Nu ben ik toch wel benieuwd, vertel ons meerwrote:Gaat toch geen candyflip worden met een Oranje Olifant worden morgen op Kliemakz, maar dankzij Jeffurdz iets veel beters
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is het niet dankzij mij?wrote:Gaat toch geen candyflip worden met een Oranje Olifant worden morgen op Kliemakz, maar dankzij Jeffurdz iets veel beters
Zo kun je het ook omschrijvenwrote:Is het niet dankzij mij?wrote:Gaat toch geen candyflip worden met een Oranje Olifant worden morgen op Kliemakz, maar dankzij Jeffurdz iets veel beters
We zijn helemaal klaar voor morgen. Let's rock

-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Hey! Zulke gripzakjes heb ik ook!wrote:We zijn helemaal klaar voor morgen. Let's rock![]()
Have fun morgen.
Hey wat een toeval haha.wrote: Hey! Zulke gripzakjes heb ik ook!
Have fun morgen.
Komt goed, ik zal een dansje voor je doen
ps, had er iemand gratis truffels besteld??

Hier zijn ze ook binnen inderdaadwrote:ps, had er iemand gratis truffels besteld??
maar kun je deze nou zo in 1x naar binnen werken, of moeten ze eerst nog voorbereid worden??
En wat is een beetje de gemiddelde dosis?? Heb het nog nooit gedaan
Het was toch gratis, dus waarom niet haha
En wat is een beetje de gemiddelde dosis?? Heb het nog nooit gedaan
Is dat voor 1 persoon of hoe moet ik dat zien? 
Dit is 15gr en is 1 dosis inderdaad (volgens de site een vrij sterke dosis).wrote:maar kun je deze nou zo in 1x naar binnen werken, of moeten ze eerst nog voorbereid worden??
En wat is een beetje de gemiddelde dosis?? Heb het nog nooit gedaan![]()
![]()
Kun je meerdere malen op hetzelfde adres laten bezorgen? 
Haha hij moet weer de regels omzeilen hoor. Ik zou zeggen, probeer hetwrote:Kun je meerdere malen op hetzelfde adres laten bezorgen?
Waar komen deze gratis truffels vandaan?
Ik voorzie een tripavond in de toekomst!
Ik voorzie een tripavond in de toekomst!
Maar omdat het om de sterkste variant gaat, kun je hier als beginner bijv. wel met z'n 2en van eten? (of eventueel 3?)wrote:Dit is 15gr en is 1 dosis inderdaad (volgens de site een vrij sterke dosis).wrote:maar kun je deze nou zo in 1x naar binnen werken, of moeten ze eerst nog voorbereid worden??
En wat is een beetje de gemiddelde dosis?? Heb het nog nooit gedaan![]()
![]()
Deze truffels kan ik niet bij mij thuis laten bezorgen, maar ga ze vanavond bestellen bij een maatje die opzichzelf woont hahah!wrote:
hoe snel worden ze bezorgd?wrote:Heb ze al thuis liggen :p
1 dag.wrote:hoe snel worden ze bezorgd?wrote:Heb ze al thuis liggen :p
Beter!wrote:1 dag.wrote:hoe snel worden ze bezorgd?wrote:Heb ze al thuis liggen :p
gewoon met de post?
post dus, hoelang zijn ze houdbaar?wrote:Nee via een duif.
en gewoon in de koelkast bewaren lijkt me?