JVDM wrote:Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3
Hoe kan dat nou, de norm ligt tussen de 0 en 2. Dus dan zou het een 5.3 of 7.3 moeten zijn toch?Distinctive wrote: ik tussen 5.3 en 6.3
JVDM wrote:Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3
Hoe kan dat nou, de norm ligt tussen de 0 en 2. Dus dan zou het een 5.3 of 7.3 moeten zijn toch?Distinctive wrote: ik tussen 5.3 en 6.3
Nee maar dat zou wel MOETEN, aangezien dat de norm isM-arijn wrote:Niet elke site gaat van 0-2 norm uitEn bij gs zou ik al helemaal niet op een norm van 2 rekenen, eerder 0.5 ofzo
Serieus? Ald ie cursussen hadden echt geholpen bij mij.Anonymous wrote:Biologie vandaag was echt schijt, stoomcursus had ik helemaal geen ster aan
Jaa dacht ik ook, maar zij zeiden hele tijd grote bak kleine bak onzin , Wij krege alleen maaar de onmogelijke bakjRn wrote:Serieus? Ald ie cursussen hadden echt geholpen bij mij.Anonymous wrote:Biologie vandaag was echt schijt, stoomcursus had ik helemaal geen ster aan
Dunno haha, gebruik LAKS. We zien het ook welBlack Sunrise wrote:JVDM wrote:Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3Hoe kan dat nou, de norm ligt tussen de 0 en 2. Dus dan zou het een 5.3 of 7.3 moeten zijn toch?Distinctive wrote: ik tussen 5.3 en 6.3
Dysphoria wrote:http://examenklacht.nl/nieuws/2012/examen-ongeldig-verklaard-door-blunder-van-school
dan spoor je toch niet?(of was jij het?Dysphoria wrote:Dat 'kut kind' had wel gelijk.
hmm dat is wel zochicken wrote:Of juist wel. Als men er later achter komt, na het uitreiken van diploma's, worden straks de diploma's ongeldig verklaard. Denk niet dat iemand daarop zit te wachten. Dan kan je het beter voor de zekerheid vragen.