Succes heb ik niet nodig want ik heb geen economie.Leonidas wrote:Thanks, gaat zeker lukken. Jij ook veel succes!_theon_ wrote:Succes iedereen met economie morgen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Shit man ik mis de middelbare school xD
Beetje de hele dag pokemon spelen, wat een tijd...
Beetje de hele dag pokemon spelen, wat een tijd...
Easy joh_theon_ wrote:Succes iedereen met economie morgen!
Heb nog steeds een lamme arm van al dat schrijven bij Nederlands, damn
. Ging wel goed verder.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Inderdaad hier het zelfde, kan er zelf vrij weinig over zeggen hoe het gingSL8492 wrote:Heb nog steeds een lamme arm van al dat schrijven bij Nederlands, damn. Ging wel goed verder.
-
S
Economie was kaka
Echt? Ik vond hem goed te doen. Ik heb het net nagekeken en heb sowieso 34 punten. Bij 34 punten zit me cijfer volgens examenklacht.nl tussen de 5,7 en 6,7 dus ik ben erg blijstefaneke wrote:Economie was kaka
-
S
Tsja ik ben niet zo economisch aangelegd. Mij ontbreekt het inzicht daarin.Leonidas wrote:Echt? Ik vond hem goed te doen. Ik heb het net nagekeken en heb sowieso 34 punten. Bij 34 punten zit me cijfer volgens examenklacht.nl tussen de 5,7 en 6,7 dus ik ben erg blijstefaneke wrote:Economie was kaka
Afijn, ook al slaag ik niet ik laat me volgend jaar toch omscholen tot een N&T profiel.
Ik heb ook nooit economisch inzicht gehad maar begin dit jaar bijles gedaan voor eco en dat heeft mijn inzicht echt vergroot!
-
S
Bij mij is gewoon mijn gehele basis weg omdat ik er in de 4e geen flikker voor gedaan had omdat ik het het volgende jaar wouw laten vallen, helaas moest ik E&M gaan doen anders bleef ik (weer) zittenLeonidas wrote:Ik heb ook nooit economisch inzicht gehad maar begin dit jaar bijles gedaan voor eco en dat heeft mijn inzicht echt vergroot!
Ik had gewoon wat oefenexaampjes moeten maken, dat werkt enorm met het inzicht.
Ik kom ook uit op minimaal 34 punten. Laten we hopen dat dat een beetje klopt. Ik sta namelijk een 5,5
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Over welk niveau gaat het hier trouwens VMBO / HAVO / VWO? Dan doel ik even op het examen economie
-
S
VWOBramHS wrote:Over welk niveau gaat het hier trouwens VMBO / HAVO / VWO? Dan doel ik even op het examen economie
Morgen Biologie. Benieuwd hoe dat gaat 
SuccesSL8492 wrote:Morgen Biologie. Benieuwd hoe dat gaat
-
DHardtraxx Veteran
Geschiedenis ging niet al te best..
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zometeen scheikunde 
Biologie ging goed, maar niet geweldig.
Geschiedenis en Engels waren allebei easy, uur van tevoren al klaar. 
-
S
Geschiedenis tot het eind doorgewerkt maar was goed te doen. Engels was retesimpel, om 15:00 al een slaappositie aangehouden.Leonidas wrote:Geschiedenis en Engels waren allebei easy, uur van tevoren al klaar.
EDIT: Engels viel toch tegen als ik het zo nakijk, maar ach nog minimaal een 6,4 dus een 7 op mijn eindlijst.
Gs en engels vielen behoorlijk mee idd. 
Hmm ja engels nakijken valt een beetje tegen ja. tussen 5,8 en 6,8. Maar goed ik heb echt een hekel aan meerkeuze, ik zie altijd dat twee het sowieso niet zijn en dan zit ik altijd heel erg te twijfelen tussen die andere twee, kies ik alsnog de verkeerde.
Vandaag wiskunde, laten we hopen op een makkelijk examen.
-
S
Leonidas wrote:Hmm ja engels nakijken valt een beetje tegen ja. tussen 5,8 en 6,8. Maar goed ik heb echt een hekel aan meerkeuze, ik zie altijd dat twee het sowieso niet zijn en dan zit ik altijd heel erg te twijfelen tussen die andere twee, kies ik alsnog de verkeerde.
Inderdaad! Morgen duits nog en dan ben ik klaar
Dat is wel lekker. Ik heb nog prut m&o dinsdag erna.
-
DHardtraxx Veteran
Dadelijk Wiskunde 
Geschiedenis heb ik nooit goed gekund, met een 5,8 gemiddeld dus moeilijk veel ervoor geleerd en ging denk ik best goed!
Engels viel me een beetje tegen, maar denk wel voldoende.
Vandaag lekker rustig alleen maar even Wiskunde A, morgen duits en dan alleen nog M&O. Klaar met leren dus
Vandaag lekker rustig alleen maar even Wiskunde A, morgen duits en dan alleen nog M&O. Klaar met leren dus