Chukkels schreef:
Tegen drugsgebruik in discotheken: Je krijgt het gevaar dat mensen er steeds makkelijker aan kunnen komen, jongeren beginnen steeds vroeger met gebruiken, dealers vinden een nieuwe plek om te handelen, er is geen controle wat betreft kwaliteit, de drempel om te gebruiken wordt lager, er wordt steeds vaker gebruikt, er is niet genoeg voorlichting met betrekking tot drugsgebruik op scholen, drankomzet keldert gigantisch, EHBO gaat overuren draaien...
Kortom, slechtste idee ooit!
Ja, dat is ook wel zo
Maar ik moet voor zijn omdat je niet met zijn alle tegen kan zijn, dus ik hou het wel op drugsgebruik op 18+ feesten maar dan sterkere ID controle zodat het niet naar de jongeren kan, en dan bedenk ik nog wel wat dingen!
Randleman schreef:
hardcoresjors schreef:
hmm, daar zit wel wat in!
maar ik denk toch dat ik wel wat vol kan lullen over waarom drugs ook goed kan zijn!
omdat ik er zelf ook ervaring mee heb en weet hoe het is enz.!

lekker in geuren en kleuren gaan vertellen wat je allemaal wel niet genomen hebt en/of geprobeerd!
zullen ze ook wel denken, wat een addict!! haha
Dat ga ik zeker niet doen, maar ik bedoel maar dat ik er wel wat over kan vertellen, dan maak ik die leraar wel wijs dat ik het heb opgezocht haha!