Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heftig :oh:

Ik ben al geboren met Heupdysplasie, waardoor m'n bekken nu scheef staat en mn heupkommen deels afgesleten zijn. Ik kan nu ook beide heupen zelf in en uit de kom laten schieten zonder dat het pijn doet..
4 jaar geleden ben ik met 50 kilometer per uur over de kop gevlogen met m'n paard. Paard belandde met zijn 600 kg bovenop mijn bekken en benen. Hierdoor heb ik 2 wervels in het midden en bovenste gedeelte van m'n rug verschoven en zit het onderste dee helemaal vast. In mn linkerknie is hierdoor mn meniscus beschadigd, mn kruisbanden opgerekt en kleine stukjes ingescheurd en van de aanhechtingen vanaf mn bovenbeen zijn stukje afgescheurd, wat nooit meer volledig zal herstellen. In mn rechterknie hetzelfde, alleen daar is mn meniscus heel gebleven en zaten er geen scheurtjes in mn kruisbanden. In mn enkels waren gelukkig alleen mn enkelbanden licht opgerekt.. En omdat de artsen niet wilden opereren heb ik door dit grapje 9 maanden op krukken gelopen voor herstel en in de jaren erna tot aan nu nog ongeveer 6 maanden verdeeld over periodes omdat ik een ontzettend zwakke linkerknie hieraan over heb gehouden.
Een half jaar geleden viel ik na een weigering van mn paard en bleef met mn ringvinger aan de teugels vast zitten, wat als gevolg had dat ik met een beste klap met mn volle gewicht aan mn vinger bleef hangen, vinger gebroken, ingespalkt.
Stap ik 1,5 week later weer op een jong paard, vliegt ie op hol de bak uit, levensgevaarlijk. Dus ik spring eraf en vang het op met mn andere hand en breek mn andere ringvinger.
Dus toen zat ik met 2 gebroken ringvingers.
En op koninginnenacht sprong ik achterop bij iemand, met 11 cm hoge hakken aan.. Toen slingerde hij na een poosje en kwam de hak van mn linkerschoen tussen de spaken. Gevolg, buitenste enkelband gescheurd. Helse pijn is dat, maar ik ben er mee door blijven lopen, wel ingetaped. Dom geweest want nu blijft er schade..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In februari op de wintersport dag #1 m'n spaakbeen en ellepijp gebroken na de meest lullige snowboard val die je kan hebben. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering, heel heftig verhaal Kevin :oh: Je bent er ook nog goed mee weggekomen ook uiteindelijk als ik het zo lees. Voor het zelfde geld zit je de rest van je leven in een rolstoel.

Dat met die heup die uit de kom schiet zonder dat het pijn doet is wel vaag, collega van mij had dat ook maar dan met z'n arm. Moest ie m gewoon weer "ff erin zetten" haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tering, heel heftig verhaal Kevin :oh: Je bent er ook nog goed mee weggekomen ook uiteindelijk als ik het zo lees. Voor het zelfde geld zit je de rest van je leven in een rolstoel.

Dat met die heup die uit de kom schiet zonder dat het pijn doet is wel vaag, collega van mij had dat ook maar dan met z'n arm. Moest ie m gewoon weer "ff erin zetten" haha.

Ik kan gewoon zo plop, plop. Aan beide kanten..
Moet je een keer zien als je spaced.. Lijkt me echt vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tering, heel heftig verhaal Kevin :oh: Je bent er ook nog goed mee weggekomen ook uiteindelijk als ik het zo lees. Voor het zelfde geld zit je de rest van je leven in een rolstoel.



Ja ik mag van geluk spreken! veel mensen raken indd vanaf de middel verlamd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whojo kevin :surrender: ...das echt wel erg heftig man, zeker beter dat je er zo goed bent afgekomen net wat dawasiknie zegt je had zeker wel in de rolstoel kunnen zitten voor de rest van je leven, beter dat het niet zo is afgelopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:26 
 

Iris93 schreef:
Heftig :oh:

Ik ben al geboren met Heupdysplasie, waardoor m'n bekken nu scheef staat en mn heupkommen deels afgesleten zijn. Ik kan nu ook beide heupen zelf in en uit de kom laten schieten zonder dat het pijn doet..
4 jaar geleden ben ik met 50 kilometer per uur over de kop gevlogen met m'n paard. Paard belandde met zijn 600 kg bovenop mijn bekken en benen. Hierdoor heb ik 2 wervels in het midden en bovenste gedeelte van m'n rug verschoven en zit het onderste dee helemaal vast. In mn linkerknie is hierdoor mn meniscus beschadigd, mn kruisbanden opgerekt en kleine stukjes ingescheurd en van de aanhechtingen vanaf mn bovenbeen zijn stukje afgescheurd, wat nooit meer volledig zal herstellen. In mn rechterknie hetzelfde, alleen daar is mn meniscus heel gebleven en zaten er geen scheurtjes in mn kruisbanden. In mn enkels waren gelukkig alleen mn enkelbanden licht opgerekt.. En omdat de artsen niet wilden opereren heb ik door dit grapje 9 maanden op krukken gelopen voor herstel en in de jaren erna tot aan nu nog ongeveer 6 maanden verdeeld over periodes omdat ik een ontzettend zwakke linkerknie hieraan over heb gehouden.
Een half jaar geleden viel ik na een weigering van mn paard en bleef met mn ringvinger aan de teugels vast zitten, wat als gevolg had dat ik met een beste klap met mn volle gewicht aan mn vinger bleef hangen, vinger gebroken, ingespalkt.
Stap ik 1,5 week later weer op een jong paard, vliegt ie op hol de bak uit, levensgevaarlijk. Dus ik spring eraf en vang het op met mn andere hand en breek mn andere ringvinger.
Dus toen zat ik met 2 gebroken ringvingers.
En op koninginnenacht sprong ik achterop bij iemand, met 11 cm hoge hakken aan.. Toen slingerde hij na een poosje en kwam de hak van mn linkerschoen tussen de spaken. Gevolg, buitenste enkelband gescheurd. Helse pijn is dat, maar ik ben er mee door blijven lopen, wel ingetaped. Dom geweest want nu blijft er schade..


dus.


ik ben 2x van mn paard gestampt. 2x jonge beest idd. alleen hoofdpijn ervanaf gebracht. en ik had ooit een klerenhanger ingsleikt.
dat is eigenlijk zo`n beetje alles wat ik voor mekaar gekregen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
en ik had ooit een klerenhanger ingsleikt.

WTF.. hoe red je dat?
Afbeelding
Dat zou ik echt nooit door mn keel kunnen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:28 
 

Crash schreef:
biscuit schreef:
en ik had ooit een klerenhanger ingsleikt.

WTF.. hoe red je dat?
Afbeelding
Dat zou ik echt nooit door mn keel kunnen krijgen


die haak dus.
even proeven, slikken om je speeksel weg te krijgen en bam! zit ie in je keel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oja ook nog een keer een headshot van een spiegel van een bus gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:30 
 

D-Nemacyst schreef:
Oja ook nog een keer een headshot van een spiegel van een bus gehad.


je kunt ook overdrijven.

de artsen kregen m met moeite los. ik mocht van geluk spreken dat ie niet losraakte en ik m helemaal inslikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
D-Nemacyst schreef:
Oja ook nog een keer een headshot van een spiegel van een bus gehad.


je kunt ook overdrijven.

de artsen kregen m met moeite los. ik mocht van geluk spreken dat ie niet losraakte en ik m helemaal inslikte.


Hoezo.. die bussen die bij ons langs school hebben de spiegels precies op hoofdhoogte als je op de stoep daar staat te wachten, waar je hoort te wachten. Keek de andere kant op dus zag de spiegel niet aankomen. 45KM een spiegel tegen mn hoofd, ziekenhuis gat in mn hoofd en hersenschudding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Crash schreef:
biscuit schreef:
en ik had ooit een klerenhanger ingsleikt.

WTF.. hoe red je dat?
plaatje
Dat zou ik echt nooit door mn keel kunnen krijgen


die haak dus.
even proeven, slikken om je speeksel weg te krijgen en bam! zit ie in je keel

Ohh.. ik dacht al, maar wie gaat er nu proeven hoe de haak van een kleerhanger smaakt? xd
maar dan nog lijkt het me niet plezierig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Ohh.. ik dacht al, maar wie gaat er nu proeven hoe de haak van een kleerhanger smaakt? xd


Dat dacht ik ook xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Iris93 schreef:
Heftig :oh:

Ik ben al geboren met Heupdysplasie, waardoor m'n bekken nu scheef staat en mn heupkommen deels afgesleten zijn. Ik kan nu ook beide heupen zelf in en uit de kom laten schieten zonder dat het pijn doet..
4 jaar geleden ben ik met 50 kilometer per uur over de kop gevlogen met m'n paard. Paard belandde met zijn 600 kg bovenop mijn bekken en benen. Hierdoor heb ik 2 wervels in het midden en bovenste gedeelte van m'n rug verschoven en zit het onderste dee helemaal vast. In mn linkerknie is hierdoor mn meniscus beschadigd, mn kruisbanden opgerekt en kleine stukjes ingescheurd en van de aanhechtingen vanaf mn bovenbeen zijn stukje afgescheurd, wat nooit meer volledig zal herstellen. In mn rechterknie hetzelfde, alleen daar is mn meniscus heel gebleven en zaten er geen scheurtjes in mn kruisbanden. In mn enkels waren gelukkig alleen mn enkelbanden licht opgerekt.. En omdat de artsen niet wilden opereren heb ik door dit grapje 9 maanden op krukken gelopen voor herstel en in de jaren erna tot aan nu nog ongeveer 6 maanden verdeeld over periodes omdat ik een ontzettend zwakke linkerknie hieraan over heb gehouden.
Een half jaar geleden viel ik na een weigering van mn paard en bleef met mn ringvinger aan de teugels vast zitten, wat als gevolg had dat ik met een beste klap met mn volle gewicht aan mn vinger bleef hangen, vinger gebroken, ingespalkt.
Stap ik 1,5 week later weer op een jong paard, vliegt ie op hol de bak uit, levensgevaarlijk. Dus ik spring eraf en vang het op met mn andere hand en breek mn andere ringvinger.
Dus toen zat ik met 2 gebroken ringvingers.
En op koninginnenacht sprong ik achterop bij iemand, met 11 cm hoge hakken aan.. Toen slingerde hij na een poosje en kwam de hak van mn linkerschoen tussen de spaken. Gevolg, buitenste enkelband gescheurd. Helse pijn is dat, maar ik ben er mee door blijven lopen, wel ingetaped. Dom geweest want nu blijft er schade..


dus.


ik ben 2x van mn paard gestampt. 2x jonge beest idd. alleen hoofdpijn ervanaf gebracht. en ik had ooit een klerenhanger ingsleikt.
dat is eigenlijk zo`n beetje alles wat ik voor mekaar gekregen heb.


Ik heb echt altijd pech.
Afgelopen maandag ook. Kwam Nando kijken. Tikt ie een balk eraf en ging ik weer bijna met paard en al tegen de vlakte >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst sprong ik ergens van af, lande op een stuk hout, spijker door mijn schoen heen, gelukkig net tussen mijn tenen door
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Laatst sprong ik ergens van af, lande op een stuk hout, spijker door mijn schoen heen, gelukkig net tussen mijn tenen door


Oja 2 jaar geleden, in een spijker gestaan. >.< Pees onherstelbaar beschadigt. nu kan ik me ena grootste teen niet meer bewegen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:53 
 
Hardtraxxer

nog nooit wat gebroken, gekneusd gehad :thumbsup:

Terwijl ik toch altijd vrij lomp doe, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Draidy schreef:
Laatst sprong ik ergens van af, lande op een stuk hout, spijker door mijn schoen heen, gelukkig net tussen mijn tenen door


Oja 2 jaar geleden, in een spijker gestaan. >.< Pees onherstelbaar beschadigt. nu kan ik me ena grootste teen niet meer bewegen :mad:


je wijsteen :P

Mij is gelukkig nooit iets ergs overkomen, alleen een keer van een te hoge trede van de trap af gesprongen, jaar last gehad van m'n hak, en een lichte hersenschudding omdat ik uitgegleden was, meer niets. :) Komt nog wel ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Kevin:

Lijkt me ook niet super slim om backflips te oefenen in een halfpipe zonder backprotector. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
@Kevin:

Lijkt me ook niet super slim om backflips te oefenen in een halfpipe zonder backprotector. :x


Jaa achteraf gezien heel dom, maar nu heb ik er eentje hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke halve gare doet er nou een klerenhanger in z'n bek. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'T is biscuit maar hoor. Valt dus relatief gezien nog best wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:39 
 

Nando schreef:
Welke halve gare doet er nou een klerenhanger in z'n bek. >.<


ik zit nog in de fase dat ik alles in m`n mond stop :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Nando schreef:
Welke halve gare doet er nou een klerenhanger in z'n bek. >.<


ik zit nog in de fase dat ik alles in m`n mond stop :x

1 jaar geleden?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic