Ik vroeg niet hoe goed het moet zijn ik vroeg hoeveelwrote:Goed spul, geen crap.wrote:Hoeveel wil je hebbe?wrote:Roggel jij dat nou ffkes voor zaterdag dan!
Heb het gehad met die pep waar je meer koffie binnen krijgt dan amfetamine.
Tot die tijd haal ik geen pep meer.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
Hier niet dealen hewrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
PM ftw
Ik vraag toch ook niet of hij wat kan regelen? Hij vraagt alleen hoeveel wij denken nodig te hebben op een standaard zaterdag avond!wrote:Hier niet dealen hewrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?![]()
![]()
PM ftw
Nou zegwrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
Ik kan er niks aan doen dat ik pep fijntjes vind.
Ik snap ook niet hoe hij het als dealen zietwrote: Ik vraag toch ook niet of hij wat kan regelen? Hij vraagt alleen hoeveel wij denken nodig te hebben op een standaard zaterdag avond!
hahaha! zat maar wat te dollen, ben niet meer zo actief en zag alleen die laatste zinwrote:Nou zegwrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
Ik kan er niks aan doen dat ik pep fijntjes vind.Ik snap ook niet hoe hij het als dealen zietwrote: Ik vraag toch ook niet of hij wat kan regelen? Hij vraagt alleen hoeveel wij denken nodig te hebben op een standaard zaterdag avond!
Ik veroordeel je niet hoor.wrote:Nou zegwrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
Ik bewonder je alleen
wrote:hahaha! zat maar wat te dollen, ben niet meer zo actief en zag alleen die laatste zinwrote:Nou zegwrote:Aangezien Daniël in z'n eentje zo'n 2 gram op een avond wegsnatst... Uh, 3 gram?
Ik kan er niks aan doen dat ik pep fijntjes vind.Ik snap ook niet hoe hij het als dealen zietwrote: Ik vraag toch ook niet of hij wat kan regelen? Hij vraagt alleen hoeveel wij denken nodig te hebben op een standaard zaterdag avond!
Maar nu ik het terug heb gelezen
NIET DEALEN HIER!!
Jaja, je bent aan het haten, we hebben je wel door!wrote:
hahaha! zat maar wat te dollen, ben niet meer zo actief en zag alleen die laatste zin
Dat behoeft geen bewondering, want iedereen houdt van pep en ook zoveel mogelijk.wrote: Ik veroordeel je niet hoor.![]()
Ik bewonder je alleen
Eigenlijk zou ik 1% amfetamine moeten fixen zonder toegevoegde middelen en dan 10 gram wegsnuiven op een avond.
Dat zou op zich wel hard zijn, maar ga je dan ook hard?
Ja weet ik eigenlijk niet, heb er nu nog niet echt behoefte aan. Maar ben het wel van plan om het een keer te proberen, misschien Hard Bass ofzowrote:Wat weerhoud je er van om pep te gebruiken als ik vragen mag?
Nee hoor, ik doe het altijd met zo min mogelijk hahawrote:Dat behoeft geen bewondering, want iedereen houdt van pep en ook zoveel mogelijk.wrote: Ik veroordeel je niet hoor.![]()
Ik bewonder je alleen
Eigenlijk zou ik 1% amfetamine moeten fixen zonder toegevoegde middelen en dan 10 gram wegsnuiven op een avond.
Ah k. Nou je gaat in ieder geval plezier beleven danwrote:Ja weet ik eigenlijk niet, heb er nu nog niet echt behoefte aan. Maar ben het wel van plan om het een keer te proberen, misschien Hard Bass ofzowrote:Wat weerhoud je er van om pep te gebruiken als ik vragen mag?
Pfff, als ik 20 lijnen voor je neer zou leggen, zou je er zeker 15 nemen.
Als je 20 mephedrone lijnen voor me neerlegt, zou ik er 25 nemen!wrote:Pfff, als ik 20 lijnen voor je neer zou leggen, zou je er zeker 15 nemen.
Ja, want dan deel je de rest op.wrote:Als je 20 mephedrone lijnen voor me neerlegt, zou ik er 25 nemen!wrote:Pfff, als ik 20 lijnen voor je neer zou leggen, zou je er zeker 15 nemen.
Stinkerd, je krijgt dan nog steeds evenveel binnen!
Ik heb helemaal geen pep opwrote:Peptalk
Ik pak gewoon bij!wrote:wrote:Als je 20 mephedrone lijnen voor me neerlegt, zou ik er 25 nemen!wrote:Pfff, als ik 20 lijnen voor je neer zou leggen, zou je er zeker 15 nemen.
Leugens!wrote: Ik pak gewoon bij!
You know I'm not lying.wrote:Leugens!wrote: Ik pak gewoon bij!
En weer geen dinsdagdip!
Echt nog nooit last van gehad joh!
Ik ook niet, sprookjewrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
True Gwrote: You know I'm not lying.
Je hersens zijn al dermate naar de klote dat je geen verschil meer merkt?wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Zeg dat maar tegen Jeffrey of Robert.wrote:Je hersens zijn al dermate naar de klote dat je geen verschil meer merkt?wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Ja, die dippen tegenwoordig zo extreem dat ze heel de dag geen woord meer uitbrengenwrote:Zeg dat maar tegen Jeffrey of Robert.wrote:Je hersens zijn al dermate naar de klote dat je geen verschil meer merkt?wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Fixed!wrote:Ja, die dippen tegenwoordig zo extreem dat ze heel de week geen woord meer uitbrengenwrote: Zeg dat maar tegen Jeffrey of Robert.
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Been there, done that, was trouwens 8%, lijn van een gram gemaakt, weggesnatst. resultaat? Knallende koppijn, waarschijnlijk van de caffeine.wrote:Jaja, je bent aan het haten, we hebben je wel door!wrote:
hahaha! zat maar wat te dollen, ben niet meer zo actief en zag alleen die laatste zinDat behoeft geen bewondering, want iedereen houdt van pep en ook zoveel mogelijk.wrote: Ik veroordeel je niet hoor.![]()
Ik bewonder je alleen