Nou ik had voor gister dus eigenlijk gewoon xtc geregeld maar tot m'n grote verassing was het een 2cb pil geworden, nouja ook prima eens een keertje wat anders. Ik dropte hem rond een uurtje of kwart voor 12/12 uur en volgens mij begon die zo rond half 1 in te slaan, misschien wel iets eerder. Ik kan niet zo goed omschrijven wat er toen gebeurde, ik voelde me zo vrij, alsof ik de enige was in die hele zaal. Dat heeft wel een uur of ander half aangehouden volgens mij, de set van Dbstf is echt helemaal aan me voorbij gegaan. Het enige vervelende ervan was dat ik gewoon echt niet kon bewegen, me benen voelden echt loodzwaar aan. Toen Alpha Twins begonnen om 2 uur wist ik niet wat me overkwam, ze openen met So High en ik was volgens mij in de hemel ofzo, wat een geniale plaat als je onder invloed bent. En ik had gelijk al mn energie weer terug, daarna begon het steeds iets meer uit te werken en op een gegeven moment voelde ik er niet meer zo veel van. Toen heb ik tijdens Zatox (volgens mij) nog een halve roze (??) genomen. Ik kon niet zien wat voor logo er op stond, maar het was een aardige joekel in ieder geval

Daarna voelde ik me vooral gewoon heel blij maar ik was niet meer zo van de kaart als die anderhalf uur eerder op de avond. Het vervolg van de avond had ik eigenlijk energie genoeg en heb het makkelijk t/m Thera vol kunnen houden met los gaan. Toen ik om 8 uur naar bed ging verwachtte ik dat het moeilijk zou worden om in slaap te vallen omdat ik eigenlijk nog te veel energie had, maar het was eigenlijk nog veel erger, heb volgens mij in totaal een half uur geslapen haha.
Maarja al met al vond ik het dus zeker lekker dat 2cb, maar je wordt er wel echt superwazig van en daar hou ik toch niet zo van, ik kon ook echt amper communiceren, sorry daarvoor nog