Had ik ook op Loudness.wrote:En lullig ook.. Maat van mij, komt binnen is ie ze pillen kwijt XD vet gestress om naar binnen te krijgen, raakt ie ze kwijt XD 6 stuksGene die dat heeft gevonden heeft hopelijk een leuke avond gehad XD
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gisternacht dan eindelijk de befaamde witte speakertjes gehad. Gingen wel lekker, maar zijn niet de chillste die ik ooit heb gehad
Maar ze voldoen en heb er een goed avondje mee gehad
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tja dat lag aan jou omdat je Zovaak al gebruikt had de afgelopen wekenwrote:Gisternacht dan eindelijk de befaamde witte speakertjes gehad. Gingen wel lekker, maar zijn niet de chillste die ik ooit heb gehad![]()
ik ging van een half oranje olifantje me toch een partij snoeihard
onbeschrijfelijk XD
Dat zou ook kunnen, maar duurde 2 uur voordat het eerste halfje uiteindelijk insloeg. En het ligt ook aan de setting. Zo heb ik bijvoorbeeld op de rode eekhoorntjes 1 avond met een halfje gedaan. Op een ander feest had ik er weer 2,5 nodig. Ligt er dus compleet aan hoe die valtwrote: Tja dat lag aan jou omdat je Zovaak al gebruikt had de afgelopen wekenzijn echt de beste knallers die er nu zijn
-
A
Ik vond ze zeker lekkar!(op Qlimax) Alleen was meer space dan energie... Ook leukwrote:Gisternacht dan eindelijk de befaamde witte speakertjes gehad. Gingen wel lekker, maar zijn niet de chillste die ik ooit heb gehad![]()
Godverdomme wat combineert 2c-i en mdma goed
Beste drugservaring ooit. Ga ik bewaren voor STRP volgend jaar denk ik
Lekker speciaal houden
Heeeuy!wrote:K ga wel pandemonium, kan mee met gastenlijst
Topper dan zie ik je daar wel denk ik, ga je wat gebruiken?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Miss ff speaker knallen maar heb dan pas 2 weken pauze. Maar sommige van hier hebben de beste ervaring met een korte pauze dus kan proef op de som nemen 
Jup :p heb 3 maanden pauze gehad XD En zo optimaal werkte het niet.. Ja door 4-fmp :p dat ik snoeihard ging.. Maar zonder, denk ik niewrote:Miss ff speaker knallen maar heb dan pas 2 weken pauze. Maar sommige van hier hebben de beste ervaring met een korte pauze dus kan proef op de som nemen
Ik ga ook aan de speaker denk ik, misg een half grammetje mee en 1 speaker!wrote:Miss ff speaker knallen maar heb dan pas 2 weken pauze. Maar sommige van hier hebben de beste ervaring met een korte pauze dus kan proef op de som nemen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Beter 
Ga je met trein? en waar vandaan? En met wie?wrote:Beter
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Met iemand die niet op HT zit, geen idee hoe ik er kom zal wel trein worde jawrote:Ga je met trein? en waar vandaan? En met wie?wrote:Beter
Waar moet je vandaan dan?wrote:Met iemand die niet op HT zit, geen idee hoe ik er kom zal wel trein worde jawrote:Ga je met trein? en waar vandaan? En met wie?wrote:Beter
Anders kom ik je daar vast wel tegen hahaha!
Ik ga ook met niet HTers maar er gaan aardig wat bekende mensen uit m'n buurt!
-
G
wrote:Miss ff speaker knallen maar heb dan pas 2 weken pauze. Maar sommige van hier hebben de beste ervaring met een korte pauze dus kan proef op de som nemen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Vanuit hillegom/haarlemwrote:Waar moet je vandaan dan?wrote:Met iemand die niet op HT zit, geen idee hoe ik er kom zal wel trein worde jawrote: Ga je met trein? en waar vandaan? En met wie?
Anders kom ik je daar vast wel tegen hahaha!![]()
Ik ga ook met niet HTers maar er gaan aardig wat bekende mensen uit m'n buurt!
Ik moet vanuit Nijkerk, (amersfoort in de buurt)
Jaa komt wel goed joh!
Jaa komt wel goed joh!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja lekker wausen tochwrote:Ik moet vanuit Nijkerk, (amersfoort in de buurt)
Jaa komt wel goed joh!
Wil wel ff raggen bij Rictus Sempra
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Zegt meneer die nog steeds niet kan slapen van de pepwrote:Junkies
na van de 4-fmp :pwrote:Zegt meneer die nog steeds niet kan slapen van de pepwrote:Junkies
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
okwrote:na van de 4-fmp :pwrote:Zegt meneer die nog steeds niet kan slapen van de pepwrote:Junkies
:p Tsja daar gekregen, sla je natuurlijk niet af 
Nou, ik heb gisteren ook veel aangeboden gekregen door maatjes. Die hadden nog allemaal halfjes over die zo in m'n mond gedouwd werden. Had 2 witte speakerz mee, heb uiteindelijk 1,5 extra naar binnen gedouwd
Ging goed hard na een tijdje, maar niks vervelends gelukkig. Volgende keer maar ff beter op letten
Ging goed hard na een tijdje, maar niks vervelends gelukkig. Volgende keer maar ff beter op letten