Testing?wrote:8 daagjes!!!![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
De witte speakers!wrote:Testing?wrote:8 daagjes!!!![]()
Hmm.. Plannen zijn toch nog niet echt duidelijk voor morgen op Pandemonium. Bedoeling was eerst om daar de speakers maar is te gaan testen, maar ik twijfel nu toch een beetje om me geplande pauze tot Qountdown toch niet te gaan breken na 6 weken. 
Ik ga er gewoon meenemen denk ik en dan kijk ik wel waar ik me goed bij voel op dat moment, krijg op het feest zelf ook nog een sealtje pep van iemand dus ik heb genoeg keuze in ieder geval. Al is dat eigenlijk voor Loudness bedoelt.
Ik ga er gewoon meenemen denk ik en dan kijk ik wel waar ik me goed bij voel op dat moment, krijg op het feest zelf ook nog een sealtje pep van iemand dus ik heb genoeg keuze in ieder geval. Al is dat eigenlijk voor Loudness bedoelt.
Ik ga morgen ochtend al met smart klaar zitten voor de "wat is alcohol toch een verschrikkelijke teringdrug"-post van Chukkels...
Haha ik doe met je mee!wrote:De witte speakers!wrote:Testing?wrote:8 daagjes!!!![]()
& repperdepep
Hoe gebruiken jullie 5-HTP eigenlijk? Vindt er op internet niet echt een goede gebruiksaanwijzing over, alleen na het gebruik slikken, zoja wanneer begin je daarmee?
Wil dat dit weekend voor het eerst gaan gebruiken na een stevig feestje morgen.
Wil dat dit weekend voor het eerst gaan gebruiken na een stevig feestje morgen.
-
S
Na het gebruik van MDMA kan ik altijd heel erg goed slapen. Wat ik echter krijg zijn dromen waar ik half wakker ben / half slaap waardoor ik af en toe aan de andere kant van de kamer de muur sta te knuffelen terwijl ik nog steeds slaap
. Ik denk dat je zoiets ook krijgt met 5-htp maar dan minder erg.
Hoe de werking van 5-HTP tot uiting komt verschilt nogal per persoon, best logisch. Ik ga er heel licht van slapen, maar wel heel makkelijk. Ook gekke dromen die ik heel goed kan herinneren daarna. Ik zou gewoon de dagen na gebruik, half uurtje voor t slapen gaan een 5htp tablet slikken en een vitamine rijk dieet (of ook tabletten) hanteren... Dan weet je zeker dat je goed bezig bent 
Zeker niet te veel gebruiken die Melatonine tabletten! Tis niet alsof je daardoor sneller weer kan gaan gebruiken volgens mij, enkel een helpertje om ff snel die reserves aan te vullen.
http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=3294
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=9744
Zeker niet te veel gebruiken die Melatonine tabletten! Tis niet alsof je daardoor sneller weer kan gaan gebruiken volgens mij, enkel een helpertje om ff snel die reserves aan te vullen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Er is een ongeschreven regel: wat je meeneemt gaat opwrote:Hmm.. Plannen zijn toch nog niet echt duidelijk voor morgen op Pandemonium. Bedoeling was eerst om daar de speakers maar is te gaan testen, maar ik twijfel nu toch een beetje om me geplande pauze tot Qountdown toch niet te gaan breken na 6 weken.
Opmaakdagwrote:Er is een ongeschreven regel: wat je meeneemt gaat opwrote:Hmm.. Plannen zijn toch nog niet echt duidelijk voor morgen op Pandemonium. Bedoeling was eerst om daar de speakers maar is te gaan testen, maar ik twijfel nu toch een beetje om me geplande pauze tot Qountdown toch niet te gaan breken na 6 weken.
Ik ga er gewoon meenemen denk ik en dan kijk ik wel waar ik me goed bij voel op dat moment, krijg op het feest zelf ook nog een sealtje pep van iemand dus ik heb genoeg keuze in ieder geval. Al is dat eigenlijk voor Loudness bedoelt.![]()
gister eerste keer snoepje op een Hardstyle feest met de jongens, Geweldig!
veel beter dan in de disco
veel beter dan in de disco
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Ik ook.wrote:iek wil spealker
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Komen hopelijk snelwrote:Ik ook.wrote:iek wil spealkerWachten op de tweede batch...
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Nog twee nachtjes slapen en dan komt die ouwe met die witte baard weer een nieuwe zak brengen denk ik.wrote:Komen hopelijk snelwrote:Ik ook.wrote:iek wil spealkerWachten op de tweede batch...
Hmm k. Zou het ook nut hebben als je alleen speed hebt gebruikt? Dan is het alleen wel wat moeilijker in te schatten wanneer je in slaap valt natuurlijk.wrote:Hoe de werking van 5-HTP tot uiting komt verschilt nogal per persoon, best logisch. Ik ga er heel licht van slapen, maar wel heel makkelijk. Ook gekke dromen die ik heel goed kan herinneren daarna. Ik zou gewoon de dagen na gebruik, half uurtje voor t slapen gaan een 5htp tablet slikken en een vitamine rijk dieet (of ook tabletten) hanteren... Dan weet je zeker dat je goed bezig bent
Ze kwamen bij celbiologie op m'n studie (Voeding&Gezondheid) met XTC aanzetten... En hier komt ie:
MDMA heeft wel degelijk permanente schade! Een paar keer gebruiken is geen ramp, maar vooral voor de veelgebruikers hier: (Lees vaker dan ongeveer 5 keer doen in je leven)
De serotonine-gevoeligheid van je receptoren wordt permanent lager de rest van je leven.
Even in normalemensentaal: Minder liefdegevoel, minder vrolijk, minder testosteron, minder fijne seks, sneller pijntjes, minder energie... Ga zo maar door.
Even snel doorgeredeneerd betekent dat alleen al dat je op latere leeftijd sneller met erectieproblemen te maken krijgt omdat je sertonineactiviteit lager is (en dus je testosteronproductie).
Laat ik 't zo zeggen:
Proberen is goed, nog een aantal keren er na KAN wel, maar is niet verstandig... Veelgebruik is echt domdomdom.
Ik heb er in ieder geval smerig veel spijt van dat ik 't vaak gedaan heb een paar jaar geleden.
Dat wilde ik even delen.

MDMA heeft wel degelijk permanente schade! Een paar keer gebruiken is geen ramp, maar vooral voor de veelgebruikers hier: (Lees vaker dan ongeveer 5 keer doen in je leven)
De serotonine-gevoeligheid van je receptoren wordt permanent lager de rest van je leven.
Even in normalemensentaal: Minder liefdegevoel, minder vrolijk, minder testosteron, minder fijne seks, sneller pijntjes, minder energie... Ga zo maar door.
Even snel doorgeredeneerd betekent dat alleen al dat je op latere leeftijd sneller met erectieproblemen te maken krijgt omdat je sertonineactiviteit lager is (en dus je testosteronproductie).
Laat ik 't zo zeggen:
Proberen is goed, nog een aantal keren er na KAN wel, maar is niet verstandig... Veelgebruik is echt domdomdom.
Ik heb er in ieder geval smerig veel spijt van dat ik 't vaak gedaan heb een paar jaar geleden.
Dat wilde ik even delen.
Vanavond aan de speaker!
Kan echt niet wachten!
Kan echt niet wachten!
-
A
Daar zijn ook pillen voor.wrote: erectieproblemen
Inzakken is bijpakken!
Wat heeft XTC met voeding te maken dan?
Verder wat Anonymous zegt 
Nee, echt smartass?wrote:Ze kwamen bij celbiologie op m'n studie (Voeding&Gezondheid) met XTC aanzetten... En hier komt ie:
Laat ik 't zo zeggen:
Dat wilde ik even delen.
Hij probeert mensen toch gewoon te informeren wat hij weet/heeft gehoord. Daar is dit topic voor. Beetje een rare reactie imo.