij kwam anders een behoorlijk aantal maal succesvol naar binnen, zoiets kun je vervolgens natuurlijk niet steeds blivjen doen. Depay daarentegen deed wel alles fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is ook nog lang geen stabiele kracht voor het team imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enigen die ik wel prima vond spelen van het Nederlands elftal waren Robben, Van Rhijn & Blind.
Rest was niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Blind vond ik ook zwak. Bijna alles was breed of terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alles in zijn spel gaat om breedtepasses en passes terug. En wat is er mis met een zekere factor achterin? Heb hem ook vaak genoeg het spel open zien leggen trouwens.
Tevens is hij de man die vrijwel altijd vrij staat zodat de anderen een afspeelmogelijkheid hebben, de man die vaak de '2e bal' opvangt, hij is fel, zijn spelinzicht is erg goed en zijn loopacties zijn prima. Heb wel genoten van zijn spel gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van zijn passes vooruit of door de lucht komt vrijwel niets aan en een man uitschakelen kan hij ook niet. Als controleur voor de verdediging zijn dat toch 2 vitale onderdelen. Kan niet wachten tot Strootman zijn plek over neemt, al zal die dan wel weer voor Affelay komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik kon Afellay zijn ijverigheid gister nog wel waarderen en zodra Strootman terug is mag Blind wat mij betreft wel weer linksback voetballen. Ook al is hij voor mij niet de ideale back, ik zie hem 10x liever dan Willems.
Inmiddels heeft Hiddink Rekik trouwens als vervanger van Vlaar opgeroepen. Staat Van Dijk er dan zo slecht op alleen omdat hij in Schotland voetbalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag dus Hiddink uitzwaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Inderdaad, ik kon Afellay zijn ijverigheid gister nog wel waarderen en zodra Strootman terug is mag Blind wat mij betreft wel weer linksback voetballen. Ook al is hij voor mij niet de ideale back, ik zie hem 10x liever dan Willems.
Inmiddels heeft Hiddink Rekik trouwens als vervanger van Vlaar opgeroepen. Staat Van Dijk er dan zo slecht op alleen omdat hij in Schotland voetbalt?


Hiddink is PSV geil

De enige die ik gister goed heb zien voetballen waren Sneijder en Robben.

De meest dramatische waren toch wel Veltman, Van Rhijn, Willems, Promes en Wijnaldum.
Veltman raakt inderdaad voortdurend zn man kwijt, Van Rhijn verdedigt niet eens mee, Willems geeft slechte passes, Promes deed bijna alles fout en Wijnaldum pruts altijd als hij zo ver naar voren komt.

Huntelaar en Affelay en Blind deden het bij vlagen wel goed.
Huntelaar werd alleen compleet vast gezet. Als hij maar een beetje naar voren kroop hijgt er een direct in z´n nek. Zodra hij iets naar achter kwam werd hij opeens wel aanspeelbaar. Maar die ene bal naast de paal moet er toch echt in voor zo´n kaliber spits. Blind kon wel wat beter meeverdedigen en Affelay was vaak niet goed te vinden.
Ik zou inderdaad toch liever Van Dijk er in zien staan, ik snap ook niet dat die coaches zo blind daarvoor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk niet dat Strootman de reddende man voor het Nederlandse elftal kan zijn, maar hij kan zeker een enorme kwaliteitsimpuls geven aan het middenveld. De alternatieve box-to-box spelers zijn (nog) niet op het juiste niveau. Met een trio van Sneijder (creatieveling) - De Jong (balafpakker/spelverdeler) - Strootman (box-to-box) heb je een uistekend uitgebalanceerd middenveld.

De verdediging valt op dit moment niet zoveel aan te verbeteren, die is gewoon erg matig. Ron Vlaar is geen topper maar houdt het wel aardig dicht en jongens als De Vrij en Martins Indi moeten gewoon nog een a twee jaar doorgroeien willen ze een stabiele factor worden. Vond Krul trouwens ook niet erg sterk keepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het sterke aan Krul is ook zijn reflexen. Daarom is hij ook een penalty killer, maar hij is niet het langste en niet heel balvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Faalhaas schreef:
Inmiddels heeft Hiddink Rekik trouwens als vervanger van Vlaar opgeroepen. Staat Van Dijk er dan zo slecht op alleen omdat hij in Schotland voetbalt?


Hiddink is PSV geil


Hier erger ik me ook dood aan.. Van Dijk verdient een kans, zeker in dit Oranje. Hij zal het zeker niet slechter doen dan een Veltman of een Rekik. Of moet hij soms eerst in een topcompetitie (Premier League) spelen voordat hij wordt opgeroepen...... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:39 
 
Hardtraxx Elite

Topic kan dicht denk ik.

(voor nederland dan)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic