Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 06:14 

Hardtraxxer

iemand nog wakkkeeer !

kom shoutbox :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 08:20 

Bierkoning

Vandaag 2cb gehad... Morgen volgt meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 10:48 

Donateur

Vannacht op Thunderdome :lol: pffffffff lang geleden dat ik zo van het padje was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:06 

Hardtraxx Elite

Hahah! Die pretbek van jou is priceless Robert xd

Ik heb t ook erg goed naar mn zin gehad! Maar dat was denk ik wel goed te zien!? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:38 

Donateur

Haha liep ik er weer met een big smile bij xd en ja dat viel bij kou ook wel te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:48 

Hardtraxx Elite

Heerlijk uit mn dak gegaan, als nooit tevoren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:49 

Donateur

Ik heb weer de grootste tijd stil gestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:50 

Hardtraxx Elite

Jij was aan het Maikelen.... We compenseren elkaar Robert.. Jij stond veel stil, ik stond amper stil.
Jij stond gewoon stil voor 2, en ik knalde voor 2 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:53 

Donateur

Haha mooi geregeld! Maar ik had serieus ook geen kracht of zin om los te gaan..... en ik kon vaak geen maat houden xd

sommige momenten gingen veeeeels te hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:59 

Hardtraxx Elite

Ja, ik geloof best dat je op sommige momenten VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSTE hard ging! xd

Ik had juist bizar veel zin om los te gaan. Heerlijk! Maat houden was geen enkel probleem voor me.
Gewoon leren hakkeng Ruburt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:01 

Donateur

Veeeels te hard maar vond t wel fijn xd vond ik hardcore tenminste ook leuk xd

Maar heb weer best gedwaald daar pfff die speakers knallen echt snoeihard en de eekhoorntjes ook nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:08 

Hardtraxx Elite

Hahaha! Aan je gezicht te zien heb je t idd erg naar je zin gehad :). En t was ook gewoon een mooi feessie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je ook geen hele speaker droppen op een feest :lol:

Ik ga zo maar eens mijn slaap forceren, ben ik wel aan toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:12 

Hardtraxx Elite

GEEF HIER! JIJ DUIVELSGEBROED!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:54 

Bierkoning

Nou ik had voor gister dus eigenlijk gewoon xtc geregeld maar tot m'n grote verassing was het een 2cb pil geworden, nouja ook prima eens een keertje wat anders. Ik dropte hem rond een uurtje of kwart voor 12/12 uur en volgens mij begon die zo rond half 1 in te slaan, misschien wel iets eerder. Ik kan niet zo goed omschrijven wat er toen gebeurde, ik voelde me zo vrij, alsof ik de enige was in die hele zaal. Dat heeft wel een uur of ander half aangehouden volgens mij, de set van Dbstf is echt helemaal aan me voorbij gegaan. Het enige vervelende ervan was dat ik gewoon echt niet kon bewegen, me benen voelden echt loodzwaar aan. Toen Alpha Twins begonnen om 2 uur wist ik niet wat me overkwam, ze openen met So High en ik was volgens mij in de hemel ofzo, wat een geniale plaat als je onder invloed bent. En ik had gelijk al mn energie weer terug, daarna begon het steeds iets meer uit te werken en op een gegeven moment voelde ik er niet meer zo veel van. Toen heb ik tijdens Zatox (volgens mij) nog een halve roze (??) genomen. Ik kon niet zien wat voor logo er op stond, maar het was een aardige joekel in ieder geval :P Daarna voelde ik me vooral gewoon heel blij maar ik was niet meer zo van de kaart als die anderhalf uur eerder op de avond. Het vervolg van de avond had ik eigenlijk energie genoeg en heb het makkelijk t/m Thera vol kunnen houden met los gaan. Toen ik om 8 uur naar bed ging verwachtte ik dat het moeilijk zou worden om in slaap te vallen omdat ik eigenlijk nog te veel energie had, maar het was eigenlijk nog veel erger, heb volgens mij in totaal een half uur geslapen haha.

Maarja al met al vond ik het dus zeker lekker dat 2cb, maar je wordt er wel echt superwazig van en daar hou ik toch niet zo van, ik kon ook echt amper communiceren, sorry daarvoor nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:56 

Hardtraxx Elite

Eerste keer zegels gedaan gisteravond, wat een ervaring! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

:loving: speakers :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:59 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
:loving: speakers :worship: :loving:

junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:19 

gisteravond mn mooie nieuwe witte speakerset getest, 2.0 setje, man heerlijk!
duurde ff voordat het eerste halfje goed geluid produceerde, maar toen ging het toch wel iets te hard. Dus eventjes wat minder stroom er doorheen gejast, en toen was het geluid wel heerlijk te doen :D
Die dingen produceren echt goed geluid, zeker een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:23 

Hardtraxx Elite

Hahah! Jij ging ook erg lekker uit je dak Kasper. Heb genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Was erg feestje man :thumbup:
Tsoo ging ook wel hard van een halfje, speakers zijn mooie dingetjes! :loving:
Me benen waren zwaar man, als ik heel ff op zo'n picknick tafel zat, zat ik echt fucking lekker! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

hebben meerdere mensen daar last van? echt loodzware benen, ik had dat rond een uur of 5, maar wilde ook niet meer bijpakken, ik kon echt bijna geen fatsoenlijke stap meer zetten :O , en verder wat last van me rug op het laatst.. maar dat komt omdat ik ook geen 18 meer ben -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:14 

Hardtraxx Elite

Je mocht ook niet meer bijpakken van mij. Anders had ik je een schop onder je hol verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Je mocht ook niet meer bijpakken van mij. Anders had ik je een schop onder je hol verkocht!

ik trollde je ook nog :lol: toen je vroeg wat ik gedaan had :P weet je nog?
je werd helemaal gek toen ik zei dat ik nog ff een halfje had bijgepakt.. (dextro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:23 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Had dat bij gedaan xd ik had geen batt meer dus geen tijd.. en klapte er om kwart voor 7 nog een halve speaker in xd
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic