Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:36 

Destination schreef:
Dadelijk Wiskunde :surrender:

:surrender: :surrender: :surrender: :surrender:

Ach ik mag minimaal een 3,7 halen en dan sta ik een 5, maar ik hoop dat ik nog een 6 op mijn eindlijst kan komen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Je mag toch maar hooguit één 5 halen binnen Engels/Nederlands/Wiskunde? :oh: Dus die 3,7 gaat 'm niet worden haha. Hoop op een 8,2 of hoger zodat ik nog een 9 sta ^^ Maar met hoger dan een 6.2 sta ik alsnog een 8 dus dat moet wel te halen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

Wut? Wiskundige mensen hierzo :P
Ik moet hopen smeken bidden voor een 5,7 om een 5,5 te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:08 

Hardtraxx Veteran

Zo wiskunde. Hoogste verwachtingen voor. Simpel. Moet minstens een 2,1 halen om een 5,5 te blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:20 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zo wiskunde. Hoogste verwachtingen voor. Simpel. Moet minstens een 2,1 halen om een 5,5 te blijven staan.

Dit mag toch helemaal niet meer tegenwoordig? Lager dan een vijf op wiskunde, Engels of Nederlands is gewoon niet toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
SL8492 schreef:

Dit mag toch helemaal niet meer tegenwoordig? Lager dan een vijf op wiskunde, Engels of Nederlands is gewoon niet toegestaan.

Nederlands, Engels en Wiskunde zijn de kernvakken, daar mag er maar 1 onvoldoende van zijn op je eindlijst.

Compensatie puntje wiskunde is binnen trouwens. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:50 

Hardtraxx Elite

-. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:34 

Andromeda schreef:
Destination schreef:
Dadelijk Wiskunde :surrender:

Ging goed bij mij. Ik heb het nagekeken en zit zo rond de 8,8 en 9,4 als de normering hetzelfde als vorig jaar is. :yay:

ik zit op ongeveer 40 punten, dus hopelijk dat de N waarde meezit en dat ik net de benodigde 5,7 kan scoren voor een 5,5. Maar het was goed gemaakt dus helaas denk ik dat de N waarde tegen gaat vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 'm best wel verneukt juist. Eindcijfer zal geen onvoldoende worden maar is toch best wel balen, aangezien ik dit examencijfer wilde gebruiken als eventuele compensatie voor als ik bij andere vakken teleurstel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:41 

Hardtraxx Veteran

Tussen de 39 en 43 punten zit ik. Dus een 5,7 halen wat ik nodig heb zal nog lastig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 13:43 

Hardtraxx Veteran

Wat is dit joh, lijkt alsof ik ineens alles fout doe dat ik normaal goed doe en andersom :oh: Duits ging voor m'n gevoel heel goed, zou toch mooi zijn als ik ineens een voldoende haal terwijl ik nooit hoger dan een 5 gemiddeld heb gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:11 

STAN- schreef:
Wat is dit joh, lijkt alsof ik ineens alles fout doe dat ik normaal goed doe en andersom :oh: Duits ging voor m'n gevoel heel goed, zou toch mooi zijn als ik ineens een voldoende haal terwijl ik nooit hoger dan een 5 gemiddeld heb gestaan :P

tussen de 6,4 en 7,4 hier (minimaal) voor Duits. Oftewel geslaagd als Nederlands een beetje meezit :yay:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Duits tussen 5,5 en 6,5 dus bijna zeker geslaagd. Mochten AK en Wisk op een 5,4 uitkomen, wat ik denk, dan heb ik voor gs en combinatiecijfer voor maatschappijleer,anw en pws, compensatiepunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

PWS is toch onderdeel van combinatiecijfer?

Duits als enige echt letterlijk nagekeken, en heb minimaal tussen de 5,8 en 6,8 :yay: Mochten ze een open vraag goed rekenen waarvan ik denk het twijfel is, dan wordt het tusen de 6,0 en 7,0 :thumbsup: In dat geval zou ik gewoon een voldoende komen te staan voor duits :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ja ik zeg toch ook dat pws onderdeel is van combinatiecijfer? :P

Haha dat zou wel mooi zijn voor je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Ooohja verkeerd gelezen :P Haha kun je nagaan waarom ik nederlands zo slecht heb gemaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:23 

Hardtraxx Veteran

28 van de 50 punten gehaald bij duits. Eigenlijk het enigste wat ik heb nagekeken. :P

Welke normering gebruiken jullie voor het bepalen/schatten van je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

examenklacht.nl en dan rechts staat meteen een blok 'bereken je cijfer' ofzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

LOL, sta gewoon een voldoende voor duits dan, dat kan gewoon niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Engels was prima te doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

Wiskunde gister was retesimpel, klaar.
Engels had ik geen hoge verwachtingen voor, maar net even nagekeken en heb met de leesteksten 16 van de 29 punten. Als ik de brief goed heb gemaakt kan er nog een mooi cijfer uitrollen :D
Morgen Natuurkunde, de laatste, dat gaat prima denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:41 

Hardtraxx Addict

Bio was lastiger dan verwacht, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:04 

Ik denk dat het zo voor mij uitkomt:

NETL - 6
DUTL - 6
ENTL - 7
GES - 7
AK - 7
WISB - 5
INFO - 7
ECON 5
COMBI - 7

Genoeg compensatie dus, en als dit het eindresultaat is alsnog Wiskunde B herkansen om te proberen dat tot een 6 te krijgen. Het kan zijn dat ik gefaald heb voor Nederlands maar ik had al genoeg puntjes om tegen de 5 te komen zonder de open vragen mee te rekenen en met al die klachten zal de N waarde wel ervoor zorgen dat ik over de 5 kom, zodat ik voor Nederlands een 6 kom te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:42 

Hardtraxx Veteran

Duits was goed te doen dacht ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

Waaaah, Natuur/Scheikunde ging redelijk! Genieten van de vakantie nu! :cool:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic