Meph!wrote:Ik was vergeten hoe erg meph brandde
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
shit, gemistwrote:Jep!wrote:net gedaan?wrote:Ik was vergeten hoe erg meph brandde
badass.![]()
maja ben nu zelf ook niet meer zo nuchter haha
Kom in de Shoutbox!
haha.
volgende keer beter
Die speakers ruiken me toch een partij lekker

Dat valt wel mee tochwrote:Ik was vergeten hoe erg meph brandde
ruubiie en oldskool sjeffurd hier.. ruubiie gaat lekkah op me meph, alvast een basisje leggen voor vanavond! 
slagroompatronen
weerzinwekkend, en super supergaaf!
er zijn 2 filmpjes gemaakt haha, als je jezelf dan terug ziet is het echt supervaag
er zijn 2 filmpjes gemaakt haha, als je jezelf dan terug ziet is het echt supervaag
-
A
Ben paar avonde alleen thuis, iemand leuk idee om nu nog te kunnen doen/halen?
Truffels, mdma en spacecake hebbe we geen zin aan......
slagroompatronenwrote:Ben paar avonde alleen thuis, iemand leuk idee om nu nog te kunnen doen/halen?![]()
Vanavond toch ook nog 2 snoepjes geregeld, zou niet weten welke dus dat is nog een verassing haha 
Stelletje kutjunks zijn jullie ook. Op een doodnormale zaterdagmiddag waarop een normaal functionerend mens Star Wars: The Old Republic speelt gaan jullie jezelf helemaal de tyfus in helpen met alle mogelijke drugs die er zijn...
Respect!
Respect!
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
-
A
haha ok! maar hoe moet je dat doen danwrote:slagroompatronenwrote:Ben paar avonde alleen thuis, iemand leuk idee om nu nog te kunnen doen/halen?![]()
Truffels, mdma en spacecake hebbe we geen zin aan......god god, wat een heldenspul, ik ben er gelijk verslaafd aan
edit: ooohh is lachgas
Komen we met de hardtraxx gang wel even langswrote: Zou het gisteravond gaan doen, ging last minute toch niet doornou heb ik 150 patronen onder mijn bed staan
Haha, boefje!wrote:Ben paar avonde alleen thuis, iemand leuk idee om nu nog te kunnen doen/halen?![]()
-
A
wrote:Zou het gisteravond gaan doen, ging last minute toch niet doorwrote:haha ok! maar hoe moet je dat doen danwrote:
slagroompatronengod god, wat een heldenspul, ik ben er gelijk verslaafd aan
ga wel eve googlelele
nou heb ik 150 patronen onder mijn bed staan
kom eve brenge dan
geen wonder dat het niet door gingwrote:Heb alleen geen spuitwrote:Komen we met de hardtraxx gang wel even langswrote: Zou het gisteravond gaan doen, ging last minute toch niet doornou heb ik 150 patronen onder mijn bed staan
wrote:Stelletje kutjunks zijn jullie ook. Op een doodnormale zaterdagmiddag waarop een normaal functionerend mens Star Wars: The Old Republic speelt gaan jullie jezelf helemaal de tyfus in helpen met alle mogelijke drugs die er zijn...
Respect!
Chris....Ik ben gisteravond begonnenwrote:Stelletje kutjunks zijn jullie ook. Op een doodnormale zaterdagmiddag waarop een normaal functionerend mens Star Wars: The Old Republic speelt gaan jullie jezelf helemaal de tyfus in helpen met alle mogelijke drugs die er zijn...
Respect!
stoppen is voor heaumeau's,wrote:Chris....Ik ben gisteravond begonnenwrote:Stelletje kutjunks zijn jullie ook. Op een doodnormale zaterdagmiddag waarop een normaal functionerend mens Star Wars: The Old Republic speelt gaan jullie jezelf helemaal de tyfus in helpen met alle mogelijke drugs die er zijn...
Respect!en gewoon nog niet gestopt hoor...
remmen is angst!!
gang is alles!!
maar hoe werkt dat nou? slagroompatronen?
lachgas patronen in een slagroom spuit volgens mij!wrote:maar hoe werkt dat nou? slagroompatronen?
Maar ik ga vanaaf denk ik ook aan het een en het ander!
Waar moet ik aan denken?wrote:lachgas patronen in een slagroom spuit volgens mij!wrote:maar hoe werkt dat nou? slagroompatronen?
Maar ik ga vanaaf denk ik ook aan het een en het ander!
snoep?
-
B
Kwarktaartjes