Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Klopt ik slik dat ook elke dag en het werkt vrij goed.

[quote="93Wesley93] :x 5 seconde geleden 5-HTP besteld, lees ik nu dit.. Maar goed, laten we eerst dit eens testen binnenkort.[/quote]

Het hoeft niet meteen beter te zijn. Het ligt er een beetje aan waar je het voor gebruikt. Ik gebruik het om beter te slapen en daar heeft Chukkels gelijk in dat dat van hem beter werkt. Tenminste dat zij mn huisarts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Ok, we zien het allemaal wel. Slaapproblemen heb ik toch niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Drugstest gehad,
Negatief, dat betekent binnenkort rijlessen, m'n ma heeft nog een paar testen voor als ze denken dat ik stoned ben, maar ik zei zelf al tegen mijn ma, de volgende joint die ik rook is met jullie op me verjaardag ofzo, zei me ma: is goed, als het maar niet op straat is met je vrienden! :P
Maar binnenkort de speakers proeven, als ik maar nuchter thuis kom, komt wel goed! :)
Ik ben iniedergeval vrolijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Dus je komt goed weg van die drugstest, en dan besluit je je eigen te belonen met speakers? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Dus je komt goed weg van die drugstest, en dan besluit je je eigen te belonen met speakers? xd

Goed weg? :P
Ik ben van elke dag blowen, in 1 klap 2,5e maand ongeveer gestopt, heb niet meer gesnoven, alleen 2 keer xtc gebruikt in die 2,5 maand maar alleen als het kon en de laatste keer was 4 weken terug, en dat noem jij goed weg? :P
En ik noem het niet belonen, maar ze zijn er pas kort, zijn goed, zijn sinds kort bereikbaar voor mij en het is bijna tijd om het weer eens te proberen, en nu ik de eerste test toch al achter de rug heb vind ik het wel geplaatst om het maar weer is een keer echt goed te doen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Ik zou precies hetzelfde doen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
93Wesley93 schreef:

Goed weg? :P
Ik ben van elke dag blowen, in 1 klap 2,5e maand ongeveer gestopt, heb niet meer gesnoven, alleen 2 keer xtc gebruikt in die 2,5 maand maar alleen als het kon en de laatste keer was 4 weken terug, en dat noem jij goed weg? :P
En ik noem het niet belonen, maar ze zijn er pas kort, zijn goed, zijn sinds kort bereikbaar voor mij en het is bijna tijd om het weer eens te proberen, en nu ik de eerste test toch al achter de rug heb vind ik het wel geplaatst om het maar weer is een keer echt goed te doen! :P

Hmm. Oke.. Wat jij wilt. Volgens mij amuseer je je wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Precies!
Maar ben nu eigenlijk wel blij, zo'n gevoel alsof ik iets heb bereikt, van eigenlijk een kansloze dagelijkse blower heb ik het nu al 2,5e maand ofzo niet gedaan, en al mijn maten zijn nog steeds die gasten zonder geld die geen dag zonder jointje kunnen, en ik ben daar wel op vooruit gegaan vind ik zelf! :P
Vind het heel niet erg dat ik ben gepakt met blowen!
Verder vind ik het ook wel grappig dat de eerst volgende joint die ik rook gewoon met mijn ouders gaat worden, en dat is ook wel iets wat mij wel grappig zou lijken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Precies!
Maar ben nu eigenlijk wel blij, zo'n gevoel alsof ik iets heb bereikt, van eigenlijk een kansloze dagelijkse blower heb ik het nu al 2,5e maand ofzo niet gedaan, en al mijn maten zijn nog steeds die gasten zonder geld die geen dag zonder jointje kunnen, en ik ben daar wel op vooruit gegaan vind ik zelf! :P
Verder vind ik het ook wel grappig dat de eerst volgende joint die ik rook gewoon met mijn ouders gaat worden, en dat is ook wel iets wat mij wel grappig zou lijken! :P

Je bent pas echt koewl als je met je ouders een pilletje doet, zoals Robin op Qountdown of zoals Roel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Precies!

Je bent pas echt koewl als je met je ouders een pilletje doet, zoals Robin op Qountdown of zoals Roel :cool:

Dat gaat mij dus niet lukken hahaa :lol:
chuck ga je nog pandemonium? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:28 

Donateur

Ik heb het m'n moeder ook aangeboden, maar die wilde er niets van weten zei ze, maar ze vond het wel lief dat ik haar wilde betrekken bij mijn leefgedrag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Precies!

Dat gaat mij dus niet lukken hahaa :lol:
chuck ga je nog pandemonium? :P

Weet nog niet. Wil wel, maar Jeffurdz haakt af :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Kan er niemand anders met je mee dan?
En waar vandaag moet je? :P
Want ik overweeg om daar misschien een paar of 1 speakertje mee te nemen, misschien pep ik kijk wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Blegh normaal zou ik wel met je meegaan maar loudness is al zo snel erna en dat trek ik niet :/ Een beetje een herkansing van ons laatste hardcore feestje in Amsterdam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Blegh normaal zou ik wel met je meegaan maar loudness is al zo snel erna en dat trek ik niet :/ Een beetje een herkansing van ons laatste hardcore feestje :lol:

Kom op Azura, ga meeee! :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Blegh normaal zou ik wel met je meegaan maar loudness is al zo snel erna en dat trek ik niet :/ Een beetje een herkansing van ons laatste hardcore feestje :lol:

Kom op Azura, ga meeee! :$ :$ :$

Moet ff kijken man ik heb al behoorlijk wat feestjes komende tijd :P Heb een drukke studie en ik wil tot qountdown niks gebruiken en dat is onmogelijk bij die line up :P

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... iebeertjes

Iemand die dit wel is heeft geprobeerd? Ik ga het is proberen met van die cola flesjes en bacardi haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Ik kon niet gratis mee dus toch geen pandemonium voor mij moet nog XQ kaartje kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Moet ff kijken man ik heb al behoorlijk wat feestjes komende tijd :P Heb een drukke studie en ik wil tot qountdown niks gebruiken en dat is onmogelijk bij die line up :P

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... iebeertjes

Iemand die dit wel is heeft geprobeerd? Ik ga het is proberen met van die cola flesjes en bacardi haha :P

Nuchter is ook te doen toch! :P
Of ga aan de drank of energy weet ik veel, maakt het is gezellig haha! :D
Zou wel vet zijn als jullie ook gaan! :bomb: (L)

Hoofdcoach schreef:
Ik kon niet gratis mee dus toch geen pandemonium voor mij moet nog XQ kaartje kopen

Jammer man, had ook wel ff willen feesten met de hoofdcoach! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:28 

mrazura schreef:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2011/11/dronken-door-gummiebeertjes

bwahahaha xd geniaal dit xd
eerst tampons met ghb, nu gummybears met wodka :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:34 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Er is nog een hele-hele-HELE kleine kans dat ik ga...

Mn meissie krijgt per week een rooster of ze werk voor dr hebben of niet. (Flex Horeca Team..)
Indien ze zaterdagaaf/nacht wel werk voor dr hebben en ze gaat werken, gaan wij naar Pandemonium.
Ze hoort maandag van hoe of wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Er is nog een hele-hele-HELE kleine kans dat ik ga...

Mn meissie krijgt per week een rooster of ze werk voor dr hebben of niet. (Flex Horeca Team..)
Indien ze zaterdagaaf/nacht wel werk voor dr hebben en ze gaat werken, gaan wij naar Pandemonium.
Ze hoort maandag van hoe of wat.

Oke, dat word dus hopen, zou wel vet zijn als jullie gaan maatz! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Gaat toch geen candyflip worden met een Oranje Olifant worden morgen op Kliemakz, maar dankzij Jeffurdz iets veel beters :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:57 

Hardtraxx Elite

Hahah! Hallo.. We moeten t met zn 3e delen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hahah! Hallo.. We moeten t met zn 3e delen he :P

Zoveel heb ik niet nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:03 

Hardtraxx Elite

Hahah... Gaat goedkomen :loving:
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 1193  Volgende