Engels echt fucking ziek gemaakt.
Rond de 48 punten van de 55
Vorig jaar toch gezakt?Distinctive wrote:dat zit erop, nu maar hopen dat ik geen herkansing nodig ben
Nice, ik 42 (als ze niet moeilijk doen over dat ik wel/niet heb ingevuld bij vraag 15 terwijl dit onjuist/juist moest zijn)jRn wrote:Engels echt fucking ziek gemaakt.
Bij is 46-50 reeël. Maar ga uit van 48.M-arijn wrote:Nice, ik 42 (als ze niet moeilijk doen over dat ik wel/niet heb ingevuld bij vraag 15 terwijl dit onjuist/juist moest zijn)jRn wrote:Engels echt fucking ziek gemaakt.
Haha precies, dat had ik ookM-arijn wrote:Nice, ik 42 (als ze niet moeilijk doen over dat ik wel/niet heb ingevuld bij vraag 15 terwijl dit onjuist/juist moest zijn)jRn wrote:Engels echt fucking ziek gemaakt.
CyrilHS wrote:Yeahhh net om half 1 werd ik opgebeld en kreeg ik te horen dat ik geslaagd ben!
PierrePruuk wrote:Ik hoorde dat 46% van het VMBO gezakt was?
PierrePruuk wrote:Ik hoorde dat 46% van het VMBO gezakt was?
Thanks, daar drink ik me zeker ene op vanavond!teupie wrote:CyrilHS wrote:Yeahhh net om half 1 werd ik opgebeld en kreeg ik te horen dat ik geslaagd ben!gefeliciteerd
Is elk jaar zo.... echt om te jankenAlmighty wrote:Geslaagt is trending... Ik voel me aangesproken als ex-vmbo'er
Ik hoorde dat het aantal gezakten verdubbeld was op het vmbo ten opzichte van vorig jaar idd.PierrePruuk wrote:Ik hoorde dat 46% van het VMBO gezakt was?
Congrats hoop dat ik dat morgen ook kan zeggen pfoee STRESS!~Grendiner wrote:Hoppa geslaagd!
wat een meestertrollstefaneke wrote:Mijn vader die met een ander nummer opbelt, en zich voordoet als de school van mijn zusje. Wat een troll, onbetaalbaar.
TrololololololOlijfboompje wrote:Ik heb gehoord dat meer dan 70% van alle geslaagden gezakt is.