Ook ik ben wat nieuwe ervaringen rijker sinds gister-avond. Laat ik het er vooral op houden dat ik me uitstekend heb vermaakt op behoorlijk geringe dosissen die ervoor zorgden dat ik erg scherp door de avond ben gekomen, niet helemaal wezenloos rond liep en nu niet eens in de verste verte last heb van een kater of depressieve gevoelens.
1. Methylone solo: had een cap van 200 mg, eerst gebruikte ik dit altijd icm 4-fmp maar nu dus voor het eerst alleen. De werking tijdens de opkomst en piek is vrijwel gelijk aan die van 4-fmp, al blijft de piek langer en geleidelijker aanhouden. Helder, euforisch, energiek. Precies waar ik naar op zoek ben

2. Mephedrone: 2 sleutelpuntjes nadat de methylone begon af te zwakken. Voelde er maar heel erg weinig van en kreeg na een half uur de drang om iets bij te pakken. Wil er echter nog niet over oordelen want ik denk dat de dosis veel te laag was.
3. Witte Speaker: een halve ofzo na de meth en meph. Ik ging nog even 2 uurtjes als een stoomtrein tekeer met alle knuffel-gevolgen van dien, vond m wel heel erg plotseling uitwerken en afnemen. Gelukkig was dat al tijdens het laatste uur, waardoor ik het lekker heb laten gaan en nog even "nuchter" ben gaan feesten het laatste half uur.
4. GHB: 1 keer 2,5 ml, 1 keer 1,25 ml en 1 keer 2 ml, allemaal in ettappes van een uur gepakt. Nog totaal onbekend met dat middel was ik wel erg nieuwsgierig. En aangezien ik een betrouwbaar gezelschap was besloten om het maar gewoon te proberen. In één woord: WOW! Bijna een heilig wondermiddel! Het zorgt ervoor dat de vervelende gevoelens na een upper-crash onderdrukt worden door een warm/geil gevoel wat je van binnen krijgt. Ik verwachtte iets heftigs maar het is eigenlijk een vrij subtiel middel qua werking, hoewel het pas bij de 3e keer echt lekker doordrong en ik echt een uur heb liggen te genieten op de bank, al heb ik door de vermoeidheid wel bijna toe moeten geven aan mn slaap. Mijn start-dosis was te laag, achteraf gezien kon ik ook wel meer hebben dan 2,5 ml. Dus de volgende keer verhogen we dat naar 4. Ongeveer 2 uur na inname ben ik zowat broodnuchter en had nergens meer last van. De opgefokte, vervelende gevoelens die ik vaak heb na een avondje gebruiken zijn spoorloos en ik voel me uitstekend, behalve dat ik echt fucking moe ben maar wat wil je na 36 uur slapeloosheid. Verslavend vind ik het niet vooralsnog. Deze shit is werkelijk een geschenk uit de hemel om na een zwaar avondje heerlijk in de chillstand te komen. De volgende keer het liefst met wat welwillend vrouwelijk gezelschap erbij want damn ik werd me een partij geil haha

John nogmaals bedankt voor je deskundige begeleiding samen met de rest! Ik merkte wel dat dit geen kinderspeelgoed is en dat het wel eens heel vervelend kan aflopen met iemand die ook maar 1 ml teveel in zn drinken gooit...
Conclusie: methylone is chill en ga ik zeker weer aanschaffen, mephedrone moet nog maar eens een goede herkansing krijgen, speakers zijn prima tikkels en GHB is gewoon baas! Hoop maar dat we niet teveel gaan dippen de komende dagen