Daarom zei ik zonder toegevoegd middelen, dus ook geen cafeïne.wrote:Been there, done that, was trouwens 8%, lijn van een gram gemaakt, weggesnatst. resultaat? Knallende koppijn, waarschijnlijk van de caffeine.wrote:Jaja, je bent aan het haten, we hebben je wel door!wrote:
hahaha! zat maar wat te dollen, ben niet meer zo actief en zag alleen die laatste zinDat behoeft geen bewondering, want iedereen houdt van pep en ook zoveel mogelijk.wrote: Ik veroordeel je niet hoor.![]()
Ik bewonder je alleen
Eigenlijk zou ik 1% amfetamine moeten fixen zonder toegevoegde middelen en dan 10 gram wegsnuiven op een avond.
Dat zou op zich wel hard zijn, maar ga je dan ook hard?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Wie heeft er ooit eens sex on meph gehad?
-
A
ja man, beetje vieze bende maakt datwrote:Wie heeft er ooit eens sex on meph gehad?
Kom jij er even goed van af.wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Echt nog nooit last van gehad joh!
Ik had toch echt even 2 belabberde dagen achter de rug zeg, een shitload aan vitamines en wat 5-HTP maakte het er ook niet beter op.
-
T
Verklaar je naderwrote:ja man, beetje vieze bende maakt datwrote:Wie heeft er ooit eens sex on meph gehad?
Hahaha sund man,wrote:Kom jij er even goed van af.wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Echt nog nooit last van gehad joh!
Ik had toch echt even 2 belabberde dagen achter de rug zeg, een shitload aan vitamines en wat 5-HTP maakte het er ook niet beter op.
Ik heb altijd wat pijntjes aan me kaak en soms wat wondjes in mn bek, maar verder ben ik gewoon topfit, geen last van slaap of gewoon een slecht humeur e.d.
chillll
Wie heeft er wel eens gezoent met xtc op, hoor dat dat ook geweldig moet zijn
Alleen heb altijd het gevoel alsof er een vogel aan het doodgaan is in mijn mond als ik wat op heb
-
S
Als ik de dag erna een pak chocomel opdrink heb ik nooit ergens last van 
Ik heb nog een zakje gratis truffels liggen sinds vorige week en om er voor te zorgen dat ze deze keer wel werken, was ik ze van plan morgen op te gaan eten. De vorige keer lagen die van mij waarschijnlijk te lang zodat ze niet meer werkten. Ik voelde toen namelijk helemaal niks. Maar nu wil ik zaterdag op loudness een snoepje nemen. De truffels hebben toch geen effect op de xtc van zaterdag toch? Truffels hebben geloof ik geen effect op je serotine niveau en zijn na een dag ook niet meer terug te vinden in je lichaam dacht ik. Of heb ik dit mis en kan ik de truffels beter laten liggen?
Kan je prima doen.wrote:Ik heb nog een zakje gratis truffels liggen sinds vorige week en om er voor te zorgen dat ze deze keer wel werken, was ik ze van plan morgen op te gaan eten. De vorige keer lagen die van mij waarschijnlijk te lang zodat ze niet meer werkten. Ik voelde toen namelijk helemaal niks. Maar nu wil ik zaterdag op loudness een snoepje nemen. De truffels hebben toch geen effect op de xtc van zaterdag toch? Truffels hebben geloof ik geen effect op je serotine niveau en zijn na een dag ook niet meer terug te vinden in je lichaam dacht ik. Of heb ik dit mis en kan ik de truffels beter laten liggen?
Voelt alsof je als een wasmachine bezig bent, beetje water voor het doen in de mond en het voelt goddelijk lekker.wrote: Hahaha sund man,
Ik heb altijd wat pijntjes aan me kaak en soms wat wondjes in mn bek, maar verder ben ik gewoon topfit, geen last van slaap of gewoon een slecht humeur e.d.
chillll
Wie heeft er wel eens gezoent met xtc op, hoor dat dat ook geweldig moet zijn![]()
Alleen heb altijd het gevoel alsof er een vogel aan het doodgaan is in mijn mond als ik wat op heb
Ditwrote:of bij wie werkt het daar beneden helemaal niet meer?![]()
Beetje g erin of meph en je krijgt het weer werkend :pwrote:Ditwrote:of bij wie werkt het daar beneden helemaal niet meer?![]()
Bij teveel gebruik
Mijn vriendin heeft altijd haar handen vol aan mij na zooi gebruikt te hebben.
Om alles weer werkend te krijgen dus??wrote:Mijn vriendin heeft altijd haar handen vol aan mij na zooi gebruikt te hebben.
Maar nee, na gebruik wil die niet uit z'n schuiplaats komen en heb der persoonlijk ook weinig zin in dan haha
Eerder andersom.
Na drugs heb ik altijd ziek veel zin en staat ie meestal al overeind voort einde vant feest
Na drugs heb ik altijd ziek veel zin en staat ie meestal al overeind voort einde vant feest
Dat voelde ik dus bij die knuffel van jou, ik dacht dat het een rol King was, dit verklaart alleswrote:Eerder andersom.
Knuffels ftwwrote:Dat voelde ik dus bij die knuffel van jou, ik dacht dat het een rol King was, dit verklaart alleswrote:Eerder andersom.
-
T
Inderdaad, vandaar dat Daniël tegen het einde altijd zoveel knuffels wilt hebben. Kan die lekker z'n pik tegen ons aan gaan schuren.wrote:Dat voelde ik dus bij die knuffel van jou, ik dacht dat het een rol King was, dit verklaart alleswrote:Eerder andersom.
Dat is verboden!wrote:Inderdaad, vandaar dat Daniël tegen het einde altijd zoveel knuffels wilt hebben. Kan die lekker z'n pik tegen ons aan gaan schuren.wrote:Dat voelde ik dus bij die knuffel van jou, ik dacht dat het een rol King was, dit verklaart alleswrote:Eerder andersom.
Achja, beter toch.
Weten jullie dat ik ook seksueel opgewonden raak van mijn maatjes.
Weten jullie dat ik ook seksueel opgewonden raak van mijn maatjes.
Chrizzle... Le PoezenStof al afgewogen en mn weegschaaltje besteld? 
Jullie geloven dit nooit.... Maar ik ben serieus aan t overwegen om mn Loudness ticket te verkopen
Jullie geloven dit nooit.... Maar ik ben serieus aan t overwegen om mn Loudness ticket te verkopen
Ik geloof het.wrote:Chrizzle... Le PoezenStof al afgewogen en mn weegschaaltje besteld?
ik geef je groot gelijk, vind het voor de 1e keer niet erg dat ik dit feestje moet missen. Zou me alleen maar ergeren hoe B2S de timetable heeft gezet, ook al kan het feest geweldig zijnwrote:Chrizzle... Le PoezenStof al afgewogen en mn weegschaaltje besteld?
Ja joh, tyfus feest.wrote:ik geef je groot gelijk, vind het voor de 1e keer niet erg dat ik dit feestje moet missen. Zou me alleen maar ergeren hoe B2S de timetable heeft gezet, ook al kan het feest geweldig zijnwrote:Chrizzle... Le PoezenStof al afgewogen en mn weegschaaltje besteld?
Jezelf weer volsnuiven en volgooien met al die klote zooi.
Je voelt je er ook zo niet toe geroepen ofzo.