Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Succes nog mensen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 20:05 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Duits was goed te doen dacht ik zo :)

Tussen 8.1 en 9.1 :cool:
Maandag allee nog eco
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

Laatste examen vandaag gehad. Scheikunde was best pittig maar dat mag de vakantie vreugde niet bederven. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 00:01 

Je gaat nu zeker veel ethanol nuttigen?

Succes iedereen die nog moet en ik duim voor jullie diploma's xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Je gaat nu zeker veel ethanol nuttigen?

Succes iedereen die nog moet en ik duim voor jullie diploma's xd.

Misschien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:09 

Hardtraxxer

Morgen economie nog even en dan zomervakantie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:27 

Hardtraxxer

Afgelopen donderdag dus mijn laatste examen gehad. Maar mijn grootste probleem is ik verveel me echt dood. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:30 

Hardtraxx Veteran

FabienNieto schreef:
Afgelopen donderdag dus mijn laatste examen gehad. Maar mijn grootste probleem is ik verveel me echt dood. :yawn:

damn, hier kan ik dus niet tegen :P Hoe kun je je nu weer dood vervelen in de vakantie? Ik heb 20 dingen voor punt (Proefwerk,mondelingen,SO's, presentaties,verslagen etc..) in 3 weken, dan mag je pas zeggen 'ik verveel me echt dood' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:42 

Hardtraxxer

Ik heb altijd lager gezeten dan ik aan kon op school omdat ik het altijd niet zo belangrijk vond, en nu val ik daar toch op terug en kan ik de conclusie trekken dat ik de meest grote fout ooit heb gemaakt. Een positief punt ik liep altijd wel voor op mijn werk waar door ik nu niets meer heb om af te ronden. :P Maar ik ga toch maar eens op zoek naar een vakantie baantje want ik heb nog een vakantie die ik moet betalen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Poe wat ging M&O slecht. Sowieso me benodigde 5,0 niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:33 

Hardtraxxer

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... van_2.html

Frans examen VWO uitgelekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:39 

Die zijn genaaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:11 

Hardtraxx Veteran

Ik mag toch hopen dat het examen is gevonden door iemand die daadwerkelijk dit examen heeft? Wat voor kansloze vent ben je anders daarnaar te zoeken xd

Maar stel het is een Frans-VWOer, wat een kneus ben je dan door het te lekken xd beter leer je adhv dat examen, nu vergooi je gewoon je kans op een goed cijfer :lol: en verneuk je het voor een boel anderen.

Eigenlijk is de lekker dus een kneus no matter what xd maar de gebeurtenis zelf vind ik wel weer grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Vond je 'm zo moeilijk dan? Ik vond 'm best goed te doen (M&O is dan ook wel 1 van mijn betere vakken), alleen die vraag met interest berekenen over die lening voor die veerboot heb ik een ongelooflijk stomme fout gemaakt waardoor ik een beetje in de war raakte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:37 

Steffnov schreef:
Ik mag toch hopen dat het examen is gevonden door iemand die daadwerkelijk dit examen heeft? Wat voor kansloze vent ben je anders daarnaar te zoeken xd

Maar stel het is een Frans-VWOer, wat een kneus ben je dan door het te lekken xd beter leer je adhv dat examen, nu vergooi je gewoon je kans op een goed cijfer :lol: en verneuk je het voor een boel anderen.

Eigenlijk is de lekker dus een kneus no matter what xd maar de gebeurtenis zelf vind ik wel weer grappig.

Zoiets heet een dappere daad en uitkomen voor je mening. Maar omdat je de meeste mensen niet pleziert ben je een kansloze? Ik vind het een dappere daad van die gast, als hij echt bezorgd is om het feit dat mensen hun examen op die manier halen. Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Steffnov schreef:

Zoiets heet een dappere daad en uitkomen voor je mening. Maar omdat je de meeste mensen niet pleziert ben je een kansloze? Ik vind het een dappere daad van die gast, als hij echt bezorgd is om het feit dat mensen hun examen op die manier halen. Respect.

Hahahahahahahahaha :') Feit dat 'ie zo'n 16000 leerlingen kei en keihard naait tel je niet mee neem ik aan? Logisch, want dat is natuurlijk ook maar bijzaak :')

Kom op zeg, er zijn genoeg manieren om duidelijk te maken dat er iets moet veranderen in het onderwijs. Daar hoeven anderen niet voor op te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Leonidas schreef:

Vond je 'm zo moeilijk dan? Ik vond 'm best goed te doen (M&O is dan ook wel 1 van mijn betere vakken), alleen die vraag met interest berekenen over die lening voor die veerboot heb ik een ongelooflijk stomme fout gemaakt waardoor ik een beetje in de war raakte..

Ja man vond hem echt lastig, heb echt veel dingen fout gedaan, en ook nog eens veel te weinig tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:27 

STAN- schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Steffnov schreef:

Hahahahahahahahaha :') Feit dat 'ie zo'n 16000 leerlingen kei en keihard naait tel je niet mee neem ik aan? Logisch, want dat is natuurlijk ook maar bijzaak :')

Kom op zeg, er zijn genoeg manieren om duidelijk te maken dat er iets moet veranderen in het onderwijs. Daar hoeven anderen niet voor op te draaien.

Maar met deze daad haalt hij veel publiciteit en dat is vaak nodig om iets te veranderen. Verder brengt hij alleen aan het daglicht wat zonder zijn daad gewoon plaats had gevonden: kinderen die misschien onverdiend hun diploma halen. Nu is Frans niet het belangrijkste vak, maar bij andere vakken gebeurt dit ook en dat is al een reden om het examen te annuleren.

En dat leerlingen genaaid zouden zijn, vind ik best meevallen. Leesvaardigheid is iets dat je kunt of niet kunt, onafhankelijk van datum, tijd of plaats. Dat het een dag later plaatsvindt, maakt helemaal niets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:45 

en alle leuke examenreisjes dan ??

nu heb ik deze al gezien

Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
dat leerlingen genaaid zouden zijn, vind ik best meevallen. Leesvaardigheid is iets dat je kunt of niet kunt, onafhankelijk van datum, tijd of plaats. Dat het een dag later plaatsvindt, maakt helemaal niets uit.

Wat denk je van mensen met faalangst bijvoorbeeld? Mensen die moeite hebben met Frans, en waarbij het vak misschien wel de doorslag geeft voor slagen/zakken? Die zitten 'm al weet-ik-hoe-lang te stressen misschien, en krijgen dan een paar uurtjes van tevoren te horen dat ze nóg een dag langer moeten wachten op het examen. Denk je niet dat die mensen dan onder een nóg grotere druk komen te staan?
Ik weet zeker dat dit toch invloed gaat hebben op veel mensen. Natuurlijk zal het over het algemeen waarschijnlijk niet om een heel punt gaan, maar stel dat je door de opgebouwde druk en/of zenuwen 0,1 lager zou halen dan onder normale omstandigheden, en daardoor zakt?
Maar ach, als je dat geen naaien vindt?

Natuurlijk helpt media-aandacht, daar is geen twijfel over mogelijk. Of het nou écht nodig is, betwijfel ik. Mocht je die publiciteit willen trekken, zijn er genoeg andere manieren om dat te doen. Zoals ik eerder al zei, anderen hoeven niet op te draaien voor wie of wat dan ook.

Ik kan me niet voorstellen dat diegene over de gevolgen heeft nagedacht, wat - ik gebruik hier even Stefan's benaming - toch best wel kansloos is. Sterker nog, als diegene er wel over na had gedacht, en het toch heeft gedaan, is het alleen maar kanslozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:59 

Ok daar kan ik wel inkomen. Voor mensen die moeite hebben met Frans is dat heel vervelend. Daar had ik nog niet over nagedacht, omdat ik er zelf heel goed in ben. Maar daar heb ik dan nog wel begrip voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:10 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ok daar kan ik wel inkomen. Voor mensen die moeite hebben met Frans is dat heel vervelend. Daar had ik nog niet over nagedacht, omdat ik er zelf heel goed in ben. Maar daar heb ik dan nog wel begrip voor.

En weer een discussie waar je op het laatst de handdoek maar in de ring gooit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:19 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Nerazzurro93 schreef:

En weer een discussie waar je op het laatst de handdoek maar in de ring gooit xd

Kunnen veel mensen op dit forum nog wat van leren. In ter plaats van er tegen in te zeiken omdat het kan.
STAN- maakt gewoon een goed punt en hij kan zich erin vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:22 

Maar om zulke dingen te bereiken zul je niet rekening kunnen houden met iedereen, anders doet het te weing stof opwaaien en zal er niets aan gedaan worden. Daarbij zeg ikdat ik begrijp dt het lastig is voor leerlingen, een maat van me zou ook vandaag op vakantie gaan. Vervelend, maar je kunt niet iedereen tevreden stellen. Beetje voorbarig om dan gelijk diegene als idioot of egoïst uit te maken.

Edit: wat Broken Balance zegt.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic