Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Geslaagd voor mn Havo N&T/N&G! Ik had 5 8'en, 3 7's en een 5. Zo goed had ik t niet verwacht.

Volgend jaar Podium- en Evenemententechniek gaan doen op Sint Lucas in Eindhoven.
A
GEFELICITEERD
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Diploma is vanaf gister in huis! :)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Wie moet er dit jaar allemaal? :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Maandag heb ik mijn eerste examen. Kan eigenlijk niet wachten tot ik klaar ben. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Heb dinsdag mn eerste, ben ook blij als het erop zit, en dat is voor mij al op 24 mei om half 4. Maar ik hoef er gelukkig niet veel voor te doen :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
maandag Nederlands dinsdag AK.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Succes allemaal!
S
Leonidas wrote:maandag Nederlands dinsdag AK.
Hier hetzelfde...

Ook al hoef ik enkel voor Economie en Wiskunde B (bewijzen) echt te leren. De rest van de vakken is een keer doorlezen, wat begrippen en jaartalletjes leren en dan ben ik daar al weer klaar mee ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
HardstyleForEvah wrote:Succes allemaal!
Thanks
stefaneke wrote:
Hier hetzelfde...

Ook al hoef ik enkel voor Economie en Wiskunde B (bewijzen) echt te leren. De rest van de vakken is een keer doorlezen, wat begrippen en jaartalletjes leren en dan ben ik daar al weer klaar mee ^^
Ik sta niet echt heel safe. Ik moet of AK 5,4 halen of Wiskunde A 5,7. Maar dat zijn mijn moeilijkste vakken. De rest moet allemaal wel lukken als ik nog een beetje leer. Maar ben dus voor Wiskunde en AK bang.
N
Wiskunde: oefenen tot je erbij neervalt, resultaat gaat echt komen. Was eerst ook geen ster erin maar doe nu zelfs een technische studie waarbij wiskunde natuurlijk onmisbaar is.
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
ik mag 6 juni mn allerlaatste examen doen! :D
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Yo zelfde, AK heb ik nooit iets voor gedaan jammer genoeg met als gevolg dat ik er gewoon een voldoende voor móet halen omdat ik anders onvoldoende sta.. Dus heel veel leren daarvoor :( Heb ik gelukkig al veel gedaan dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Verder heb ik alleen geschiedenis waar ik heel hard voor moet leren. Wiskunde, Economie en M&O liggen me heel goed en verder alleen nog de 3 talen waarvan Nederlands wel moet lukken (mits het niveau vergelijkbaar is met het niveau van voorgaande jaren). Heb er dus wel vertrouwen in ^^
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Heb alleen biologie en scheikunde en dat is over ruim anderhalf week :) Zijn wel vakken die dit jaar nieuw voor me zijn (wou hbo doen, was te laat voor loting, dus heb maar havo sprint voor deze vakken gedaan zodat ik NG en EM profiel heb) dus moet wel flink aan de bak. Sta een 4.3 op scheikunde en een 6.3 op biologie.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Mijn examens:

17 Mei - Nederlands
21 Mei - Geschiedenis
22 Mei - Wiskunde
23 Mei - Engels
24 Mei - Duits
24 Mei - Nask 1

Succes allen! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Mijn examens:

14 mei: Nask 2 (Scheikunde)
17 mei: Nederlands
21 mei: Biologie
22 mei: Wiskunde
23 mei: Engels
24 mei: Nask 1 (Natuurkunde)

Heb examens op niveau VMBO-TL. Gaat wel goedkomen, voor Scheikunde paar examens oefenen thuis, voor andere vakken 1 of misschien 2. Enige waar ik me zorgen om maar is Engels, sta er heel goed voor (7,8) maar leesteksten liggen mij totaal niet, en precies dat krijgen we met het examen. >.< Dus dat cijfer zal wel flink naar beneden donderen. Voor de rest word het appeltje eitje :cool:

En veel succes allen :)
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Succes iedereen!
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
CyrilHS wrote:Succes iedereen!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dan ben je nog positief.

Ik ga nu alle examen kindjes verwijderen van mn facebook. Godverdomme 1 examen geweest en iedereen loopt al te jenken dat het te moeilijk was.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ja dat is zo kut heh? Al die mensen die zeiken om aandacht.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
JA :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Leonidas wrote:Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.
Die open vragen van tekst 1 waren inderdaad ongelooflijk kut! Ach, klacht is natuurlijk al ingediend :D
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Leonidas wrote:Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Inderdaad zeg, meerkeuze vul je zo even in, daar is niks moeilijks aan. Maar die open vragen. :(
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Heb morgen mijn eerste examen :cool: