Dus ik heb sirieus heel de nacht met een aapje rond gelopen?wrote:Jaap de Pep aap toch?wrote:Ik hallicuneerde vannacht dat ik op Qountdown was, en dat er ineens een opblaas aapje uit de lucht kwam vallen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
-
G
toen ik je tegen kwam in de gang wel ja
toen stelde je me even voor aan jaap de pep aap, verder heb ik je niet zoveel gezien 
ik meende overigens op het einde wel dat het plafond van de HMH in de grote zaal leek te bewegen
maar dat kwam door die schijnwerpers die de hele tijd bewogen enzo 
ik meende overigens op het einde wel dat het plafond van de HMH in de grote zaal leek te bewegen
Nee joh dat is echt onzin. Het is alleen een symptoom voor dat er iets niet klopt als het gebeurt wanneer er geen drugs in het spel is. Zolang je weet dat het niet echt is, is er niks aan de handwrote:Al die rare hallucinaties![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad, is alleen maar slecht teken vanuit je hersenen
Meph is trouwens wel heel nice, maar beetje jammer dat ik er te laat achter kwam dat speakers daardoor 0 effect meer hebben
-
G
maar mdma is geen hallucinogene drugs, dus is hallucineren alleen maar te wijten aan dat het je hersenen teveel wordt?
Het is volgens plan gegaan, mission completed.wrote:en dat gaat heel waarschijnlijk niet volgens planwrote:Besloten dat ik toch maar 'nuchter' het nieuwe jaar in ga, al hoe wel nuchter in de definitie van voldoende alcohol maar voor de rest wordt er niets bijgegooid als het volgens plan gaat.wrote:MORGEN AAN DE BIERIEEES OLEEE OLEEEE!
Wat heb ik toch genoten als nuchtere van een hele boel mensen hier.
-
G
ik kwam net deze foto tegen:wrote:Dus ik heb sirieus heel de nacht met een aapje rond gelopen?wrote:Jaap de Pep aap toch?wrote:Ik hallicuneerde vannacht dat ik op Qountdown was, en dat er ineens een opblaas aapje uit de lucht kwam vallen.
met daarop jaap de pep aap!

-
T
Haha daar hebben we haar! Jaap de pep aap! 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik dacht dat jij een tijd nuchter zou blijven Wessel?
Lukt niet echt ofwel
(Loudness ook bv)
Gisteren voor het eerst in 4 maanden weer boven de 1 pil uitgekomen. Bij binnenkomst was ik vrij nuchter, ondanks het vele bier dat ik gezopen heb. In ieder geval wist ik dat ik van de pep die ik mee had geen energie ging krijgen, want een bagger. Heb het zakje weggedonderd want had er echt niks aan. Rond half 2 even wat wezen eten omdat ik vreselijke honger had. Rond 2 uur besloten met een halve eekhoorn te beginnen. Na een half uur voelde ik nog niks, dus toen maar halfje erbij gedaan. Na een UUR!! kwam die op. Ik en een maat hadden redelijk dezelfde planning en op de tribune zaten we met wat wauze vrouwen te lullen toen hij bij mij en mijn maat in sloeg. Heerlijk. Op dat moment kwam frontliner en zijn we maar naar beneden gegaan. Vanaf dat moment aan een stuk doorgegast tot het einde. Set van wildstylez was echt een hoogtepunt. Breaks misschien allemaal wat lang maar de melodieën die door de HmH bulderen waren zo heerlijk. Hoogtepuntje was So High
Uur voor tijd nog een halve eekhoorn erin en tot het einde heerlijk gegaan. Wat een heerlijke snoepjes zijn het die eekhoorns
Trouwens Roberttt ook nog gezien haha.
lol @ die aap; daar heb iik ook nog iemand mee zien lopen
Trouwens Roberttt ook nog gezien haha.
-
T
Jij moet gewoon niet zoveel denkenwrote:Ik dacht dat jij een tijd nuchter zou blijven Wessel?Lukt niet echt ofwel
(Loudness ook bv)
-
G
Thinking is bad, mkaywrote:Jij moet gewoon niet zoveel denkenwrote:Ik dacht dat jij een tijd nuchter zou blijven Wessel?Lukt niet echt ofwel
(Loudness ook bv)
Kan ik wel zijn geweest haha, weet e nog wat die persoon aanhad??wrote: lol @ die aap; daar heb iik ook nog iemand mee zien lopen
Toen ik vannacht met Olijf en z'n vrouwtje op de tribune zat, dacht ik dat ik naar een bowlingbaan zat te kijken. De lasers vormden de banen en de movingheads de ballen. Ik wist wel dat ik aan het spacem was, maar toch wel grappig. Heb ook weer vele avontuurtjes binnenin meegemaakt haha. In m'n hoofd allerlei dingen die zich afspelen dan, geniaaaal.
Eerst begonnen om 19:00 met 140mg 4-FMP (me laatste
- 140mg 4-fmp
- 0,3 gram kristallen
- 2,5 speaker
Was behoorlijk wazig, maar kon nog wel normaal nadenken en communiceren, mij hoor je niet klagen haha
Oh godwrote:Wat heb ik toch genoten als nuchtere van een hele boel mensen hier.Het was puur genieten door genietende mensen, ik noem geen namen. Pommer
-
T
Dat zou ik wel eens kunnen wezen of één van me vriendenwrote:
Oké voorlopig even geen middeltjes meer voor mij! Ben mezelf zwaar tegengekomen vndaag, en ondanks ik niet zoveel genuttigd heb, lijkt het voor mezelf even beter voor een pauze!
Jezelf tegen gekomen in de vorm van een enorme dip?
Ondanks een behoorlijk wilde nacht en dag (naar mijn normen dan) lekker ontwaakt van mijn klein winterslaapje en ik voel me kiplekker 
Vertel vertel vertel vertelwrote:Ondanks een behoorlijk wilde nacht en dag (naar mijn normen dan) lekker ontwaakt van mijn klein winterslaapje en ik voel me kiplekker
Ahjoh, stelletje pussy's.
Hier zitten er een stel die een enkeltje psychiater kunnen ontvangen.
Zijn jullie nog steeds aan het afteren dan?? Ik kom eraaaaan hahahawrote:Ahjoh, stelletje pussy's.
Nee, we zijn doorgegaan tot een uurtje of 3.wrote:Zijn jullie nog steeds aan het afteren dan?? Ik kom eraaaaan hahahawrote:Ahjoh, stelletje pussy's.
Hier zitten er een stel die een enkeltje psychiater kunnen ontvangen.![]()
Wat er hier is gebeurd, man, man, man...
Nog nooit meegemaakt
Maar dat maakt het niet minder episch. Tenminste, voor de meesten dan.wrote:Nee, we zijn doorgegaan tot een uurtje of 3.wrote:Zijn jullie nog steeds aan het afteren dan?? Ik kom eraaaaan hahahawrote:Ahjoh, stelletje pussy's.
Hier zitten er een stel die een enkeltje psychiater kunnen ontvangen.![]()
Wat er hier is gebeurd, man, man, man...
Nog nooit meegemaakt
Ja, eentje heeft het minder episch gehadwrote: Maar dat maakt het niet minder episch. Tenminste, voor de meesten dan.
Wie was het gelukkige slachtoffer??wrote:Ja, eentje heeft het minder episch gehadwrote: Maar dat maakt het niet minder episch. Tenminste, voor de meesten dan.
Goed om jullie weer gezien te hebben zaterdag
Veel gelachen
Daar houd ik mijn mond maar overwrote:Wie was het gelukkige slachtoffer??wrote:Ja, eentje heeft het minder episch gehadwrote: Maar dat maakt het niet minder episch. Tenminste, voor de meesten dan.
Goed om jullie weer gezien te hebben zaterdag![]()
Veel gelachen
Die ligt nog steeds te slapen
Ja, was echt top man
Zekers gezellig