Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:50 

Hardtraxx Addict

Geslaagd voor mn Havo N&T/N&G! Ik had 5 8'en, 3 7's en een 5. Zo goed had ik t niet verwacht.

Volgend jaar Podium- en Evenemententechniek gaan doen op Sint Lucas in Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:59 

GEFELICITEERD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:18 

Hardtraxx Elite

Diploma is vanaf gister in huis! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

Wie moet er dit jaar allemaal? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Maandag heb ik mijn eerste examen. Kan eigenlijk niet wachten tot ik klaar ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Heb dinsdag mn eerste, ben ook blij als het erop zit, en dat is voor mij al op 24 mei om half 4. Maar ik hoef er gelukkig niet veel voor te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

maandag Nederlands dinsdag AK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

Succes allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:12 

Leonidas schreef:

Hier hetzelfde...

Ook al hoef ik enkel voor Economie en Wiskunde B (bewijzen) echt te leren. De rest van de vakken is een keer doorlezen, wat begrippen en jaartalletjes leren en dan ben ik daar al weer klaar mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Succes allemaal!

Thanks
stefaneke schreef:
Leonidas schreef:

Hier hetzelfde...

Ook al hoef ik enkel voor Economie en Wiskunde B (bewijzen) echt te leren. De rest van de vakken is een keer doorlezen, wat begrippen en jaartalletjes leren en dan ben ik daar al weer klaar mee ^^

Ik sta niet echt heel safe. Ik moet of AK 5,4 halen of Wiskunde A 5,7. Maar dat zijn mijn moeilijkste vakken. De rest moet allemaal wel lukken als ik nog een beetje leer. Maar ben dus voor Wiskunde en AK bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 03:53 

Wiskunde: oefenen tot je erbij neervalt, resultaat gaat echt komen. Was eerst ook geen ster erin maar doe nu zelfs een technische studie waarbij wiskunde natuurlijk onmisbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 08:28 

Hardtraxxer

ik mag 6 juni mn allerlaatste examen doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 08:40 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Yo zelfde, AK heb ik nooit iets voor gedaan jammer genoeg met als gevolg dat ik er gewoon een voldoende voor móet halen omdat ik anders onvoldoende sta.. Dus heel veel leren daarvoor :( Heb ik gelukkig al veel gedaan dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Verder heb ik alleen geschiedenis waar ik heel hard voor moet leren. Wiskunde, Economie en M&O liggen me heel goed en verder alleen nog de 3 talen waarvan Nederlands wel moet lukken (mits het niveau vergelijkbaar is met het niveau van voorgaande jaren). Heb er dus wel vertrouwen in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:35 

Hardtraxx Addict

Heb alleen biologie en scheikunde en dat is over ruim anderhalf week :) Zijn wel vakken die dit jaar nieuw voor me zijn (wou hbo doen, was te laat voor loting, dus heb maar havo sprint voor deze vakken gedaan zodat ik NG en EM profiel heb) dus moet wel flink aan de bak. Sta een 4.3 op scheikunde en een 6.3 op biologie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:52 

Hardtraxx Veteran

Mijn examens:

17 Mei - Nederlands
21 Mei - Geschiedenis
22 Mei - Wiskunde
23 Mei - Engels
24 Mei - Duits
24 Mei - Nask 1

Succes allen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:57 

Hardtraxx Veteran

Mijn examens:

14 mei: Nask 2 (Scheikunde)
17 mei: Nederlands
21 mei: Biologie
22 mei: Wiskunde
23 mei: Engels
24 mei: Nask 1 (Natuurkunde)

Heb examens op niveau VMBO-TL. Gaat wel goedkomen, voor Scheikunde paar examens oefenen thuis, voor andere vakken 1 of misschien 2. Enige waar ik me zorgen om maar is Engels, sta er heel goed voor (7,8) maar leesteksten liggen mij totaal niet, en precies dat krijgen we met het examen. >.< Dus dat cijfer zal wel flink naar beneden donderen. Voor de rest word het appeltje eitje :cool:

En veel succes allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:06 

Hardtraxx Elite

Succes iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:39 

Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
Succes iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:01 

Hardtraxx Veteran

dan ben je nog positief.

Ik ga nu alle examen kindjes verwijderen van mn facebook. Godverdomme 1 examen geweest en iedereen loopt al te jenken dat het te moeilijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is zo kut heh? Al die mensen die zeiken om aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

JA :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:37 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Eerste examen gehad. Nederlands. Vond vooral de eerste tekst best pittig en dan vooral de vele open vragen erover. Examens van voorgaande jaren hadden lang niet zo veel open vragen :(.
Samenvatting ging wel goed, net even gekeken heb wel zo'n 2/3e van het maximale punten. Denk dat Nederlands wel een 6 ofzo wordt.

Die open vragen van tekst 1 waren inderdaad ongelooflijk kut! Ach, klacht is natuurlijk al ingediend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Inderdaad zeg, meerkeuze vul je zo even in, daar is niks moeilijks aan. Maar die open vragen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:40 

Hardtraxx Veteran

Heb morgen mijn eerste examen :cool:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic