Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toen ik in groep 8 zat van de basischool zat uit een boom gevallen en toen brak ik mn arm, moest ik 6 weken in het gips en daarna ging ik voetballen en wou ik dus op doel schieten en toen voel ik achterover en hoorde hem letterlijk nog een keertje breken, dus ik moest weer naar het ziekenhuis en hoorde ik daar dat ik moest ik worden geopereerd en hebben ze een pin in mn ellepijp gezet en is het uiteindelijk weer goed gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In groep 8 zat uit een boom gevallen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Toen ik eenmaal blauw aanliep.


Vader Abraham is familie?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
In groep 8 zat uit een boom gevallen? :P

Kweet niet wat ik heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik een jaar of 10 was ben ik in een wespennest gaan staan. Het eerste van onze plaatselijke voetbalvereniging moest voetballen en ik kwam daar om te kijken. Op een gegeven moment werd de bal in de bosjes geschoten en ik als klein kind rende daar natuurlijk enthousiast achteraan. Ik hoorde een hoop gezoem op me afkomen en rende gillend de bosjes uit. Ik ben zeer gevoelig/licht allergisch voor muggen dus ik vreesde het ergste mocht ik gestoken worden door die klote wespen.. 2 dappere mannen kwamen mij uit de bosjes trekken en trokken alle kleren van mn lijf behalve m'n boxer en ze brachten mij naar de eerste hulp. Daar werden er 38 angels uit mij getrokken, sommigen nog inclusief wesp, en voor de rest waren het steken zonder angels. Ik hoorde de sirenes op afstand al aankomen en werd ook met spoed in ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Het enige wat ik wilde was slapen en met rust gelaten worden. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen heb ik daar nog 4 uur gelegen met allemaal infuzen en hartslagapparatuur en daarna mocht ik weer naar huis. Nog 2 dagen stervend van de jeuk op bed gelegen waarna mijn avontuur voorbij was! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:06 
 

Mike-O schreef:
Toen ik een jaar of 10 was ben ik in een wespennest gaan staan. Het eerste van onze plaatselijke voetbalvereniging moest voetballen en ik kwam daar om te kijken. Op een gegeven moment werd de bal in de bosjes geschoten en ik als klein kind rende daar natuurlijk enthousiast achteraan. Ik hoorde een hoop gezoem op me afkomen en rende gillend de bosjes uit. Ik ben zeer gevoelig/licht allergisch voor muggen dus ik vreesde het ergste mocht ik gestoken worden door die klote wespen.. 2 dappere mannen kwamen mij uit de bosjes trekken en trokken alle kleren van mn lijf behalve m'n boxer en ze brachten mij naar de eerste hulp. Daar werden er 38 angels uit mij getrokken, sommigen nog inclusief wesp, en voor de rest waren het steken zonder angels. Ik hoorde de sirenes op afstand al aankomen en werd ook met spoed in ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Het enige wat ik wilde was slapen en met rust gelaten worden. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen heb ik daar nog 4 uur gelegen met allemaal infuzen en hartslagapparatuur en daarna mocht ik weer naar huis. Nog 2 dagen stervend van de jeuk op bed gelegen waarna mijn avontuur voorbij was! :D

held! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Toen ik een jaar of 10 was ben ik in een wespennest gaan staan. Het eerste van onze plaatselijke voetbalvereniging moest voetballen en ik kwam daar om te kijken. Op een gegeven moment werd de bal in de bosjes geschoten en ik als klein kind rende daar natuurlijk enthousiast achteraan. Ik hoorde een hoop gezoem op me afkomen en rende gillend de bosjes uit. Ik ben zeer gevoelig/licht allergisch voor muggen dus ik vreesde het ergste mocht ik gestoken worden door die klote wespen.. 2 dappere mannen kwamen mij uit de bosjes trekken en trokken alle kleren van mn lijf behalve m'n boxer en ze brachten mij naar de eerste hulp. Daar werden er 38 angels uit mij getrokken, sommigen nog inclusief wesp, en voor de rest waren het steken zonder angels. Ik hoorde de sirenes op afstand al aankomen en werd ook met spoed in ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Het enige wat ik wilde was slapen en met rust gelaten worden. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen heb ik daar nog 4 uur gelegen met allemaal infuzen en hartslagapparatuur en daarna mocht ik weer naar huis. Nog 2 dagen stervend van de jeuk op bed gelegen waarna mijn avontuur voorbij was! :D

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
In groep 8 zat uit een boom gevallen? :P

Ik ga hier echt stuk, begin me toch af te vragen of hij groep 8 überhaupt heeft gedaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ik ben niet zo'n pechvogel op dat gebied eigenlijk. Ben ooit als kleine jongen met mn driewieler in de brandnetels geflikkert. En heb wel eens wat gebroken of gekneusd maar dat kan iedereen wel eens overkomen.

De enige blessure waar ik 4 jaar na dato nog steeds last van heb is aan mn rechterschouder. Ooit verkeerd terecht gekomen met keepen op een training. Artsen hebben nooit wat kunnen vinden. Het is ook een hele vreemde blessure: bij bepaalde handelingen kan mn arm ineens als een schok uit mn schouder schieten (zonder dat er iets uit de kom is ofzo), dan doet het 5 seconden pijn en is het weer over. Sommige mensen hebben me misschien wel eens wild met mn armen zien zwaaien en me ff pijnlijk aan mn schouder staan voelen... dat is dat dus. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hmm ik ben niet zo'n pechvogel op dat gebied eigenlijk. Ben ooit als kleine jongen met mn driewieler in de brandnetels geflikkert. En heb wel eens wat gebroken of gekneusd maar dat kan iedereen wel eens overkomen.

De enige blessure waar ik 4 jaar na dato nog steeds last van heb is aan mn rechterschouder. Ooit verkeerd terecht gekomen met keepen op een training. Artsen hebben nooit wat kunnen vinden. Het is ook een hele vreemde blessure: bij bepaalde handelingen kan mn arm ineens als een schok uit mn schouder schieten (zonder dat er iets uit de kom is ofzo), dan doet het 5 seconden pijn en is het weer over. Sommige mensen hebben me misschien wel eens wild met mn armen zien zwaaien en me ff pijnlijk aan mn schouder staan voelen... dat is dat dus. ;)


Dat is kut! Heb ik zelf ook ;)

Ook met voetbal een subluxatie gehad zoals mij dat werd verteld, dat die niet uit de kom gaat maar hij wel bijna eruit gaat en flinke klap krijgt.. Kwam met een sliding verkeerd terecht, heel raar moment was het ook!

Eerste paar keren flink last van gehad, en naarmate je het vaker krijgt minder pijn en ik ben inmiddels ook zo ver dat het nog maar paar seconden pijn doet :P Krijg je hele rare tinteling door je arm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
dawasiknie schreef:
Hmm ik ben niet zo'n pechvogel op dat gebied eigenlijk. Ben ooit als kleine jongen met mn driewieler in de brandnetels geflikkert. En heb wel eens wat gebroken of gekneusd maar dat kan iedereen wel eens overkomen.

De enige blessure waar ik 4 jaar na dato nog steeds last van heb is aan mn rechterschouder. Ooit verkeerd terecht gekomen met keepen op een training. Artsen hebben nooit wat kunnen vinden. Het is ook een hele vreemde blessure: bij bepaalde handelingen kan mn arm ineens als een schok uit mn schouder schieten (zonder dat er iets uit de kom is ofzo), dan doet het 5 seconden pijn en is het weer over. Sommige mensen hebben me misschien wel eens wild met mn armen zien zwaaien en me ff pijnlijk aan mn schouder staan voelen... dat is dat dus. ;)


Dat is kut! Heb ik zelf ook ;)

Ook met voetbal een subluxatie gehad zoals mij dat werd verteld, dat die niet uit de kom gaat maar hij wel bijna eruit gaat en flinke klap krijgt.. Kwam met een sliding verkeerd terecht, heel raar moment was het ook!

Eerste paar keren flink last van gehad, en naarmate je het vaker krijgt minder pijn en ik ben inmiddels ook zo ver dat het nog maar paar seconden pijn doet :P Krijg je hele rare tinteling door je arm :D

Een soort natuurlijke pep dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ib4 raging Skedoedelefloeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom altijd over drugs praten :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 01:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gelijk krijg ik ook allemaal advertenties over liesbreuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 01:14 
 

Is dit topic bedoeld om te vertellen hoe je onderuit bent gegaan en wat je er aan over hebt gehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
wootum schreef:
In groep 8 zat uit een boom gevallen? :P

Ik ga hier echt stuk, begin me toch af te vragen of hij groep 8 überhaupt heeft gedaan. :lol:

Waar ga je vanuit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar zomer dacht ik eens grappig aan een boom te slingeren. Totdat ik viel. Het is ook gefilmt (Toevallig) alleen is dat filmpje niet meer aanwezig op mijn computer. Ik heb toen mijn enkelband zodanig hard gescheurd dat ik er mijn hele leven last van zal krijgen. Het was midden in de zomer toen het gebeurde, heb 10 weken niks kunnen doen, 2 vakanties moeten annuleren en dusdanig in schulden gekomen omdat ik niet kon werken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:33 
 

Banaanslak schreef:
Is dit topic bedoeld om te vertellen hoe je onderuit bent gegaan en wat je er aan over hebt gehouden?

:yes:

@Teknizion: wow wtf?! hoezo schulden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toen ik klein was ben ik een keer aangevallen door een kip bij me opa en oma thuis.
Ben nog steeds bang voor die beesten, maar vind ze wel gruwelijk lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeone schreef:
toen ik klein was ben ik een keer aangevallen door een kip bij me opa en oma thuis.
Ben nog steeds bang voor die beesten, maar vind ze wel gruwelijk lekker.

Zolang ze op je bord liggen hou je van ze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook nog een keer met me enkel vast gezeten tussen de spaken van een achterwiel van een fiets terwijl die reed (geen id hoe me dat is gelukt) fiets was iig naar de klote

pink ook nog een keer gekneusd op crossbaan, wilde heuveltje op met me fiets en kwam tot de helft. toen ging k met dezelfde snelheid achteruit het heuveltje af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
Is dit topic bedoeld om te vertellen hoe je onderuit bent gegaan en wat je er aan over hebt gehouden?

:yes:

@Teknizion: wow wtf?! hoezo schulden?

Die 2 vakanties kon ik te laat annuleren. Vrienden waren annuleringsverzekering vergeten, kon dus voor bijde vakanties alsnog meer dan 70% van de totale kosten (voor mezelf) betalen. En omdat ik niet kon werken moest ik dit lenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben ooit op 4/5 jarige leeftijd met mijn crossfietsje achter een buurjongen aan wezen fietsen. hij was op skates en ging hard de bocht door, ik natuurlijk stoer de bocht door slippen, raak steen, fiets klapt andere kant op en ik knal met me hoofd tegen een hek. een hek met punten. nou ik wou lachend weer verder fietsen tot mijn buurmeisje zag dat ik bloede. gat in me hoofd. ik dacht 2 hechtingen met veel gejank en gesteun. misschien nog geen half uurtje op de huisartsenpraktijk gezeten. zo dit was mijn beleving van vroeger, toen ik nog klein en ongeschonden was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
ook nog een keer met me enkel vast gezeten tussen de spaken van een achterwiel van een fiets terwijl die reed (geen id hoe me dat is gelukt) fiets was iig naar de klote

pink ook nog een keer gekneusd op crossbaan, wilde heuveltje op met me fiets en kwam tot de helft. toen ging k met dezelfde snelheid achteruit het heuveltje af xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke zal ik dan ook maar me verhaaltje opgooien, ben namelijk ook voor het ongeluk geboren.

Groep 4 :

Leuk ik was jarig , eigen kinderfeestje! Met ze alle zwemmen, hadden ze in dat zwembad een touw kon je aan slingeren met een knoop eraan dat je eraan kon zitten. Mijn vader keihard me heen en weer slingeren. Ik op een gegeven moment los laten, beetje in het midden. Terwijl ik bijna in het water kwam,was het touw alweer terug, ik met me bakkus volgas op die knoop. Beide voortanden waren ff 90 graden gedraaid, direct naar de tandarts. Moest ik een wortelkanaal behandeling ondergaan zonder verdoving. Want verdoving zou te lang duren met inwerken, en dan zoude de tanden al dood kunnen gaan. Nou dat was baalmomentje 1 in me leven.

Oke en dan nu het ergste ongeluk wat ik heb gehad in de brugklas.

Jaarlijks ga ik op wintersport, ook altijd een jaar abbonement op snowworld gehad. Deed in oostenrijk ook aan snowboard wedstrijden, ik op een mooie donderdag ochtend (in de voorjaarsvakantie) , in me eentje afdalingen maken heerlijke op een piste die net open was. Ik richting de half pipe in de sneeuw. Oefenen voor me back flip, die al aardig lekker ging. Ik een paar keer in de half pipe geweest was best wel ijzig. Ik nog een keer naar boven met de lift. Richting de half pipe ik had veels te veel vaart en wilde afremmen maar door het ijs ging dit maar moeilijk en dacht ik schijt ik ga er gewoon voor. Ik vloog omhoog (van horen en zeggen 5 meter) verloor me evenwicht, en kwam vol met me rug op het randje terecht. Het volgende moment wat ik weet was dat ik wakker werd in de trauma helikopter en ze vroegen of ik me benen kon bewegen, dat kon ik gelukkig. In het ziekehuis door alle scans geweest. Bleek dat ik het 1 rugwerfel had gebroken, 1 gescheurd, 2 beschadigt, 7 ribben gebroken, elepijp gebroken, sleutelbeen gebroken, beschadigte long, en een scheurtje in me netvlies (wat ik overigens nog steeds heb). Na 2 weken daar te hebben gelegen volgas aan de morfine. Mocht ik met de gipsvlucht eindelijk richting Nederland. In nederland moest ik heel het traject weer opnieuw ondergaan (foto's, scans) na 1 week in nederland te hebben gelegen mocht ik naar huis, Er stond een ziekehuis bed in de woonkamer. Het enige wat ik mocht doen was naar de wc. Had een gipskorset om. Na 3 maanden mocht ik eindelijk rechtop zitten, langzaam aan mocht ik steeds meer en meer (was echt 20kilo aangekomen door stilliggen en verwend worden door iedereen) Na 6 maanden mocht ik naar het revalidatiecentrum, rustig aan me spieren trainen. In totaal heeft het een jaar geduurd voordat ik alles weer kon en mocht. Jaar later stond ik weer op een snowboard. Kreeg overigens wekelijks prive les, waardoor ik na dat jaar mocht beginnen met 2 atheneum. Nu doe ik nog steeds vaak aan snowboarden, wat minder actief als vroeger. En nu altijd met bescherming voor me rug. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic