Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Zo fucking veel moeite met pissen gister, had weer een lekker klein ep lulletje,
Maar ik stond echt een kwartier voor de pot, te persen en te persen, beetje praten met andere mensen die naar de pot moesten, altijd genieten!
Pas na het feest bij de mac kon ik pas echt pissen, midden op de weg in amersfoort, was toch vroeg in de ochtend :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:54 

Donateur

Ook ik ben wat nieuwe ervaringen rijker sinds gister-avond. Laat ik het er vooral op houden dat ik me uitstekend heb vermaakt op behoorlijk geringe dosissen die ervoor zorgden dat ik erg scherp door de avond ben gekomen, niet helemaal wezenloos rond liep en nu niet eens in de verste verte last heb van een kater of depressieve gevoelens.

1. Methylone solo: had een cap van 200 mg, eerst gebruikte ik dit altijd icm 4-fmp maar nu dus voor het eerst alleen. De werking tijdens de opkomst en piek is vrijwel gelijk aan die van 4-fmp, al blijft de piek langer en geleidelijker aanhouden. Helder, euforisch, energiek. Precies waar ik naar op zoek ben :)

2. Mephedrone: 2 sleutelpuntjes nadat de methylone begon af te zwakken. Voelde er maar heel erg weinig van en kreeg na een half uur de drang om iets bij te pakken. Wil er echter nog niet over oordelen want ik denk dat de dosis veel te laag was.

3. Witte Speaker: een halve ofzo na de meth en meph. Ik ging nog even 2 uurtjes als een stoomtrein tekeer met alle knuffel-gevolgen van dien, vond m wel heel erg plotseling uitwerken en afnemen. Gelukkig was dat al tijdens het laatste uur, waardoor ik het lekker heb laten gaan en nog even "nuchter" ben gaan feesten het laatste half uur.

4. GHB: 1 keer 2,5 ml, 1 keer 1,25 ml en 1 keer 2 ml, allemaal in ettappes van een uur gepakt. Nog totaal onbekend met dat middel was ik wel erg nieuwsgierig. En aangezien ik een betrouwbaar gezelschap was besloten om het maar gewoon te proberen. In één woord: WOW! Bijna een heilig wondermiddel! Het zorgt ervoor dat de vervelende gevoelens na een upper-crash onderdrukt worden door een warm/geil gevoel wat je van binnen krijgt. Ik verwachtte iets heftigs maar het is eigenlijk een vrij subtiel middel qua werking, hoewel het pas bij de 3e keer echt lekker doordrong en ik echt een uur heb liggen te genieten op de bank, al heb ik door de vermoeidheid wel bijna toe moeten geven aan mn slaap. Mijn start-dosis was te laag, achteraf gezien kon ik ook wel meer hebben dan 2,5 ml. Dus de volgende keer verhogen we dat naar 4. Ongeveer 2 uur na inname ben ik zowat broodnuchter en had nergens meer last van. De opgefokte, vervelende gevoelens die ik vaak heb na een avondje gebruiken zijn spoorloos en ik voel me uitstekend, behalve dat ik echt fucking moe ben maar wat wil je na 36 uur slapeloosheid. Verslavend vind ik het niet vooralsnog. Deze shit is werkelijk een geschenk uit de hemel om na een zwaar avondje heerlijk in de chillstand te komen. De volgende keer het liefst met wat welwillend vrouwelijk gezelschap erbij want damn ik werd me een partij geil haha :P
John nogmaals bedankt voor je deskundige begeleiding samen met de rest! Ik merkte wel dat dit geen kinderspeelgoed is en dat het wel eens heel vervelend kan aflopen met iemand die ook maar 1 ml teveel in zn drinken gooit...

Conclusie: methylone is chill en ga ik zeker weer aanschaffen, mephedrone moet nog maar eens een goede herkansing krijgen, speakers zijn prima tikkels en GHB is gewoon baas! Hoop maar dat we niet teveel gaan dippen de komende dagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
verhaal over GHB

prachtig spul inderdaad, zelf nog nooit gedaan maar maten van mij wel, mega spaced worden enzo, vet grappig xd
en inderdaad als er vrouwelijk geslacht rondtloopt krijg je hem niet meer omlaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:21 

Donateur

En verslavend is het niet maar als ik er aan terug denk dan krijg ik me toch ineens weer potverdomme veel zin in G xd Wel gevaarlijk als je het ruimschoots op voorraad hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Het is gewoon zaak dat je leert ergens vanaf te blijven als je het in huis hebt. Gewoon nadenken, vrij simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ken 3 maten die GHB hadden gebruikt op 1 avond, de 1e moest kotsen, de 2e ging knock out, en de 3e viel in slaap op de wc voor 3 uur :lol:
Allemaal gewoon te veel genomen omdat degene die in slaap viel een best wel hoge tolerantie heeft en graag iedereen vercrackt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:31 

Olijfboompje schreef:
Het is gewoon zaak dat je leert ergens vanaf te blijven als je het in huis hebt. Gewoon nadenken, vrij simpel.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:43 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Heeft natuurlijk ook te maken met hoe je in je vel zit, iemand wat niet stabiel in zijn vel zit moet zeker opletten, want zo iemand zal sneller naar middelen grijpen op onzinnige dagen waardoor verslaving er ook makkelijker in kan kruipen.. Maar inderdaad als je niet verslavingsgevoelig bent moet het gewoon prima te doen zijn om zulk spul in huis te hebben en er af te blijven. En gewoon met jezelf op voorhand regels afspreken die je niet gaat overschrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:46 

Bierkoning

Nog meer mensen ervaring met 2cb? (Vast wel :P ) Ik vond het maar vaag, veel sterker effect dan mdma
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:48 

Donateur

Pommer schreef:
Nog meer mensen ervaring met 2cb? (Vast wel :P ) Ik vond het maar vaag, veel sterker effect dan mdma

Dat kan je toch niet vergelijken met MDMA? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:50 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Er zit toch GHB + MDMA in? Volgens internet wel iig. Dus dan lijkt het me wel te vergelijken ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 20:53 

Donateur

Oh ik vind het effect niet met elkaar vergelijkbaar.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Pommer schreef:

Er zit toch GHB + MDMA in? Volgens internet wel iig. Dus dan lijkt het me wel te vergelijken ja :P

Haha nee. 2c-b is een drug op zichzelf, niet een combinatie van andere drugs. Misschien dat iemand het effect zo beschrijft, maar het is zeker niet zo dat de inhoud zo is. Ik heb alleen ervaring met 2c-i, maar ik vind het echt een geweldige drug mits juist gedoseerd. 16mg + 1-2 uur later nog eens 6mg werkt echt wonderen bij mij, maar ik weet niet of het wat is voor hardstyle. Qore 3.0 was te eentonig en te energiek/vermoeiend voor 2c-i, maar ik denk dat XQ NC veel beter uit gaat pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:10 

Donateur

2c-i en 2c-b vond ik vrijwel hetzelfde eigenlijks xd Of ik merkte geen verschil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:12 

Bierkoning

Oke haha. Nouja ik weet niet hoeveel ik genomen had, het was gewoon een klein pilletje, kleiner dan de gemiddelde xtc pil.

2 pagina's terug ofzo vertel ik kort wat over het effect dat het op me had.

En ik denk idd dat ze het bij XQ NC goed zouden doen, jezus ik was in de hemel toen So High voorbij kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:25 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
En ik denk idd dat ze het bij XQ NC goed zouden doen, jezus ik was in de hemel toen So High voorbij kwam xd

Ik vond het ook mooi om te zien bij je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:29 

Dexamfetamine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:31 

Bierkoning

Klos schreef:
Pommer schreef:

Ik vond het ook mooi om te zien bij je ;)

Haha :) Ging jij ook nog lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

2c-b is dat nou echt vet op een feest? Heb het een paar keer thuis gedaan en op een feest lijkt het me niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:58 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
2c-b is dat nou echt vet op een feest? Heb het een paar keer thuis gedaan en op een feest lijkt het me niks :P

Pommer schreef:
Nou ik had voor gister dus eigenlijk gewoon xtc geregeld maar tot m'n grote verassing was het een 2cb pil geworden, nouja ook prima eens een keertje wat anders. Ik dropte hem rond een uurtje of kwart voor 12/12 uur en volgens mij begon die zo rond half 1 in te slaan, misschien wel iets eerder. Ik kan niet zo goed omschrijven wat er toen gebeurde, ik voelde me zo vrij, alsof ik de enige was in die hele zaal. Dat heeft wel een uur of ander half aangehouden volgens mij, de set van Dbstf is echt helemaal aan me voorbij gegaan. Het enige vervelende ervan was dat ik gewoon echt niet kon bewegen, me benen voelden echt loodzwaar aan. Toen Alpha Twins begonnen om 2 uur wist ik niet wat me overkwam, ze openen met So High en ik was volgens mij in de hemel ofzo, wat een geniale plaat als je onder invloed bent. En ik had gelijk al mn energie weer terug, daarna begon het steeds iets meer uit te werken en op een gegeven moment voelde ik er niet meer zo veel van. Toen heb ik tijdens Zatox (volgens mij) nog een halve roze (??) genomen. Ik kon niet zien wat voor logo er op stond, maar het was een aardige joekel in ieder geval :P Daarna voelde ik me vooral gewoon heel blij maar ik was niet meer zo van de kaart als die anderhalf uur eerder op de avond. Het vervolg van de avond had ik eigenlijk energie genoeg en heb het makkelijk t/m Thera vol kunnen houden met los gaan. Toen ik om 8 uur naar bed ging verwachtte ik dat het moeilijk zou worden om in slaap te vallen omdat ik eigenlijk nog te veel energie had, maar het was eigenlijk nog veel erger, heb volgens mij in totaal een half uur geslapen haha.

Maarja al met al vond ik het dus zeker lekker dat 2cb, maar je wordt er wel echt superwazig van en daar hou ik toch niet zo van, ik kon ook echt amper communiceren, sorry daarvoor nog xd

Tjah ik voelde me dus wel super lekker, maar losgaan zat er niet in. Dus misschien beter voor thuis dan voor op een feest idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:09 

Donateur

na een geheel weekend niets op hardtraxx te hebben gepost *kuch* afkickverschijnselen *kuch*, toch weer een mooi weekend achter de rug. En zowaar helemaal nuchter gedaan. Echt chill na weer eens een lange tijd. Lekker om op zondag niet brak te zijn en morgen gewoon fluitend over straat naar m'n werk te lopen haha.

Besloten om eerstvolgende keer pas weer op Qountdown te doen, dit nuchtere bevalt me wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:11 

Donateur

@pommer kan jij wel met pilletjes losgaan???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

2c-b oraal vond ik eigenlijk weinig aan
Daarna paar keer gesnoven en dat was wel echt gruwelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:23 

Donateur

Met lachgas erbij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:26 

Bierkoning

roberttt schreef:
@pommer kan jij wel met pilletjes losgaan???

Uhm als ie inslaat niet, dan sta ik ff stil en geniet ik gewoon rustig van de muziek, maar op een gegeven moment kom ik altijd een beetje op het punt van: blij gevoel en af en toe nog wat spacend, maar wel los kunnen gaan. Maar als ik nuchter ben kan ik idd veel meer los gaan.

Op Qountdown trouwens voor het eerst pep + xtc proberen waarschijnlijk :)
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic