Destination wrote:Dadelijk Wiskunde
Ach ik mag minimaal een 3,7 halen en dan sta ik een 5, maar ik hoop dat ik nog een 6 op mijn eindlijst kan komen staan.
Destination wrote:Dadelijk Wiskunde
Dit mag toch helemaal niet meer tegenwoordig? Lager dan een vijf op wiskunde, Engels of Nederlands is gewoon niet toegestaan.SL8492 wrote:Zo wiskunde. Hoogste verwachtingen voor. Simpel. Moet minstens een 2,1 halen om een 5,5 te blijven staan.
Nederlands, Engels en Wiskunde zijn de kernvakken, daar mag er maar 1 onvoldoende van zijn op je eindlijst.JVDM wrote:Dit mag toch helemaal niet meer tegenwoordig? Lager dan een vijf op wiskunde, Engels of Nederlands is gewoon niet toegestaan.SL8492 wrote:Zo wiskunde. Hoogste verwachtingen voor. Simpel. Moet minstens een 2,1 halen om een 5,5 te blijven staan.
ik zit op ongeveer 40 punten, dus hopelijk dat de N waarde meezit en dat ik net de benodigde 5,7 kan scoren voor een 5,5. Maar het was goed gemaakt dus helaas denk ik dat de N waarde tegen gaat vallen.Andromeda wrote:Ging goed bij mij. Ik heb het nagekeken en zit zo rond de 8,8 en 9,4 als de normering hetzelfde als vorig jaar is.Destination wrote:Dadelijk Wiskunde
tussen de 6,4 en 7,4 hier (minimaal) voor Duits. Oftewel geslaagd als Nederlands een beetje meezitSTAN- wrote:Wat is dit joh, lijkt alsof ik ineens alles fout doe dat ik normaal goed doe en andersomDuits ging voor m'n gevoel heel goed, zou toch mooi zijn als ik ineens een voldoende haal terwijl ik nooit hoger dan een 5 gemiddeld heb gestaan