93Wesley93 schreef:
Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.
Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen.

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens.

Als vrienden in het café bier bestellen ga je ook geen cola drinken

Groepsdruk ftw!
Naja het is moeilijk om vaak nee te zeggen, maar iedereen kan het wel! Maar vaak wil je wel nee zeggen maar vindt je ja doen niet zo erg.. En tja, dan zeg je geen nee

Wil je het ECHT niet en toch ECHT nuchter blijven, dan kan je dat best.. Ongeacht of mensen om je heen wat anders doen
Geweldig hoe erg mensen beïnvloedbaar zijn door zijn/haar omgeving, mooi om te zien altijd

(ik zelf ook hoor:P)