Wie is er ook hard aan de leer?
Ik heb echt geen zin meer, maar helaas moet het.
5 HAVO betreft het.
Ik heb echt geen zin meer, maar helaas moet het.
5 HAVO betreft het.
Deze man spreekt de waarheidPete wrote:Goeie tip , gewoon 25 / 30 uur werken . De rest van de dag een beetje gamen terwijl je zegt dat je leert.
Resultaat : Slagen met 6'jes zonder herkansing
Inderdaad!mrazura wrote:Deze man spreekt de waarheidPete wrote:Goeie tip , gewoon 25 / 30 uur werken . De rest van de dag een beetje gamen terwijl je zegt dat je leert.
True Storychicken wrote:Inderdaad!mrazura wrote:Deze man spreekt de waarheidPete wrote:Goeie tip , gewoon 25 / 30 uur werken . De rest van de dag een beetje gamen terwijl je zegt dat je leert.
het is ook bullshitM-arijn wrote:Dat is dus echt bullshitAls ik voor gs en economie niet leer haal ik daar gewoon een onvoldoende op hoor.. Net als dat ik wiskunde niet voorbereid, die shit heb ik echt niet onthouden vanaf 4 havo
Haha ik heb echt zoals hij zegt gewoon gewerkt hoor en ook gewoon lekker bieren. Je hebt 2 jaar naar dat moment toegewerkt die paar uurtjes blokken hebben dan geen invloed meer op de voorlaatste dag. Ik had alles met een voldoende afgesloten behalve wiskudne dat was een 4.4 ofzoM-arijn wrote:Dat is dus echt bullshitAls ik voor gs en economie niet leer haal ik daar gewoon een onvoldoende op hoor.. Net als dat ik wiskunde niet voorbereid, die shit heb ik echt niet onthouden vanaf 4 havo
Ik zeg ook niet dat ik voor mn eindexamen een voldoende hadM-arijn wrote:Dat is dus echt bullshitAls ik voor gs en economie niet leer haal ik daar gewoon een onvoldoende op hoor...

ja begrijp ik. je kans om te slagen is nihilOnthafloorx wrote:Van zulke topics word ik alleen maar zenuwachtiger..
Tussen hoelaat worden jullie gebeld 14 juni wij echt pas om 5/6 uur..
Knap dat je dat weetkaboem wrote:ja begrijp ik. je kans om te slagen is nihilOnthafloorx wrote:Van zulke topics word ik alleen maar zenuwachtiger..
Tussen hoelaat worden jullie gebeld 14 juni wij echt pas om 5/6 uur..
Onthafloorx wrote: Knap dat je dat weet