Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
S
_theon_ wrote:
Leonidas wrote:Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.
Inderdaad zeg, meerkeuze vul je zo even in, daar is niks moeilijks aan. Maar die open vragen. :(

Denk je "Oh eindelijk klaar met die rotvragen waar je binnen zoveel worden wat moet lullen", draai je dat blad om, STAAN ER NOG GODVERDOMME 2 >.<.

En vergeten een titel neer te zetten bij m'n samenvatting :P. Voor de rest heb ik het wel fatsoenlijk gemaakt mag ik het correctiemodel geloven.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
_theon_ wrote:
Leonidas wrote:Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.
Inderdaad zeg, meerkeuze vul je zo even in, daar is niks moeilijks aan. Maar die open vragen. :(
Vooral die nazi-vragen met die tekstfragmenten :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ja die tekstfragmenten begrijp ik altijd verkeerd... :/ maar goed, ik ga me maar focussen op AK, wordt nog wat morgen :surrender:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Al gehoord dat er veel klachten zijn dus dan maar hopen op een soepele norm. :D
S
Leonidas wrote:Ja die tekstfragmenten begrijp ik altijd verkeerd... :/ maar goed, ik ga me maar focussen op AK, wordt nog wat morgen :surrender:
Ak wordt een eitje voor mij verwacht ik :P.
_theon_ wrote:Al gehoord dat er veel klachten zijn dus dan maar hopen op een soepele norm. :D
Inderdaad ;)
S
Dat was dus Aardrijksunde, was goed te doen :).
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Iedereen veel succes!! :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ak viel gelukkig mee. Een van de vakken waar het bij mij om zou spannen heb ik denk ik wel goed gemaakt.
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Leonidas wrote:Ak viel gelukkig mee. Een van de vakken waar het bij mij om zou spannen heb ik denk ik wel goed gemaakt.
Alleen maar beter ja! Vindt het trouwens echt leuk dat ik iedereen hoor praten over die examens xd ben er zelf gelukkig vanaf
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Ben inmiddels alweer uur en kwartier thuis van scheikunde. Had niet verwacht dat dat zo simpel zou zijn zeg, heb 4 examens geoefend van 2011 en 2012 maar die waren toch een stukje moeilijker. Maarja het ging iig heel goed :)
S
SL8492 wrote:Ben inmiddels alweer uur en kwartier thuis van scheikunde. Had niet verwacht dat dat zo simpel zou zijn zeg, heb 4 examens geoefend van 2011 en 2012 maar die waren toch een stukje moeilijker. Maarja het ging iig heel goed :)
VMBO hé :P

Na op de meest pessimistische manier nakijken ongeveer 71% van m'n AK examen goed :)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
stefaneke wrote:
SL8492 wrote:Ben inmiddels alweer uur en kwartier thuis van scheikunde. Had niet verwacht dat dat zo simpel zou zijn zeg, heb 4 examens geoefend van 2011 en 2012 maar die waren toch een stukje moeilijker. Maarja het ging iig heel goed :)
Ja weet ik, volgens mij heb ik gewoon 4 jaar op een te laag niveau gezeten xd
S
SL8492 wrote:
stefaneke wrote:
Ja weet ik, volgens mij heb ik gewoon 4 jaar op een te laag niveau gezeten xd
Ja dat kan ook, zolang je later maar doet wat je leuk vindt.

Correctie, 74%, niet goed geteld haha.
J
Eind examens, die goeie ouwe tijd
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Natuurkunde was ook wel te doen, 6je moet er wel in zitten. :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
JEFSKIII wrote:Eind examens, die goeie ouwe tijd
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Lenny wrote:
Ja maar echt, ook al is het maar een jaar geleden voor mij. :P Het was wel een chille drie weken muahaha.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
JVDM wrote:
Lenny wrote:
Ja maar echt, ook al is het maar een jaar geleden voor mij. :P Het was wel een chille drie weken muahaha.
Examen voor, Engels, Nederlands, Economie en Biologie. Dat waren nog eens tijden (3jaar geleden) xD
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Lenny wrote:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dit man. Als ik dit jaarlijke topic of de verhaaltjes die draidy zo nu en dan postte voorbij zie komen dan kijk ik echt terug op de beste tijd van mijn leven :worship:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
JVDM wrote:
Lenny wrote:
Zelfde voor mij hier, zou het graag nog eens doen :D
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Succes iedereen met economie morgen! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
_theon_ wrote:Succes iedereen met economie morgen! :)
Of Nederlands..... :P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
SL8492 wrote:
Of Nederlands..... :P
Voor de vwo'ers dan. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Thanks, gaat zeker lukken. Jij ook veel succes!