Uhm neem dit mee :wrote:hoeveel?wrote:vanavond mogen we de snoeptrommel weer uit de kast halen
1 gr speed
1 bommetje meph
3 pillen
Uhm neem dit mee :wrote:hoeveel?wrote:vanavond mogen we de snoeptrommel weer uit de kast halen
veel plezierwrote:Uhm neem dit mee :wrote:hoeveel?wrote:vanavond mogen we de snoeptrommel weer uit de kast halen
1 gr speed
1 bommetje meph
3 pillen
Een gramwrote:Uhm neem dit mee :wrote:hoeveel?wrote:vanavond mogen we de snoeptrommel weer uit de kast halen
1 gr speed
1 bommetje meph
3 pillen
Op gevoel.wrote:Hoe duur is wiet per gram eigenteelt?
Hoe kan ik zien of het wel zoveel gram is, heb zelf geen weegschaal of iets?
Anders zou hij het toch niet vragen?wrote:Je bent 15, lijkt me niet interessante info voor jou
Jonge wat moet je nu al met die shit :pwrote:Anders zou hij het toch niet vragen?wrote:Je bent 15, lijkt me niet interessante info voor jou
veel plezierwrote:Vanavond op Qlimax ga ik de witte speakertjes testen
Meen je dit?wrote: Een gramWil je wakker blijve tot maandagmiddag ofzo?
![]()
Dan is dat echt baggerkwaliteit.wrote:Meen je dit?wrote: Een gramWil je wakker blijve tot maandagmiddag ofzo?
![]()
![]()
Ik ken mensen van 17 die 1 gram wegsnuiven en nog kunnen slapen!
het is idd best rotzooi, maar goeie pep kunnen ze ook wel aardig wat van op!wrote:Dan is dat echt baggerkwaliteit.wrote:Meen je dit?wrote: Een gramWil je wakker blijve tot maandagmiddag ofzo?
![]()
![]()
Ik ken mensen van 17 die 1 gram wegsnuiven en nog kunnen slapen!
welke is er dan?wrote:Veel plezier maaatjes!![]()
Ik ben best wel jaloers, heb echt zin in een feest!![]()
3 december!
Pandemoniuummmm, ga ik misschien weer aan de droekz!wrote:welke is er dan?wrote:Veel plezier maaatjes!![]()
Ik ben best wel jaloers, heb echt zin in een feest!![]()
3 december!
voor mij 17 decTHunderdoooom!
pandemonieum ga ik niet naartoewrote:Pandemoniuummmm, ga ik misschien weer aan de droekz!![]()
Met de nadruk op misschien!![]()
ga je ook?