Ik heb wel een vermoeden 
Werd er drugs gebruikt zaterdag?
Niks van meegekregen.
Ik heb een vermoeden dat jij je gaat verbazen als je ooit de naam hoort.wrote:Ik heb wel een vermoeden
True thatwrote:Het is iig niet iemand waar je het direct van verwacht.![]()
Maar verder... What happens in the house of Olivetree, stays in the house of Olivetree.
Sowieso. Voelen ons een echte BN'er (of BH'er) doordat jullie ons leven interessant vinden en alle ins and outs willen weten.wrote:True thatwrote:Het is iig niet iemand waar je het direct van verwacht.![]()
Maar verder... What happens in the house of Olivetree, stays in the house of Olivetree.
Dit hoeft niemand te weten, haha
Het is echter wel leuk jullie allemaal nieuwsgierig te zien
Please DO tell! Nu ben ik echt nieuwschierig naar wie en wat er is gebeurdwrote:Het is iig niet iemand waar je het direct van verwacht.![]()
Daar is die danwrote:zo was weer een weekend........
meer in de trend van; in de trein een kwartier in de wc zitten, omdat je er zooooooo vercrackt uitziet, en iedereen je aankijkt.. zweten in de wc, op je T-shirtje over utrecht centraal lopen, overal en nergens gare geluiden horen die er niet zijn.. zulk soort dingen! terwijl ik toch voor mijn gevoel 1 van de mensen was die het minst heeft genuttigdwrote:Jezelf tegen gekomen in de vorm van een enorme dip?
ik heb geen dip, voelde me alleen toen niet heel erg opperbest, maar dat kwam ook omdat ik dus nog dat laatste beetje meph had weggewerkt, en dat had ik beter NIET kunnen doen, want dat waren nog 2 hele beste lijnen!wrote:mensen die een dip hebben zoals Ruben.. niet janken! aansteller!
vergeleken bij jou niet nee, beste vrind dropt nog ff snel 1,5 speakerwrote:nou stoer! stelt niks voor..
wrote:vergeleken bij jou niet nee, beste vrind dropt nog ff snel 1,5 speakerwrote:nou stoer! stelt niks voor..
je had je grens al ver overschreden? dat is wel zoiets als je me vertelde in ieder geval!wrote:wrote:vergeleken bij jou niet nee, beste vrind dropt nog ff snel 1,5 speakerwrote:nou stoer! stelt niks voor..
nope werden ietsje meer, grens opzoeken . nooit meer
De conclusie: het was gewoon een zeer bazige avondwrote:goed plan! er zijn dingen gebeurd hiee jakaiabaha laat maar
Ik denk het niet, want het was iemand waarvan we het NIET zouden verwachtenwrote:Ik denk dat we de "slaper" uit het huis van de Olivetree hebben ontmaskert