Ik zeg ook niet dat het iets bijzonders zou zyn... Puur kijkend naar hoeveel je dan naar binnen gooit, zou t voor een veelvuldig gebruikend iemand miss verstandiger zijn om met een hele te beginnen, zo licht leken ze. In ieder geval wil ik alleen maar zeggen dat het geen bommen zijnwrote:er is niet veel bijzonders aan een hele eten als je ervaren bent volgens mij hoor!wrote:Ik heb ze zelf gehad en ze waren alles behalve sterk. Als je een ervaren gebruiker bent zou ik makkelijk een hele kunnen droppen imo. Maargoed, als ze blijken uit te schieten naar 160, misschien toch maar starten met halfjes!![]()
ik persoonlijk ga bij de meeste pillen keihard op een halve, maar mijn maten van 16 kunnen ook gemakkelijk hele rode eekhoorn op
Ahaa, zo bedoel je!wrote:
Ik zeg ook niet dat het iets bijzonders zou zyn... Puur kijkend naar hoeveel je dan naar binnen gooit, zou t voor een veelvuldig gebruikend iemand miss verstandiger zijn om met een hele te beginnen, zo licht leken ze. In ieder geval wil ik alleen maar zeggen dat het geen bommen zijn
Dan is het idd wel een logische opmerking ja!
G
ik weet die ene foto nog wel van iemand die toen hardtraxx had gespeld met 80 pillen, een combi van eekhoorns en triforceswrote:Ik zou het aantal maar niet online zetten als het boven de 10 is, ivm met dealerhoeveelheid. Maar goed, anders waren meerderen hier allang opgespoord en opgepakt...
rtl5, ligt een kerel in het ziekenhuis met een hartslag van 170, hij gebruikt elke dag speed en hij is wappie als de tering, gewoon een vent van in de 60-70, wat een kerel joh hahahaha! 
was heldig hahaha XDwrote:ik weet die ene foto nog wel van iemand die toen hardtraxx had gespeld met 80 pillen, een combi van eekhoorns en triforceswrote:Ik zou het aantal maar niet online zetten als het boven de 10 is, ivm met dealerhoeveelheid. Maar goed, anders waren meerderen hier allang opgespoord en opgepakt...
Squrrie?wrote:was heldig hahaha XDwrote:ik weet die ene foto nog wel van iemand die toen hardtraxx had gespeld met 80 pillen, een combi van eekhoorns en triforceswrote:Ik zou het aantal maar niet online zetten als het boven de 10 is, ivm met dealerhoeveelheid. Maar goed, anders waren meerderen hier allang opgespoord en opgepakt...
echt he, wat een ventje, helemaal wappie!wrote:hahah zag het ook, die ogen ook te tollen in zn kopwrote:rtl5, ligt een kerel in het ziekenhuis met een hartslag van 170, hij gebruikt elke dag speed en hij is wappie als de tering, gewoon een vent van in de 60-70, wat een kerel joh hahahaha!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
welk programma? ff terugkijkenwrote:echt he, wat een ventje, helemaal wappie!wrote:hahah zag het ook, die ogen ook te tollen in zn kopwrote:rtl5, ligt een kerel in het ziekenhuis met een hartslag van 170, hij gebruikt elke dag speed en hij is wappie als de tering, gewoon een vent van in de 60-70, wat een kerel joh hahahaha!
jonge dokters, ergens op het einde!wrote:welk programma? ff terugkijkenwrote:echt he, wat een ventje, helemaal wappie!wrote:
hahah zag het ook, die ogen ook te tollen in zn kop
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
ik heb een andere foto daar is spacetraxx2 gespeld met eekhoorns en triforces:Pwrote:was kettingzaag
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wat een baas die ouwe, elke dag aan de speed

Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?
Wil je ook credits?wrote:Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?
G
nee, speakerswrote:Wil je ook credits?wrote:Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?
Er lag wel meer dan een stel kutpilletjeswrote:Wil je ook credits?wrote:Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?
Die pillen waren nog het minst interessant
True, laten we zo'n woord maken met lijnen Mephedrone, dat is pas interessant! 
Hy liet me de foto zien zaterdag. Weet niet meer wat hy erby verteldewrote:Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?
Tja, we krijgen weer genoeg binnen..wrote:True, laten we zo'n woord maken met lijnen Mephedrone, dat is pas interessant!
Kunnen we wel weer een keertje gek doen.
Kunstwerkje maken on acid
Doen we! Gaat episch vet wordenwrote:Tja, we krijgen weer genoeg binnen..wrote:True, laten we zo'n woord maken met lijnen Mephedrone, dat is pas interessant!
Dat is het altijd bij onswrote:Doen we! Gaat episch vet wordenwrote:Tja, we krijgen weer genoeg binnen..wrote:True, laten we zo'n woord maken met lijnen Mephedrone, dat is pas interessant!
Wij maken gewoon heldige combinaties buiten de feestjes om
Onze thuisfeestjes zijn negen van de tien keer beter
Staat gewoon op Googlewrote:Hy liet me de foto zien zaterdag. Weet niet meer wat hy erby verteldewrote:Ahum, heeft Maikel verteld dat hij dat heeft gedaan in zijn eentje?wrote:
Squrrie?Maar t zag er echt super vet uit! Lag inderdaad nog een hoop andere zooi by hahaha
http://www.google.nl/search?hl=nl&cp=5& ... 14&bih=879
Dat is gewoon niet te ontkennen.wrote:Dat is het altijd bij ons
Wij volgen gewoon de wijze Picasso op die ook tot heldige conclusies en ideeën kwam tijdens het wous zijn.
Daar had Erik het vorige week nog over onder invloed van 2C-I.wrote:Dat is gewoon niet te ontkennen.wrote:Dat is het altijd bij ons
Wij volgen gewoon de wijze Picasso op die ook tot heldige conclusies en ideeën kwam tijdens het wous zijn.
Hij snapte ineens al die schilders en creatieve mensen.
Hij beweerde dat hij Picasso was, maar dat geloofde ik niet.
Hij zag ze namelijk vliegen.