Natuurlijk is het onmogelijk om met iedereen rekening te houden, maar zorg er dan voor dat je je punt duidelijk maakt zonder dat mensen er echt de dupe van zijn. Wellicht moeten mensen hierdoor een jaar langer op school zitten, als gevolg van wat ik eerder omschreef. Organiseer in plaats daarvan een demonstratie, of iets in die richting. Maak het groot, en je krijgt vanzelf de benodigde aandacht. Natuurlijk zullen sommigen overlast ondervinden, maar dat heeft per individu minder gevolgen dan het stelen van een examen waarna misschien mensen zakken die eigenlijk zouden slagen.Nerazzurro93 wrote:Maar om zulke dingen te bereiken zul je niet rekening kunnen houden met iedereen, anders doet het te weing stof opwaaien en zal er niets aan gedaan worden. Daarbij zeg ikdat ik begrijp dt het lastig is voor leerlingen, een maat van me zou ook vandaag op vakantie gaan. Vervelend, maar je kunt niet iedereen tevreden stellen. Beetje voorbarig om dan gelijk diegene als idioot of egoïst uit te maken.
Daarom is het in mijn ogen ronduit een kansloze (misschien kan ik beter het woord 'hersenloze' gebruiken) actie.