Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uhm ik heb allebei mn enkelbanden een keer ingescheurd (gelukkig niet afgescheurd) maar daar heb ik wel lang last van gehad.
Ik heb al mn hele leven lang supervaak een bloedneus, en dan ook gewoon uit het niets en ook heel erg bloeden, echt heel vervelend.

Voor de rest valt het wel mee allemaal, nog 1 x een ongeluk gehad met me scooter, toen reed ik met 80 tegen een busje aan >.< maar het was wel zijn schuld :P Toen gelukkig alleen wat kneuzingen enzo

Tjah en de gebruikelijke dingen, vinger tussen de deur, door het ijs zakken, op je bek gaan met de fiets (vooral als je dronken ben), blessures door voetbal etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk maar 2 noemenswaardige ongevalletjes gehad.

1:
Toen ik 11 was in groep 7 in de kleedkamers van de gymzaal struikelde ik over m'n eigen gymschoenen en flikkerde achterover. Precies met m'n rug, midden ongeveer, op de rand van de banken in de kleedkamer.

Gevolg: was dat de directeur me naar het ziekenhuis heeft gereden waar bleek dat ik m'n rug zwaar gekneusd had en dat ik blij moest zijn dat hij niet gebroken was.

Heb toen een dikke maand niet rechtop kunnen lopen of fatsoenlijk op kunnen staan. Heb nu nog steeds lichte last van m'n rug wanneer ik lang in dezelfde positie moet zitten of voorover zit.

2:
Ik dacht met mijn vet awesome baan als postbode even stoer te zijn met m'n petje en zonnebril op.
Ik ga dus de eerste verdieping van zo'n bejaardeflatje van 3 hoog op. Buitenlangs dus over de balkonnen want daar zitten de brievenbussen.

Dacht, ja nu ben ik helemaal aan de andere kant en ik ben eigenlijk te lui om weer helemaal terug te lopen naar de trap dus ik neem de brandtrap hier wel gewoon.

Spring dus het laatste stuk trap, zo'n 7 treden af om sneller te zijn. Zie door m'n zonnebril en petje, natuurlijk een MoH petje, niet dat de deur beneden wel open stond, maar dat de bovenste kozijnbalk natuurlijk nog steeds in de weg zit.

Spring vrolijk naar beneden alleen om met m'n neus tegen die balk tot stilstand te komen.
Neus op 2 plaatsen gebroken en een dag lang zware bloedneus.

Gevolg: M'n ene neusgat is ruimer dan de andere dus ik adem altijd meer door rechts dan door links met m'n neus >.<

En inderdaad wat jij Pommer ook al zegt, van die kleine dingen, vinger tussen deur van winkel met zo'n gasveer, door het ijs plempen idd, met 75 onderuit gaan op je scooter omdat er toch net nog even een plakje sneeuw op het fietspad lag maar ja niks aan over gehouden.

Was wel grappig met die scooter van mij. Ik op m'n muil met 75, lig face-down in een sneeuwbult. Ik sta op, loop naar m'n scooter, zie dat ie nog steeds loopt, stap op en plank gewoon verder :P Had alleen een afgebroken knipperlicht en een dikke scheur in de kap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb talloze keren een aantal dingen gekneusd gehad, maar maar 1x wat gebroken. Tenminste daar ga ik van uit.
Het is niet door een dokter bevestigd, omdat ik die niet opgezocht heb toen xd.

Hadden ergens feest met de carnavalsgroep van mijn ouders. Vroeg 't dochtertje van 1 van mijn ouders vrienden of ik een salto
op het springkussen kon maken. Ik dacht dat moet wel lukken, ik dus dat springkussen op. Een salto maken en bangs.
Kom ik met de landing met mijn neus op m'n knie. Bloeden als een rund en het stond ook ietwat scheef.
Liep blauw aan, maar gewoon gekoeld en verder niks meer. Kan tegenwoordig bijna niet fatsoenlijk een zonnebril opzetten, want dan staat die scheef. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb al mn hele leven lang supervaak een bloedneus, en dan ook gewoon uit het niets en ook heel erg bloeden, echt heel vervelend.

Dat heb ik ik dus ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:26 
 

oh, zo ken ik er ook nog een aantal..

Tafelkleed
je bent 3, je kruipt in de tuin rond en je kruipt onder tafel.. Je ziet een tafelkleed hangen en wat doe je.. Je trekt eraan.
Dat deed ik ook, niet wetend dat er een gedekte tafel opstond.. 2 borden achter op mijn kop gekregen wat gehecht moest worden

Zwembadje
Zwembadjes in een tuin... das vragen om problemen.. en ja, die krijg mijn vader ook. Ik had nog een glijbaantje toen en vanuit daar sprong ik bij papa in de stoel. En toen schoot het in zijn rug omdat door het gewicht van een object dat tot stilstand komt de poten van de stoel afbraken en mijn papa neerklatste

Superman
Was een jaar of 4-5... en was superman aan het spelen beneden. Wij hadden toen nog eikenhouten meubels dus je kon nog op de leuning staan en alles omdat ze toch niet kapot gingen.
Dus ik zet mijzelf af om van de stoel naar de bank te springen en de stoel glijd weg. Knal vol met mijn kop tegen de leuning van de eikenhouten bank.
Gat boven mijn wenkbrauw en werd gelijmd.

Cactus
Aan het spelen zijn, cactus om laten vallen en er dan in gaan staan *stom*
wel heel mijn voet vol met cactus naalden

kerstboom
je kerstboom om latne vallen omdat je de kat erachter vandaan wil halen *huillach*

Lassen
ik ben corsobouwer... ofja, praalwagenbouwer in vrije tijd. Leuk.. maar je moet ook lassen.
Altijd fijn als je niet weet waar je dat stuk hebt neergelegd dat nog heet was en je er vervolgend met je knie in gaat hangen.. 5 weken rondgelopen met een schroei/verbrandwond.

Lasspetters is ook zoiets.. altijd fijn om die dingen in je nek te krijgen.. resultaat 6 weken met brandwond in mijn nek rondgelopen.

EN lasogen.. jippie.. 2x gehad door niet opletten.. en nee, dit wil je echt niet hebben

voetbal
Voetbal, een sport die ik 15 jaar lang heb beoefend en ik mijn 15e sportjaar gebeurde eindelijk dat incident dat allang had moeten gebeuren. Blessure!
Ik heb mijn kaak uit de kom gehad door ene trap.
Wat was nou het geval?

Ik sprong om een bal te koppen en ik spring redelijk hoog... zo rond de 2.2m-2.3m.. Ik voelde op-een-gegeven-moment wat noppen op mijn wang en al snel daarna de zool van een voetbalschoen. Wat bleek, de tegenstander kwam met een halve nigel de jong kick in om die bal weg te trappen alleen had mij over het hoofd gezien.
Dus ik klap neer op de grond.. Schreeuwend van de pijn met een half open mond. Ambulance gebeld en ben afgevoerd.

Kaak uit de kom, kneuzing in de rug.. lekker dan.. Op foto's 2 kleine scheurtjes in de kaak vastgesteld.



pannen
Pannen ja, die zijn duivels.. ik heb een keer mijn hand opengehaald toen ik die wou zuiver maken... stomme kutranden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
op je bek gaan met de fiets (vooral als je dronken ben)

Jup, dit weekend nog, hele kop kapot. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet zo lang geleden, 22 januari om precies te zijn. Was aan het voetballen op redelijk laag niveau, stond rechts op het middenveld. We speelden op kunstgras, waar ik nooit zo lekker op speel. Raak vaak ballen verkeerd ed. Ik was een beetje geirriteerd dat het niet zo lekker liep, dus ging iets feller mijn duels aan. Mijn directe tegenstander ontving de bal en wilde hem doorkaatsen. Ik wilde hem te snel af zijn, dus sprintte vol zijn richting in om de bal te onderscheppen. Ik was alleen iets te laat, waardoor de bal al weg was, en hij een beweging maakte om vol door te rennen, precies waar ik vandaan kwam. Mijn knie stond op slot, waar hij vol met zijn knie tegenaan liep. Ik voelde een flinke pijnscheut, keek naar mijn knie, en daar zat opeens een grote krater waar normaal gesproken een knieschijf zat. Ontzettend veel pijn de eerste tien minuten, daarna trok dit gelukkig een beetje weg. Heb in totaal 45 minuten op een ziekenwagen liggen wachten, waarna ik naar het ziekenhuis werd gebracht. Hier werden foto's gemaakt, waarbij ze aan een lastige breuk dachten. Kon niet gelijk worden geholpen dus moest eerst naar huis, en ben 5 dagen later geopereerd. Knieschijf bleek in 6 stukken te liggen, dus verbrijzeld.

Er zijn 6 pennen in mijn knieschijf geplaatst, die samen met het ijzerdraad dat erom heen loopt mijn knieschijf zo goed mogelijk bij elkaar moet houden. Foto:

Afbeelding

Dat was helaas nog niet alles. Zodra mijn been uit het gips en loopgips was, zag ik dat er een raar bultje op mijn knieschijf zat. Wat ik al vreesde was waar, het was een knoopje ijzerdraad. Volgens de chirurg maakte het niet zoveel uit, het kon zelfs zijn dat het door mijn huid heen kwam. Dat gebeurde inderdaad, dus snel maar een afspraak gemaakt bij deze chirurg. Ik moest het operatief weg laten halen, hij zou een afspraak maken en dan zou ik het horen. 1,5 week later nog niets gehoord, dus zelf maar eens gebeld. De afspraak was niet gemaakt omdat de chirurg niets had doorgegeven. Snel een afspraak gemaakt, 1,5 week later kon ik eindelijk terecht.

Alleen 5 dagen voor deze datum lag ik op mijn bed, en voelde ik mij niet zo lekker. Knie werd plots dikker, roder en het deed ontzettend zeer als ik ging lopen. Mijn temperatuur was iets hoger dan normaal, dus vertrouwde het niet helemaal. Volgende ochtend ging het nog slechter, dus snel gebeld naar het ziekenhuis. Ik moest maar even langskomen voor een spoedcontrole. Daar aangekomen, bleek het een infectie te zijn. Bloed afgenomen om te kijken hoe erg de infectie was, ik moest een uur wachten op de uitslag. Tijdens dit uur werd ik steeds zieker en mijn knie deed steeds meer zeer. Uiteindelijk bleken de bloedwaarden mee te vallen, maar omdat ik me niet lekker voelde moest ik toch worden opgenomen, en er zou gekeken worden wanneer ik moest worden geopereerd.

Aangekomen op mijn kamer werd mijn temperatuur gemeten; 39,5. Foute boel. Ik moest omkleden, bleek ik compleet onder de uitslag te zitten; nog foutere boel. Opeens stonden er 5 artsen in paniek bij mijn bed, ik kreeg snel een infuus (die 2 keer pijnlijk mis ging), en werd naar de operatiekamer gebracht.

De infectie bleek al in mijn bloed te zitten, waardoor ze snel moesten handelen. Anders had het fataal kunnen zijn, of ik had mijn onderbeen kwijt kunnen raken. Tijdens de operatie hebben ze een groot deel van mijn litteken weer opengemaakt, een stuk ijzerdraad weggehaald en alles schoongemaakt.

In het ziekenhuis uiteindelijk nog 8 dagen aan het infuus met antibiotica gelegen, een hele pijnlijke punctie gehad en daarna mocht ik weg.

Zo zag mijn knie er na de 2e operatie uit:

Afbeelding

Door de 2e operatie verloopt de revalidatie weer een heel stuk minder helaas, maar met veel geduld kom ik er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai, klinkt allemaal niet best, dus alles ging mis wat mis kon gaan zeg maar? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en dat is dan alleen nog mijn blessure dit jaar, want letterlijk alles wat fout kan gaan gaat ook echt fout. Dit is niet bepaald mijn jaar :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heavy shit. :surrender:

Ik heb eigenlijk nog nooit iets gebroken ofzo, misschien een teen maar daar houdt het wel op. Bloedneuzen heb ik ook echt nooit last van(behalve die keer met skireis, eerst vol met mn snowboard sneeuw gehapt, hele gezicht onder het bloed en toen ik die avond facepalmde had ik weer een bloedneus :lol: ).

Nouja, toen ik 3 ofzo was was ik bij mijn oma en die heeft zo een laag koffietafeltje. Daarop stond zeker wat te vreten ofzo want hyperactieve Hidde rende als een malle naar die tafel toe. Remmen ging alleen niet zo geslaagd, Hidde struikelde en viel vol met zijn tanden op de rand van die tafel. Aantal tanden eruit en mijn halve gebit stond ongelooflijk scheef. Moest wel het een en ander worden getrokken en recht gezet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:21 
 

jezus wat een verhalen xd
enigste wat ik vroeger heb gehad:

Mijn broer stond een keer op een glijbaan bij iemand achter in de tuin, ik aan dat ding trekken en duwen, valt mn broer eraf, zag zn arm er ineens uit als een slang xd Gebroken xd

Of dat ik in onze tuin aan het rennen was en met mn kop tegen ons klimmenrek aanknalde op een schroef en een lekker gat in mn hoofd had. Ik dacht toen echt dat ik doodbloedde :P leip veel bloed kwam er uit mn hoofd :P

Of... dat we op de middelbare van gym naar school fietsten, iemand tegen mijn stuur aan reedt, iets helemaal fout ging, ik over mn stuur vloog, pats gezicht op de grond: hersenschudding, heel mn gezicht onder de wonden. :/
Fijnste was dat mn ouders toen niet thuis waren, dus ging toen bij een vriendinnetje thuis liggen :P

En natuurlijk afgelopen zomervakantie: ik sprong van een BMW X5 van de motorkap op de grond, in een zatte bui, dus landde helemaal verkeerd, kon niet meer op een voet staan toen.
Dat nog 2 dagen zo volgehouden op vakantie en daarna 3 weken er in nederland mee gezeten. Niet naar het ziekenhuis gegaan, maar ik vermoed dat er wel een flinke scheur oid in zat, want ik heb 3 weken met krukken moeten lopen, normaal lopen ging echt niet :P

Verder gelukkig eigenlijk niks ergs meegemaakt :D *klopt het af*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wacht, ik vergeet de belangrijkste waaar ik heeeeeeeel erg geluk mee heb gehad.

Toen ik 13 was, was ik buiten aan het voetballen met maatjes enzo. Er kwam een brommer aangereden en die zag ik te laat, die reed sowieso veel te hard, die reed zo me knie er af met zn voetsteun..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn. :oh:

Ik heb nog nooit iets gehad (*klopt af*)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:56 
 

p-stylez schreef:
Oh wacht, ik vergeet de belangrijkste waaar ik heeeeeeeel erg geluk mee heb gehad.

Toen ik 13 was, was ik buiten aan het voetballen met maatjes enzo. Er kwam een brommer aangereden en die zag ik te laat, die reed sowieso veel te hard, die reed zo me knie er af met zn voetsteun..

en dat noem je geluk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar met werken twee keer wat gehad

- Ik moest klinkers halen met een shoveltje en de pakken stonden twee hoog opgestapeld, het onderste pak was al los want er stonden meerdere pakken achter elkaar en niet recht op elkaar. Dus ik wou het tweede pak los trekken had ik hem los begon het pak te bewegen en kreeg ik een aantal klinkers naar mijn kop toe. 1 op m'n oor waar een stukje mist en 1 op m'n gezicht.

-Later moest ik de hal opruimen en er stond een grote trilplaat op wielen die achter een trekker kan. Er zit dus ook een ijzeren balk aan van ±1-1,5 meter dus ik knooien om dat ding te verzetten had ik hem verzet liet ik hem rustig weer zakken maar die balk zat dus niet vast en stond recht omhoog en viel naar beneden en kwam op mijn hoofd. Gevolg: gat in m'n hoofd die gelijmd moest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
p-stylez schreef:
Oh wacht, ik vergeet de belangrijkste waaar ik heeeeeeeel erg geluk mee heb gehad.

Toen ik 13 was, was ik buiten aan het voetballen met maatjes enzo. Er kwam een brommer aangereden en die zag ik te laat, die reed sowieso veel te hard, die reed zo me knie er af met zn voetsteun..

en dat noem je geluk?

dat het niet erger was? knie hing nog klein beetje aan me been..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
The Anim0l schreef:
splinter van 5 cm lang/3cm breed in me scheenbeen door een knie schuiver over een houten vloer

Afbeelding
Dit? :/

alleen nog wat breder haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig ongeluk in mijn leven tot nu toe.

Maar een paar jaar geleden, toen ik met een vriend tegen 2 anderen ging dubbelen op de mini-tennisbaan, toen kreeg ik snoeihard een tennisbal in mijn ballen (vanaf 3 meter afstand, en ze(!!) sloeg ongeveer op haar hardst.

Toen ik een jaartje of 5 was, heb ik ook een keer een graat van een vis vastgehad in mijn keel, waardoor ik een tijdje niet kon ademen. Toen ik eenmaal blauw aanliep, kotste ik het gelukkig uit.

Verder wel paar keer van de trap af gevallen.
Keer van een duikplank van ongeveer 4 meter hoog vol op mijn pens gevallen op het water.
Oja, en een keer bijna verdronken op jonge leeftijd tijdens zwemles :surrender:
Keer aangevallen door een vogel. Nu nog steeds een beetje schrik voor die beesten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:07 
 

Daveytl schreef:
Toen ik eenmaal blauw aanliep.


Vader Abraham is familie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toen ik klein was een keer voorover op mn nek uit een stapelbed gevallen. Paar dagen last gehad maar verder helemaal niks. Ook nog helemaal nooit wat gebroken ofzo. Hoop het te houden zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met voetballen gaan keepen en dan je pols kneuzen. 2 weken rustig aan doen.

*2 weken later*

Ga weer voetballen met dezelfde gozer en hij schiet per ongeluk die bal precies weer op m'n pols. Toen een zware kneuzing, even lekker 4 weken in het gips :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Keer me vinger tussen de deur gehad:

Vinger was echt helemaal plat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Met voetballen gaan keepen en dan je pols kneuzen. 2 weken rustig aan doen.

*2 weken later*

Ga weer voetballen met dezelfde gozer en hij schiet per ongeluk die bal precies weer op m'n pols. Toen een zware kneuzing, even lekker 4 weken in het gips :P

Ohjo jij hebt netzo veel gehad al :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Toen ik eenmaal blauw aanliep.


Vader Abraham is familie?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:32 
 

Autodeur dichtgooien en dan snel je jas willen pakken

resultaat:
3 nagels van mijn vingers af..

auw
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic