Faalhaas schreef:
Inderdaad, ik kon Afellay zijn ijverigheid gister nog wel waarderen en zodra Strootman terug is mag Blind wat mij betreft wel weer linksback voetballen. Ook al is hij voor mij niet de ideale back, ik zie hem 10x liever dan Willems.
Inmiddels heeft Hiddink Rekik trouwens als vervanger van Vlaar opgeroepen. Staat Van Dijk er dan zo slecht op alleen omdat hij in Schotland voetbalt?
Hiddink is PSV geil
De enige die ik gister goed heb zien voetballen waren Sneijder en Robben.
De meest dramatische waren toch wel Veltman, Van Rhijn, Willems, Promes en Wijnaldum.
Veltman raakt inderdaad voortdurend zn man kwijt, Van Rhijn verdedigt niet eens mee, Willems geeft slechte passes, Promes deed bijna alles fout en Wijnaldum pruts altijd als hij zo ver naar voren komt.
Huntelaar en Affelay en Blind deden het bij vlagen wel goed.
Huntelaar werd alleen compleet vast gezet. Als hij maar een beetje naar voren kroop hijgt er een direct in z´n nek. Zodra hij iets naar achter kwam werd hij opeens wel aanspeelbaar. Maar die ene bal naast de paal moet er toch echt in voor zo´n kaliber spits. Blind kon wel wat beter meeverdedigen en Affelay was vaak niet goed te vinden.
Ik zou inderdaad toch liever Van Dijk er in zien staan, ik snap ook niet dat die coaches zo blind daarvoor zijn.