Wie zag hij vliegen? Picasso, andere schilders of de schilderijen?wrote:Daar had Erik het vorige week nog over onder invloed van 2C-I.wrote:Dat is gewoon niet te ontkennen.wrote:Dat is het altijd bij ons
Wij maken gewoon heldige combinaties buiten de feestjes om
Onze thuisfeestjes zijn negen van de tien keer beter
Wij volgen gewoon de wijze Picasso op die ook tot heldige conclusies en ideeën kwam tijdens het wous zijn.
Hij snapte ineens al die schilders en creatieve mensen.
Hij beweerde dat hij Picasso was, maar dat geloofde ik niet.
Hij zag ze namelijk vliegen.
Hij dacht dat hij Picasso was en zag zijn schilderijen vliegen.wrote: Wie zag hij vliegen? Picasso, andere schilders of de schilderijen?
Onmogelijk! Kijk, dat je dingen ziet die nog nooit eerder door enig ander mens zijn kan ik nog begrijpen, dan doe je een ontdekking. Maar het is al lang en breed onderzocht dat schilderijen niet de macht hebben om te kunnen vliegen, heel veel verschillende wetenschappelijke analyses hebben dat aangetoond. Dit valt dus onder de noemerwrote:Hij dacht dat hij Picasso was en zag zijn schilderijen vliegen.wrote: Wie zag hij vliegen? Picasso, andere schilders of de schilderijen?

Achja, wat wil je na het nuttigen van drugs.wrote:Onmogelijk! Kijk, dat je dingen ziet die nog nooit eerder door enig ander mens zijn kan ik nog begrijpen, dan doe je een ontdekking. Maar het is al lang en breed onderzocht dat schilderijen niet de macht hebben om te kunnen vliegen, heel veel verschillende wetenschappelijke analyses hebben dat aangetoond. Dit valt dus onder de noemerwrote:Hij dacht dat hij Picasso was en zag zijn schilderijen vliegen.wrote: Wie zag hij vliegen? Picasso, andere schilders of de schilderijen?
verhaal.
Dit is een andere!
Jouw redenatie dat je tijdens het nuttigen van drugs anders gaat redeneren is correct geredeneerd. Maar desondanks zijn redenaties tijdens het nuttigen van drugs nog niet altijd fout geredeneerd.wrote:Achja, wat wil je na het nuttigen van drugs.
Je hersens zullen er niet beter op gaan redeneren.
die jawrote:
Haha drugs feest XD al gaan wenuchter of coursewrote:hahahaha, godse grappig bedacht!
Stel ik krijg mn MoH 2012 kaartje voor mn verjaardag, dan ga ik ook naat ASOT
Aber naturlichwrote:Haha drugs feest XD al gaan wenuchter of coursewrote:hahahaha, godse grappig bedacht!
Stel ik krijg mn MoH 2012 kaartje voor mn verjaardag, dan ga ik ook naat ASOT
Natuurlijk nuchter, we doen niet anders!wrote:Aber naturlichwrote:Haha drugs feest XD al gaan wenuchter of coursewrote:hahahaha, godse grappig bedacht!
Stel ik krijg mn MoH 2012 kaartje voor mn verjaardag, dan ga ik ook naat ASOT![]()
![]()
hmm, daar zit wel wat in!wrote:tegen drugs: op de 1 of andere manier komen ze er wel aan
voor drugs: te 'makkelijk' en krijg je misschien wel mindering in gebruik
--------
zoiets hoor je toch altijd ook bij andere tegens en voors over andere onderwerpen
Hahahaha dat brengt hele grappige herinneringen op Chuk.
Ja, dat is ook wel zowrote:Tegen drugsgebruik in discotheken: Je krijgt het gevaar dat mensen er steeds makkelijker aan kunnen komen, jongeren beginnen steeds vroeger met gebruiken, dealers vinden een nieuwe plek om te handelen, er is geen controle wat betreft kwaliteit, de drempel om te gebruiken wordt lager, er wordt steeds vaker gebruikt, er is niet genoeg voorlichting met betrekking tot drugsgebruik op scholen, drankomzet keldert gigantisch, EHBO gaat overuren draaien...
Kortom, slechtste idee ooit!
Dat ga ik zeker niet doen, maar ik bedoel maar dat ik er wel wat over kan vertellen, dan maak ik die leraar wel wijs dat ik het heb opgezocht haha!wrote:lekker in geuren en kleuren gaan vertellen wat je allemaal wel niet genomen hebt en/of geprobeerd!wrote: hmm, daar zit wel wat in!![]()
maar ik denk toch dat ik wel wat vol kan lullen over waarom drugs ook goed kan zijn!
omdat ik er zelf ook ervaring mee heb en weet hoe het is enz.!
zullen ze ook wel denken, wat een addict!! haha
dat zeg ik toch, sterkere ID controles voor 18+ feesten!wrote:en 16+ party dan..,?:wrote: Ja, dat is ook wel zo![]()
Maar ik moet voor zijn omdat je niet met zijn alle tegen kan zijn, dus ik hou het wel op drugsgebruik op 18+ feesten maar dan sterkere ID controle zodat het niet naar de jongeren kan, en dan bedenk ik nog wel wat dingen!
18+ heeft drugs
16-jarig peutertje is opzelfde feest
1+1=2
beide v/d kaart
waar heb jij het over dan?wrote:Beetje op je zestiende je volsnuiven, ideale schoonzoon.
De stereotype bevolking van de mensen die (hard)dance feesten bezoekenwrote:waar heb jij het over dan?wrote:Beetje op je zestiende je volsnuiven, ideale schoonzoon.![]()
Dank uwrote:wrote:Ik vertel wel in geuren en kleuren wat ik heb wel eens heb gebruikt.
Mensen kijken je dan raar aan.wrote:Beetje op je zestiende je volsnuiven, ideale schoonzoon.![]()
held die je bent..,
De stereotype bevolking van de mensen die (hard)dance feesten bezoekenwrote:wrote:waar heb jij het over dan?wrote:Beetje op je zestiende je volsnuiven, ideale schoonzoon.![]()
Dat is eigenlijk wel zo he!![]()
veel jongeren die harddance feesten bezoeken zitten wekelijks aan de pep!