Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
D
Die ouwe man is baas :cool:
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Duits was echt easy, ik heb waarschijnlijk +/- 42 punten
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik heb wsl 35 punten ofzo voor duits alleen meerkeuze 27 goed en zal van open ook nog wel goed hebben dus sowieso alweer een voldoende! :D
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Duits 33 punten ofzo en economie ook 31 of 32 (ofzo)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
M-arijn wrote:Duits 33 punten ofzo en economie ook 31 of 32 (ofzo)
Economie ongeveer 37 punten en dan heb ik nog redelijk streng nagekeken. Dus ben benieuwd :D
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Distinctive wrote:
suikerklontje wrote:
Distinctive wrote:en dan krijg als samenvatting tekst bambi... joepie! >.<
wat een bout samenvatting. hoop maar dat ik niet te erg heb gefaald xd
Die samenvatting van vorig jaar vond ik veel moeilijker. Overigens heb ik maar iets van 7 punten voor de samenvatting van bambi. Vet kut dus :thumbdown:
dan heb je de rest wel aardig gemaakt als je alsnog op een 5.5 uitkomt?
Had iets van 20 punten voor tekstverklaren
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Tekst van rickie moest onder mijn naam >.<
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik loop wat achter in dit topic zie ik wel.
Nederlands & economie gehad. Nederlands verwachtte ik een inkomertje en dit kwam ook wel uit, als was die samenvatting inderdaad best lastig, aangezien ik altijd teveel woorden typ bij zulke vragen en dat bij deze tekst ook bijna niet anders kon volgens mij. De vragen bij Tekst 1 waren dan weer een makkie, voldoende zit er makkelijk in dus :)

Economie keek ik van alle examens het meest tegenop en dat kwam ook wel uit. Vond het een vaag examen, in tegenstelling tot de rest hier volgens mij xd Voor wie het nog een beetje weet, vanaf vraag 20 ging ik echt volledig de mist in. Economie is echt afwachten dus, wat ik er van gebakt heb. Ben benieuwd hehe :)
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Onthafloorx wrote:http://www.examenklacht.nl/statistieken

Dien uw klacht in! :D
sneu
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Als ik van elk tentamen waar iets fout gaat op mijn school een klacht in zou dienen zou ik er een mooi boek van kunnen maken.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
chicken wrote:Als ik van elk tentamen waar iets fout gaat op mijn school een klacht in zou dienen zou ik er een mooi boek van kunnen maken.
Haha ik ook :lol: maar het is goed dat er zoiets is :)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Tja, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat het massaal wordt misbruikt door scholieren die niet goed geleerd hebben of een blackout hebben o.i.d.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
chicken wrote:Tja, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat het massaal wordt misbruikt door scholieren die niet goed geleerd hebben of een blackout hebben o.i.d.
Valt mee denk ik hoor want nederlands was zelfs door de schrijfster als zeer moeilijk ervaren en daar zijn de klachten ook naar terwijl bij kunst van vwo maar 400 klachten zijn
E
Onthafloorx wrote:Valt mee denk ik hoor want nederlands was zelfs door de schrijfster als zeer moeilijk ervaren en daar zijn de klachten ook naar terwijl bij kunst van vwo maar 400 klachten zijn
Naar alle waarschijnlijkheid omdat er maar 400 scholieren kunst kiezen als bijvak?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
ik heb ergens gelezen dat de schrijfster van het bambi verhaal het niet eens was met de keuze mogelijkheden die er gegeven zijn bij het correctievoorschrift voor het nederlands examen. dat zegt al wat.

wie heeft het nieuwe economie format? want ik zag op examenblad.nl dat er 2 versies waren?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
echte_oostzaner wrote:
Onthafloorx wrote:Valt mee denk ik hoor want nederlands was zelfs door de schrijfster als zeer moeilijk ervaren en daar zijn de klachten ook naar terwijl bij kunst van vwo maar 400 klachten zijn
Naar alle waarschijnlijkheid omdat er maar 400 scholieren kunst kiezen als bijvak?
9000
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Distinctive wrote:ik heb ergens gelezen dat de schrijfster van het bambi verhaal het niet eens was met de keuze mogelijkheden die er gegeven zijn bij het correctievoorschrift voor het nederlands examen. dat zegt al wat.

wie heeft het nieuwe economie format? want ik zag op examenblad.nl dat er 2 versies waren?
Ging dat niet over het VWO verhaal?
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Volgens mij ook ja.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Onthafloorx wrote:
echte_oostzaner wrote:
9000
1 op de 22,5 jankt erover. Ja dat vind ik veel. Dafuq valt er over kunst te klagen zeg, dan maar minder pussy zijn en dat vak niet kiezen. Als je kunst kiest, verdien je het al genaaid te worden.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik heb kunst gekozen, omdat ik naar de kunstacademie wilde niet omdat het makkelijk was ;). Maak jij maar is een kunst CE dan snap je het dat is pas waziggggg. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Onthafloorx wrote:Ik heb kunst gekozen, omdat ik naar de kunstacademie wilde niet omdat het makkelijk was ;). Maak jij maar is een kunst CE dan snap je het dat is pas waziggggg. :P
Kunst is sowieso wazig.

Een paar rechte lijnen op een doek is kunst.
Met je kwast op goed geluk naar een doek smijten is kunst.
Een vloer van pindakaas is kunst. bron)
Een kunstwerk zonder daadwerkelijke kunst, maar alleen op beschrijving van de kunstenaar is kunst. (bron)
Kotsen op een doek is kunst (bron)
Een muur van vaginas is kunst (bron)
Dode mieren zijn kunst (bron)
Gevlochten brood is kunst (bron)
Platgereden dieren zijn kunst (bron)
Een muur van bananen is kunst (bron)

Moet ik doorgaan?
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
En dat heeft betrekking op het examen kunst omdat?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
M-arijn wrote:En dat heeft betrekking op het examen kunst omdat?
Kunst in het algemeen. Of gaat het examen kunst helemaal niet over kunst? :huh:
E
Steffnov wrote:
M-arijn wrote:En dat heeft betrekking op het examen kunst omdat?
Kunst in het algemeen. Of gaat het examen kunst helemaal niet over kunst? :huh:
nee, volgens mij over waterpijpen...