Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 01:57 

Hardtraxxer

Gister voor 't eerst rood eekhoorntje gehad. Halve + kwart, rustig aan gedaan ivm veel bekenden op Fusion. Was écht geniaal dat mijn halfje insloeg met de opening van Alpha Twins.. So High! Beter kon niet voor mij (L) Wat ik toch jammer blijf vinden is dat ik met vlagen los ga als ik X op heb, ik krijg er geen bakken energie van krijg zoals sommige maten van mij dat wel hebben. Zware benen is ook een bekend verschijnsel bij mij op sommige momenten. Om 4 uur nog kwartje bij gehad.. laatste uurtje vrij nuchter maar toen ik thuis was om 8 uur voelde ik hem nog wel vrij goed dus zodoende nog uur wakker gelegen. Voor me gevoel werken ze nog wel vrij lang door die rode eekhoorntjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 02:03 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Klos schreef:
Pommer schreef:
En ik denk idd dat ze het bij XQ NC goed zouden doen, jezus ik was in de hemel toen So High voorbij kwam xd

Ik vond het ook mooi om te zien bij je ;)

Haha :) Ging jij ook nog lekker?

Oh ja hoor, had alleen de speakers wat 'harder' verwacht :D Desondanks zeer goed vermaakt, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 03:08 

Haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:44 

Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Het is gewoon zaak dat je leert ergens vanaf te blijven als je het in huis hebt. Gewoon nadenken, vrij simpel.

Heeft natuurlijk ook te maken met hoe je in je vel zit, iemand wat niet stabiel in zijn vel zit moet zeker opletten, want zo iemand zal sneller naar middelen grijpen op onzinnige dagen waardoor verslaving er ook makkelijker in kan kruipen.. Maar inderdaad als je niet verslavingsgevoelig bent moet het gewoon prima te doen zijn om zulk spul in huis te hebben en er af te blijven. En gewoon met jezelf op voorhand regels afspreken die je niet gaat overschrijden.

True, maar ik ga er niet vanuit dat iemand hier psychische problematiek heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Besloten om eerstvolgende keer pas weer op Qountdown te doen, dit nuchtere bevalt me wel :woot:

Zo zo. :P

Pommer schreef:
Op Qountdown trouwens voor het eerst pep + xtc proberen waarschijnlijk :)

Geniale combi, heb ik op Defqon gedaan. Één van m'n beste space-ervaringen, maar ik ben wel bijna alles vergeten. Weet alleen nog een paar beelden naar boven te brengen, meer niet. Ik weet wel dat ik een geniale tijd heb gehad tijdens B-Front en Ran-D & Adaro, dus dat is voor mij genoeg. :) Ik zou het alleen niet doen als je het zonde vind dat je veel vergeet op zo'n nacht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:42 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
True, maar ik ga er niet vanuit dat iemand hier psychische problematiek heeft.

Je even niet lekker in je vel voelen kan door zoveel dingen, dat hoeft niet zo extreem te zijn dat er echt sprake van een psychische problematiek is. Er geraken wel meer mensen verslaafd dan enkel personen met zo een achtergrond uiteraard. Verslaving kruipt er gewoonlijk langszaam in zonder dat je het door hebt, daarom strenge regeltjes voor jezelf en je hier ten alle tijde aan houden, anders worden je grenzen van wat je normaal vind en wat niet steeds kleiner en kleiner.. ^^ Ik denk dat trouwens wel iedereen hierover kan meespreken, mijn eigen mindset is ook aardig verandert sinds de eerste keer dat ik een pilletje deed 2.5j geleden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
2c-i en 2c-b vond ik vrijwel hetzelfde eigenlijks xd Of ik merkte geen verschil :)

2c-i is iets sterker en duurt langer. Verder idd vrijwel geen verschil.

En gisteren heb ik even drastische maatregelen genomen om in slaap te vallen. Ik had een flesje GHB 'meegejat' van de Loudness after van iemand die hem had achtergelaten. Omdat ik aardig wat mephedrone op had op Fusion, ging ik er vanuit dat ik sowieso niet uit mezelf in slaap kon vallen, wat achteraf ook klopte. 6ml in m'n drinken gedonderderd. Terwijl ik vrolijk SWTOR speelde, stond ik te wachten op het moment dat hij insloeg. Na een kleine 20 minuten begon ik het lichtjes te voelen, maar niet van zoiets van 'wow'. Nou is het normaal dat mephedrone de effecten van al het andere erna onderdrukt, maar zo extreem had ik niet verwacht, aangezien ik niet ver boven de gram zat en het toch al 5 uur geleden was dat ik de laatste dose meph nam. Toen maar ff een WhatsApp bericht gestuurd met de vraag of de G misschien al verdund was. En ja hoor. Er bleek in totaal maar 3,5ml in te zitten in de fles, aangevuld met een goede dosis water. Verdomme, dit werkt dus niet. Toen maar de rest van het flesje erin geflikkerd en toen voelde ik hem wel redelijk, maar m'n hartslag was nog steeds te hoog om in slaap te vallen. Dan maar lekker voetbal kijken in 'dronken' toestand met je ouders, familieverhalen aanhoren en kerstplannen bespreken. Op zich wel grappig en makkelijk te doen, aangezien men het niet aan me kon zien dat ik wat op had. In de rust toch maar weer op bed gaan liggen en een poging tot slapen doen, maar na 5 minuten had ik dat ook alweer gezien.
Toen besloot ik maar om het slapen gaan maar echt te gaan forceren. Bakje open, schepje pakken en een beetje poeder in de vorm van Etizolam pakken. Elk normaal mens doet dit in z'n drinken, weegt het keurig af, zodat het niet meer dan 1 of 2mg is, maar ik was het wakker blijven allang zat dat ik besloot om het op het oog te doen en op te snuiven. Zou vast geen kwaad kunnen dacht ik, ook al vond ik er nog niks over op het internet. En zo bleek! Ik schat dat het 2-3mg was geweest en damn! Wat een wondermiddel. Het duurde alsnog een half uur voordat ik in slaap viel, maar toch. In dat half uurtje voelde ik mij de chillkoning van de wereld. Zo extreem veel beter dan oplikken of ofdrinken, met een instant werking. Toen ik uiteindelijk in slaap viel, werd ik ook extreem uitgerust wakker als nooit tevoren. Helaas wel pas na 19 uur. Maar ik ben nu dus optimaal uitgerust en heb het gevoel alsof ik voor 3 dagen niet meer hoef te slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:05 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
2c-i en 2c-b vond ik vrijwel hetzelfde eigenlijks xd Of ik merkte geen verschil :)

2c-i is iets sterker en duurt langer. Verder idd vrijwel geen verschil.

En gisteren heb ik even drastische maatregelen genomen om in slaap te vallen. Ik had een flesje GHB 'meegejat' van de Loudness after van iemand die hem had achtergelaten. Omdat ik aardig wat mephedrone op had op Fusion, ging ik er vanuit dat ik sowieso niet uit mezelf in slaap kon vallen, wat achteraf ook klopte. 6ml in m'n drinken gedonderderd. Terwijl ik vrolijk SWTOR speelde, stond ik te wachten op het moment dat hij insloeg. Na een kleine 20 minuten begon ik het lichtjes te voelen, maar niet van zoiets van 'wow'. Nou is het normaal dat mephedrone de effecten van al het andere erna onderdrukt, maar zo extreem had ik niet verwacht, aangezien ik niet ver boven de gram zat en het toch al 5 uur geleden was dat ik de laatste dose meph nam. Toen maar ff een WhatsApp bericht gestuurd met de vraag of de G misschien al verdund was. En ja hoor. Er bleek in totaal maar 3,5ml in te zitten in de fles, aangevuld met een goede dosis water. Verdomme, dit werkt dus niet. Toen maar de rest van het flesje erin geflikkerd en toen voelde ik hem wel redelijk, maar m'n hartslag was nog steeds te hoog om in slaap te vallen. Dan maar lekker voetbal kijken in 'dronken' toestand met je ouders, familieverhalen aanhoren en kerstplannen bespreken. Op zich wel grappig en makkelijk te doen, aangezien men het niet aan me kon zien dat ik wat op had. In de rust toch maar weer op bed gaan liggen en een poging tot slapen doen, maar na 5 minuten had ik dat ook alweer gezien.
Toen besloot ik maar om het slapen gaan maar echt te gaan forceren. Bakje open, schepje pakken en een beetje poeder in de vorm van Etizolam pakken. Elk normaal mens doet dit in z'n drinken, weegt het keurig af, zodat het niet meer dan 1 of 2mg is, maar ik was het wakker blijven allang zat dat ik besloot om het op het oog te doen en op te snuiven. Zou vast geen kwaad kunnen dacht ik, ook al vond ik er nog niks over op het internet. En zo bleek! Ik schat dat het 2-3mg was geweest en damn! Wat een wondermiddel. Het duurde alsnog een half uur voordat ik in slaap viel, maar toch. In dat half uurtje voelde ik mij de chillkoning van de wereld. Zo extreem veel beter dan oplikken of ofdrinken, met een instant werking. Toen ik uiteindelijk in slaap viel, werd ik ook extreem uitgerust wakker als nooit tevoren. Helaas wel pas na 19 uur. Maar ik ben nu dus optimaal uitgerust en heb het gevoel alsof ik voor 3 dagen niet meer hoef te slapen :P

Mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:34 

Bierkoning

Nando schreef:

Pommer schreef:

Geniale combi, heb ik op Defqon gedaan. Één van m'n beste space-ervaringen, maar ik ben wel bijna alles vergeten. Weet alleen nog een paar beelden naar boven te brengen, meer niet. Ik weet wel dat ik een geniale tijd heb gehad tijdens B-Front en Ran-D & Adaro, dus dat is voor mij genoeg. :) Ik zou het alleen niet doen als je het zonde vind dat je veel vergeet op zo'n nacht. ;)

Dat vergeten is wel minder, vooral bij zo'n geniaal feest. Ik denk er nog even over na. Maar hoe zou je het doseren dan? En in welke volgorde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Pommer schreef:

Dat vergeten is wel minder, vooral bij zo'n geniaal feest. Ik denk er nog even over na. Maar hoe zou je het doseren dan? En in welke volgorde?

Ik zou eerst pep nemen en daarna een snoepje, maar dat is mijn mening. Het kan ook andersom. Ik vond het wel lekker zo, eerst de energie van pep en een paar uurtjes later een snoepje nemen. Geweldig. :D Defqon is ook de enige keer geweest dat ik los kon gaan met een snoepje op, door de pep die ik een paar uur van te voren had gedaan. En Defqon is nog steeds 1 van m'n beste ervaringen met drugs, maar dat is ook omdat ik het gewoon een geweldig feest vond en alles klopte die dag. :) Ik denk dat je het moment nog wel weet dat ik jou toen buiten zag lopen op Defqon. xd Ik: POMMERRR!!! Sprintte naar je toe en omhelsde je. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:47 

Donateur

@pommer

gewoon voor je naar binnen gaat lijn pep en binnen snoepjes pakken xd en soms is even bijsleutelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:55 

Donateur

Toen Nando hele bomen op wilde tillen met z'n knuffels haha xd mooi hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:05 

Donateur

Nando schreef:
Sunrise8 schreef:
Besloten om eerstvolgende keer pas weer op Qountdown te doen, dit nuchtere bevalt me wel :woot:

Zo zo. :P

Jaja goed he van mij :innocent:
Ja het klinkt nu wel heel erg als ik het teruglees, maar jullie snappen em :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:07 

Hardtraxxer

Als ik al een pep denk word ik misselijk haha. Heb het een tijdje af en toe gedaan, maar god wat werd ik ziek van het niet kunnen slapen, en die vreselijk vieze chemische zweetlucht die je van pep krijgt, bleh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
Als ik al een pep denk word ik misselijk haha. Heb het een tijdje af en toe gedaan, maar god wat werd ik ziek van het niet kunnen slapen, en die vreselijk vieze chemische zweetlucht die je van pep krijgt, bleh.

Gewoon (genoeg) GHB nemen om te kunnen slapen of de benzo (geen drugs) Etizolam. En je bent de week erna zo fit als een hoentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:12 

Bierkoning

Haha jah dat weet ik nog Nando xd Maar aan de andere kant wil ik om 12 uur wel al een beetje in hogere sferen zitten, en dat lukt met pep niet toch? Dan zou ik mss juist eerst xtc moeten nemen, of is dat een heel slecht plan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha jah dat weet ik nog Nando xd Maar aan de andere kant wil ik om 12 uur wel al een beetje in hogere sferen zitten, en dat lukt met pep niet toch? Dan zou ik mss juist eerst xtc moeten nemen, of is dat een heel slecht plan :P

Tip: neem 10 minuten voor 12 een paar sleutelpuntjes mephedrone en je zit in hogere sferen dan je ooit dacht in te kunnen zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:23 

Bierkoning

Jah ik zou niet weten hoe ik aan mephedrone kan komen :P En snuiven doe ik liever ook niet haha, ik heb al bij het kleinste tikje of zelfs als ik te hard 'snotter' of mn neus snuit al een bloedneus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:24 

Hardtraxxer

Mephydrone is echt het meest heldige spul op aarde. Hoorde pas dat het word gebruikt in plantenvoeding, is dat zo? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jah ik zou niet weten hoe ik aan mephedrone kan komen :P En snuiven doe ik liever ook niet haha, ik heb al bij het kleinste tikje of zelfs als ik te hard 'snotter' of mn neus snuit al een bloedneus :(

Dan doe je het in je drinken of je doet het in een bommetje :P

Maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat mensen onder invloed van mephedrone aardig liefdevol kunnen zijn tegen mensen die toch stiekem wel benieuwd zijn naar het spul, maar het nog nooit geprobeerd hebben... :whistle:

Juggernaut schreef:
Mephedrone is echt het meest heldige spul op aarde.

Klopt! ^^

Juggernaut schreef:
Hoorde pas dat het word gebruikt in plantenvoeding, is dat zo? :oh:

Dat is zodat het (vroeger) verkocht kon worden in smartshops. Net zoals 4-FMP CD-cleaner is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:35 

Donateur

Dat liefdegevoel spreekt mij toch ook wel heel erg aan, wie weet kom ik wel op me knietjes bedelen bij je chuckie haha :$

Van plan om op QD 4-FMP + Speakers te doen, zou daar Mephedrone bij een leuke combo zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:48 

Hardtraxx Elite

Sunrise8 schreef:
Dat liefdegevoel spreekt mij toch ook wel heel erg aan, wie weet kom ik wel op me knietjes bedelen bij je chuckie haha :$

Ik heb afgelopen zaterdag Mephedrone geprobeerd, maar buiten dat ik een redelijk grote energie boost kreeg merkte ik echt niets bijzonder euforisch, al helemaal niet vergelijkbaar met de euforie van mdma of 4fa... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Sunrise8 schreef:

Ik heb afgelopen zaterdag Mephedrone geprobeerd, maar buiten dat ik een redelijk grote energie boost kreeg merkte ik echt niets bijzonder euforisch, al helemaal niet vergelijkbaar met de euforie van mdma of 4fa... :huh:

Hmm, ik denk toch dat dat aan jezelf ligt. Misschien was je heel erg vermoeid of het was een te lage dosis? Ik merkte wel degelijk de euforie van mephedrone toen ik het laatst voor het eerst gebruikte, en dat was zelfs in een staat waarin het effect van mephedrone duidelijk mindert (heel erg vermoeid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:52 

Hardtraxxer

Ik wist niet wat me overkwam qua euforie. Vond het veel euforischer als schijven en kreeg er meer energie van dan pep.
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic