Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:45 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
8 daagjes!!! :love: :drool:

Testing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:21 

Donateur

Klos schreef:
Kevin-Raw schreef:

Testing?

De witte speakers! :D & repperdepep
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. Plannen zijn toch nog niet echt duidelijk voor morgen op Pandemonium. Bedoeling was eerst om daar de speakers maar is te gaan testen, maar ik twijfel nu toch een beetje om me geplande pauze tot Qountdown toch niet te gaan breken na 6 weken. :P

Ik ga er gewoon meenemen denk ik en dan kijk ik wel waar ik me goed bij voel op dat moment, krijg op het feest zelf ook nog een sealtje pep van iemand dus ik heb genoeg keuze in ieder geval. Al is dat eigenlijk voor Loudness bedoelt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Likeur! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 00:17 

Donateur

Ik ga morgen ochtend al met smart klaar zitten voor de "wat is alcohol toch een verschrikkelijke teringdrug"-post van Chukkels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 01:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Klos schreef:
Kevin-Raw schreef:

Testing?

De witte speakers! :D & repperdepep

Haha ik doe met je mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

iek wil spealker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 01:29 

Hardtraxx Veteran

Hoe gebruiken jullie 5-HTP eigenlijk? Vindt er op internet niet echt een goede gebruiksaanwijzing over, alleen na het gebruik slikken, zoja wanneer begin je daarmee?

Wil dat dit weekend voor het eerst gaan gebruiken na een stevig feestje morgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 02:00 

Na het gebruik van MDMA kan ik altijd heel erg goed slapen. Wat ik echter krijg zijn dromen waar ik half wakker ben / half slaap waardoor ik af en toe aan de andere kant van de kamer de muur sta te knuffelen terwijl ik nog steeds slaap xd. Ik denk dat je zoiets ook krijgt met 5-htp maar dan minder erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 02:17 

Hardtraxx Addict

Hoe de werking van 5-HTP tot uiting komt verschilt nogal per persoon, best logisch. Ik ga er heel licht van slapen, maar wel heel makkelijk. Ook gekke dromen die ik heel goed kan herinneren daarna. Ik zou gewoon de dagen na gebruik, half uurtje voor t slapen gaan een 5htp tablet slikken en een vitamine rijk dieet (of ook tabletten) hanteren... Dan weet je zeker dat je goed bezig bent :)
Zeker niet te veel gebruiken die Melatonine tabletten! Tis niet alsof je daardoor sneller weer kan gaan gebruiken volgens mij, enkel een helpertje om ff snel die reserves aan te vullen.

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=3294

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=9744
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 08:19 

Hardtraxx Veteran

VANAVONDD! :woot:

Pep en Speaker binnen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Hmm.. Plannen zijn toch nog niet echt duidelijk voor morgen op Pandemonium. Bedoeling was eerst om daar de speakers maar is te gaan testen, maar ik twijfel nu toch een beetje om me geplande pauze tot Qountdown toch niet te gaan breken na 6 weken. :P

Ik ga er gewoon meenemen denk ik en dan kijk ik wel waar ik me goed bij voel op dat moment, krijg op het feest zelf ook nog een sealtje pep van iemand dus ik heb genoeg keuze in ieder geval. Al is dat eigenlijk voor Loudness bedoelt. xd

Er is een ongeschreven regel: wat je meeneemt gaat op :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:

Er is een ongeschreven regel: wat je meeneemt gaat op :P :D

Opmaakdag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 13:44 

Hardtraxxer

gister eerste keer snoepje op een Hardstyle feest met de jongens, Geweldig! :D
veel beter dan in de disco :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:14 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
iek wil spealker

Ik ook. :cry: Wachten op de tweede batch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
Chukkels schreef:
iek wil spealker

Komen hopelijk snel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 17:11 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
MDMAzing schreef:
Chukkels schreef:
iek wil spealker

Komen hopelijk snel :innocent:

Nog twee nachtjes slapen en dan komt die ouwe met die witte baard weer een nieuwe zak brengen denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Hoe de werking van 5-HTP tot uiting komt verschilt nogal per persoon, best logisch. Ik ga er heel licht van slapen, maar wel heel makkelijk. Ook gekke dromen die ik heel goed kan herinneren daarna. Ik zou gewoon de dagen na gebruik, half uurtje voor t slapen gaan een 5htp tablet slikken en een vitamine rijk dieet (of ook tabletten) hanteren... Dan weet je zeker dat je goed bezig bent :)
Zeker niet te veel gebruiken die Melatonine tabletten! Tis niet alsof je daardoor sneller weer kan gaan gebruiken volgens mij, enkel een helpertje om ff snel die reserves aan te vullen.

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=3294

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=9744

Hmm k. Zou het ook nut hebben als je alleen speed hebt gebruikt? Dan is het alleen wel wat moeilijker in te schatten wanneer je in slaap valt natuurlijk. xd Moet je er per se voor in slaap zijn dan? Als ik morgen niet kan slapen tot 20.00 kan ik dan niet gewoon als ik thuis kom er eentje slikken zonder in te slaap te kunnen vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ze kwamen bij celbiologie op m'n studie (Voeding&Gezondheid) met XTC aanzetten... En hier komt ie:

MDMA heeft wel degelijk permanente schade! Een paar keer gebruiken is geen ramp, maar vooral voor de veelgebruikers hier: (Lees vaker dan ongeveer 5 keer doen in je leven)

De serotonine-gevoeligheid van je receptoren wordt permanent lager de rest van je leven.
Even in normalemensentaal: Minder liefdegevoel, minder vrolijk, minder testosteron, minder fijne seks, sneller pijntjes, minder energie... Ga zo maar door.
Even snel doorgeredeneerd betekent dat alleen al dat je op latere leeftijd sneller met erectieproblemen te maken krijgt omdat je sertonineactiviteit lager is (en dus je testosteronproductie).

Laat ik 't zo zeggen:

Proberen is goed, nog een aantal keren er na KAN wel, maar is niet verstandig... Veelgebruik is echt domdomdom.

Ik heb er in ieder geval smerig veel spijt van dat ik 't vaak gedaan heb een paar jaar geleden.

Dat wilde ik even delen.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Vanavond aan de speaker! :woot:
Kan echt niet wachten! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:52 

Inno schreef:
erectieproblemen

Daar zijn ook pillen voor.

Inzakken is bijpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft XTC met voeding te maken dan? :P Verder wat Anonymous zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ze kwamen bij celbiologie op m'n studie (Voeding&Gezondheid) met XTC aanzetten... En hier komt ie:

MDMA heeft wel degelijk permanente schade! Een paar keer gebruiken is geen ramp, maar vooral voor de veelgebruikers hier: (Lees vaker dan ongeveer 5 keer doen in je leven)

De serotonine-gevoeligheid van je receptoren wordt permanent lager de rest van je leven.
Even in normalemensentaal: Minder liefdegevoel, minder vrolijk, minder testosteron, minder fijne seks, sneller pijntjes, minder energie... Ga zo maar door.
Even snel doorgeredeneerd betekent dat alleen al dat je op latere leeftijd sneller met erectieproblemen te maken krijgt omdat je sertonineactiviteit lager is (en dus je testosteronproductie).

Laat ik 't zo zeggen:

Proberen is goed, nog een aantal keren er na KAN wel, maar is niet verstandig... Veelgebruik is echt domdomdom.

Ik heb er in ieder geval smerig veel spijt van dat ik 't vaak gedaan heb een paar jaar geleden.

Dat wilde ik even delen.

^^

Nee, echt smartass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:33 

Hardtraxx Addict

Hij probeert mensen toch gewoon te informeren wat hij weet/heeft gehoord. Daar is dit topic voor. Beetje een rare reactie imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Hij probeert mensen toch gewoon te informeren wat hij weet/heeft gehoord. Daar is dit topic voor. Beetje een rare reactie imo.

hij voelt zich aangesproken ^^
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic