Hopelijk niet te hard toch? Anders heb je toestemming van mij om Chukkels een por terug te geven!
Is roberttt nog aanspreekbaar?
Absoluut! Iedereen deelt vrolijk mee in de grote gespreksstof die we hier voeren.wrote:Hopelijk niet te hard toch? Anders heb je toestemming van mij om Chukkels een por terug te geven!
Kijk, dat moeten we hebbenwrote:Dat klopt. Ik voel nu toch wel een lichtelijke connectie en dat werkt weer positief op de stemming!
View on YouTube
Dit doet het ook altijd goed. Wat vind jij hiervan Olijfboompje?
Haha, true, zit altijd heerlijk veel gevoel in, al ben ik persoonlijk meer van de hardere hardstyle. Ik kan wel echt dik genieten van melodieuze hardstyle!wrote:Heerlijk! Ik hou van die zweverige melodieuze hardstyle. Zit zoveel gevoel en liefde in en is echt heerlijk om naar te luisteren!
View on YouTube
Nu mag jij weer!
wrote:Dit vind ik echt een heerlijke plaat
Dat komt omdat wij een sterke band krijgenwrote:wrote:Dit vind ik echt een heerlijke plaat
Ik weet niet waarom, maar die platen daar boven raken me meer.
Jou mag ik natuurlijk ook niet vergeten!wrote:lalalalalala wat zijn we vrolijk
Haha, ik doe altijd mijn best om het beste te doenwrote:Olijfboompje klinkt ook zo lief en onschuldig, en die avatar van jou maakt het helemaal af. Die reacties van jou zijn ook puur uit het hart en ik heb ook het gevoel dat wij een sterke band aan het opbouwen zijn!
Robert is een topper en die zit hier ook te chillebillenwrote:Jou mag ik natuurlijk ook niet vergeten!wrote:lalalalalala wat zijn we vrolijk
Truste jongemanwrote:Ik ga maar is slapen. Doe roberttt en Chukkels de groeten van mij!
En nog succes met jullie pre-party! Welterusten!![]()
Weltrusten schat! Droom fijn en volgende keer preparty je mee met middeltjes, desnoods vanachter je computer. Altijd gezellig.wrote:Ik ga maar is slapen. Doe roberttt en Chukkels de groeten van mij!
wrote:Weltrusten schat! Droom fijn en volgende keer preparty je mee met middeltjes, desnoods vanachter je computer. Altijd gezellig.wrote:Ik ga maar is slapen. Doe roberttt en Chukkels de groeten van mij!
wrote: Toen dacht ik, dan combineren we het een beetje van elkaar, maar is dat mogelijk?
Prima combo maar ik raad wel aan om tusendoor een paar keer water te drinken.wrote:Hoiiiiiiiiiiiiiii,
Is pep met alcohol een beetje aan te raden? Zit nog in dubio, iets gebruiken.. Of toch maar niet?
Toen dacht ik, dan combineren we het een beetje van elkaar, maar is dat mogelijk?