Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
JVDM wrote:Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3 :)
Distinctive wrote: ik tussen 5.3 en 6.3 :)
Hoe kan dat nou, de norm ligt tussen de 0 en 2. Dus dan zou het een 5.3 of 7.3 moeten zijn toch? :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Niet elke site gaat van 0-2 norm uit ;) En bij gs zou ik al helemaal niet op een norm van 2 rekenen, eerder 0.5 ofzo
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Heb genoeg punten voor gs voor een vodoende :D
Frans ging kut.
Filosofie ging ok vandaag.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Wiskunde A was zo easy.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
M-arijn wrote:Niet elke site gaat van 0-2 norm uit ;) En bij gs zou ik al helemaal niet op een norm van 2 rekenen, eerder 0.5 ofzo
Nee maar dat zou wel MOETEN, aangezien dat de norm is xd
A
Biologie vandaag was echt schijt, stoomcursus had ik helemaal geen ster aan :mad:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Anonymous wrote:Biologie vandaag was echt schijt, stoomcursus had ik helemaal geen ster aan :mad:
Serieus? Ald ie cursussen hadden echt geholpen bij mij.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
wiskunde A moet wel een voldoende worden, kan niet anders, nog geen beter gevoel gehad bij een examen als deze :)
A
jRn wrote:
Anonymous wrote:Biologie vandaag was echt schijt, stoomcursus had ik helemaal geen ster aan :mad:
Serieus? Ald ie cursussen hadden echt geholpen bij mij.
Jaa dacht ik ook, maar zij zeiden hele tijd grote bak kleine bak onzin , Wij krege alleen maaar de onmogelijke bak :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Black Sunrise wrote:
JVDM wrote:Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3 :)
Distinctive wrote: ik tussen 5.3 en 6.3 :)
Hoe kan dat nou, de norm ligt tussen de 0 en 2. Dus dan zou het een 5.3 of 7.3 moeten zijn toch? :P
Dunno haha, gebruik LAKS. We zien het ook wel :P
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wiskunde ging goed dus nu nog ff engels killen en dan ben ik hopelijk geslaagd einde is er! :yay:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Weet nog wel dat ik geslaagd ben op de her met 0,3 punten :p
D
Nog eentje en dan zijn we er klaar mee.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Nog twee.

Allemaal slagen dushi's :loving:
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Alles tot nu toe echt goed gemaakt, maar jezus, wat was Wiskunde B toch n kutexamen.
Heb daar nu rond n 4 voor waarschijnlijk.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Vandaag 4e en laatste examen gehad. (VMBO kader) Hopen dat ik geslaagd ben en niet hoef te herkansen. Nu zomervakantie dn maar! ^^
D
A
Dysphoria wrote:http://examenklacht.nl/nieuws/2012/examen-ongeldig-verklaard-door-blunder-van-school

>.<
xd

Zo'n kut kind die dat dan ook gaat vragen "He mevrouw, mogen wij deze antwoorden er wel bij?" xd
D
Dat 'kut kind' had wel gelijk.
A
Dysphoria wrote:Dat 'kut kind' had wel gelijk.
dan spoor je toch niet?(of was jij het? :x )
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Of juist wel. Als men er later achter komt, na het uitreiken van diploma's, worden straks de diploma's ongeldig verklaard. Denk niet dat iemand daarop zit te wachten. Dan kan je het beter voor de zekerheid vragen.
A
chicken wrote:Of juist wel. Als men er later achter komt, na het uitreiken van diploma's, worden straks de diploma's ongeldig verklaard. Denk niet dat iemand daarop zit te wachten. Dan kan je het beter voor de zekerheid vragen.
hmm dat is wel zo -.- toch doet me denke aan die kindere die vragen "hee gaat u nog huiswerk nakijken" :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zo laatste 2 examens ^^ Iedereen succes vandaag!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Aanstaande vrijdag afstudeer opdracht inleveren en daarna vakantie :D Kan niet wachten om klaar te zijn :P
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Woeeeeh vandaag laatste examen maken dan vakantie en wachten op de uitslag spannond! :x