Op het VWO was dit het geval ja. Er was een klacht die ging over 1 bepaalde meerkeuzevraag; hier zouden meerdere antwoorden kunnen kloppen. De schrijfster van de tekst was het daar mee eens.Distinctive wrote:ik heb ergens gelezen dat de schrijfster van het bambi verhaal het niet eens was met de keuze mogelijkheden die er gegeven zijn bij het correctievoorschrift voor het nederlands examen. dat zegt al wat.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
water kun je niet pijpen, tenzij je het bevriestbiscuit wrote:nee, volgens mij over waterpijpen...Steffnov wrote:Kunst in het algemeen. Of gaat het examen kunst helemaal niet over kunst?M-arijn wrote:En dat heeft betrekking op het examen kunst omdat?
Steffnov wrote: Een vloer van pindakaas is kunst. bron
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Maandag frans
, dat wordt een drama
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hebben er nog mensen op VWO wiskunde a? Wat moeten we precies kenne ndaarvoor?
Heb het vorig jaar gehad.MacMichael wrote:Hebben er nog mensen op VWO wiskunde a? Wat moeten we precies kenne ndaarvoor?
Gaat vooral over binomiale/normale verdeling en combinaties en permutaties spelen ook belangrijke rol. Is heel veel kansberekeningen.
En ook met dat plotten, calc intersect enzo.
-
D
ik heb hier niet zoveel zin meer in
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Het laatste boek dus. Met algebraisch rekenen, differentieren en kansberekening. Dat moet opzich wel lukken.Henk-Jan wrote:Heb het vorig jaar gehad.MacMichael wrote:Hebben er nog mensen op VWO wiskunde a? Wat moeten we precies kenne ndaarvoor?
Gaat vooral over binomiale/normale verdeling en combinaties en permutaties spelen ook belangrijke rol. Is heel veel kansberekeningen.
En ook met dat plotten, calc intersect enzo.
Maar van het vorige boek of dat niet? (Co)sinus, gebroken functies etc.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Domein Ag Vaardigheden;Het centraal examen heeft voor wiskunde A1 betrekking op de domeinen Bg, Cg, Eg, Ea en Fa in combinatie met vaardigheden uit domein Ag met uitzondering van die onderdelen die zich naar hun aard niet lenen voor centrale examinering, waaronder de vaardigheden die uitdrukkelijk een computer als werkstation vereisen.
Domein Bg Functies en grafieken;
Domein Cg Discrete analyse;
Domein Eg Combinatoriek en kansrekening;
Domein Ea Grafen en matrices;
Domein Fa Statistiek en kansrekening;
Dat moet je kunnen dus
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Morgen geschiedenis 
Daarna nog twee toetsen waar ik niets voor moet doen dus hallo vakantie!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ga je niks voor wiskunde doen?Onthafloorx wrote:Morgen geschiedenis
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
KUT Geschiedenis

-
D
Flooooooooooooooooooooooooor!
Ik heb zo meteen wiskunde.
Ik heb zo meteen wiskunde.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Geschiedenis was echt pure aids 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Jullie ook VWO? Was inderdaad lastig.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ik doe havo :p deed vwo maar ben afgestroomd en blijven zitten.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Oh okee. Nouja GS was op VWO in ieder geval ook lastig.M-arijn wrote:Ik doe havo :p deed vwo maar ben afgestroomd en blijven zitten.
Inderdaad, wat een kutexamenOnthafloorx wrote:KUT Geschiedenis![]()
Na het nagekeken te hebben waarschijnlijk tussen de 5 en 7, maar alsnog...
Ja was wel pittig.. Tussen de 5,3 en 7,3 als het goed is.MacMichael wrote:Jullie ook VWO? Was inderdaad lastig.
Morgen wiskunde, spannond.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Weet je nog die vraag over die weegschalen? Tussen Gomaristen & Maurits en Arminianen & Van Oldenbarneveldt.elroyce wrote:Ja was wel pittig.. Tussen de 5,3 en 7,3 als het goed is.MacMichael wrote:Jullie ook VWO? Was inderdaad lastig.
Ik vond het antwoord op de vraag wat het standpunt van de tekenaar van die prent in het conflict tussen Gomarus & de Arminianen echt te ver gezocht. Denk dat ik daar over ga klagen..
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Vandaag frans examen gehad
. Wat een tering moeilijk examen, vet veel gegokt. Nu maar hopen dat het niet lager dan een 5 is.
Ja klopt, dat is bij meerdere vragen wel zo.MacMichael wrote:Weet je nog die vraag over die weegschalen? Tussen Gomaristen & Maurits en Arminianen & Van Oldenbarneveldt.elroyce wrote:Ja was wel pittig.. Tussen de 5,3 en 7,3 als het goed is.MacMichael wrote:Jullie ook VWO? Was inderdaad lastig.
Ik vond het antwoord op de vraag wat het standpunt van de tekenaar van die prent in het conflict tussen Gomarus & de Arminianen echt te ver gezocht. Denk dat ik daar over ga klagen..
Er staat ook boven elke vraag 'een voorbeeld van een juist antwoord is..'
Dus er zit wel degelijk wat speling in de verschillende mogelijke antwoorden.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Ja, klopt. Maar dat was de enige waar ik echt dacht: "Wat een dom kutantwoord, daar kun je toch nooit op komen ?!"elroyce wrote:Ja klopt, dat is bij meerdere vragen wel zo.MacMichael wrote:Weet je nog die vraag over die weegschalen? Tussen Gomaristen & Maurits en Arminianen & Van Oldenbarneveldt.elroyce wrote: Ja was wel pittig.. Tussen de 5,3 en 7,3 als het goed is.
Er staat ook boven elke vraag 'een voorbeeld van een juist antwoord is..'
Dus er zit wel degelijk wat speling in de verschillende mogelijke antwoorden.
Maar ach.
Iedereen succes vandaag
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godverdomme, geschiedenis. Wat een tegenvaller was dat hé. Tussen de 4.3 en de 5.3