roberttt schreef:
2c-i en 2c-b vond ik vrijwel hetzelfde eigenlijks

Of ik merkte geen verschil

2c-i is iets sterker en duurt langer. Verder idd vrijwel geen verschil.
En gisteren heb ik even drastische maatregelen genomen om in slaap te vallen. Ik had een flesje GHB 'meegejat' van de Loudness after van iemand die hem had achtergelaten. Omdat ik aardig wat mephedrone op had op Fusion, ging ik er vanuit dat ik sowieso niet uit mezelf in slaap kon vallen, wat achteraf ook klopte. 6ml in m'n drinken gedonderderd. Terwijl ik vrolijk SWTOR speelde, stond ik te wachten op het moment dat hij insloeg. Na een kleine 20 minuten begon ik het lichtjes te voelen, maar niet van zoiets van 'wow'. Nou is het normaal dat mephedrone de effecten van al het andere erna onderdrukt, maar zo extreem had ik niet verwacht, aangezien ik niet ver boven de gram zat en het toch al 5 uur geleden was dat ik de laatste dose meph nam. Toen maar ff een WhatsApp bericht gestuurd met de vraag of de G misschien al verdund was. En ja hoor. Er bleek in totaal maar 3,5ml in te zitten in de fles, aangevuld met een goede dosis water. Verdomme, dit werkt dus niet. Toen maar de rest van het flesje erin geflikkerd en toen voelde ik hem wel redelijk, maar m'n hartslag was nog steeds te hoog om in slaap te vallen. Dan maar lekker voetbal kijken in 'dronken' toestand met je ouders, familieverhalen aanhoren en kerstplannen bespreken. Op zich wel grappig en makkelijk te doen, aangezien men het niet aan me kon zien dat ik wat op had. In de rust toch maar weer op bed gaan liggen en een poging tot slapen doen, maar na 5 minuten had ik dat ook alweer gezien.
Toen besloot ik maar om het slapen gaan maar echt te gaan forceren. Bakje open, schepje pakken en een beetje poeder in de vorm van Etizolam pakken. Elk normaal mens doet dit in z'n drinken, weegt het keurig af, zodat het niet meer dan 1 of 2mg is, maar ik was het wakker blijven allang zat dat ik besloot om het op het oog te doen en op te snuiven. Zou vast geen kwaad kunnen dacht ik, ook al vond ik er nog niks over op het internet. En zo bleek! Ik schat dat het 2-3mg was geweest en damn! Wat een wondermiddel. Het duurde alsnog een half uur voordat ik in slaap viel, maar toch. In dat half uurtje voelde ik mij de chillkoning van de wereld. Zo extreem veel beter dan oplikken of ofdrinken, met een instant werking. Toen ik uiteindelijk in slaap viel, werd ik ook extreem uitgerust wakker als nooit tevoren. Helaas wel pas na 19 uur. Maar ik ben nu dus optimaal uitgerust en heb het gevoel alsof ik voor 3 dagen niet meer hoef te slapen