Welke? Waar?wrote:Over 7 uur eerste halfje in 4,5 maanden erin knallen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Welke? Toch maar rode dollars, omdat ik er rustig in wil komenwrote:Welke? Waar?wrote:Over 7 uur eerste halfje in 4,5 maanden erin knallen
Waar? I Love Techno, een kwartier voordat Paul Kalkbrenner begint
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Oeh techno + MDMA, heerlijke combiwrote:Welke? Toch maar rode dollars, omdat ik er rustig in wil komenwrote:Welke? Waar?wrote:Over 7 uur eerste halfje in 4,5 maanden erin knallen
Waar? I Love Techno, een kwartier voordat Paul Kalkbrenner begint
Veel plezier
wrote:Nee jo :p Dat is nikswrote:Smoken, pffff... Doe dan GHB ofzo!
een joint is het fijnste wat er bestaat!
vooral na een feest, en na welke trip dan ook!
Is een halve gram pep wegsnuiven op 1 nacht extreem veel? Volgens mij ging het bijpakken echt veels te makkelijk gisteren..
Mede doordat het volgens mij niet echt super spul was.
Lieswrote:wrote:Nee jo :p Dat is nikswrote:Smoken, pffff... Doe dan GHB ofzo!
een joint is het fijnste wat er bestaat!
vooral na een feest, en na welke trip dan ook!
Gaat wel.wrote:Is een halve gram pep wegsnuiven op 1 nacht extreem veel? Volgens mij ging het bijpakken echt veels te makkelijk gisteren..Mede doordat het volgens mij niet echt super spul was.
Kutspul gehad dus.
Gister in Try Before You Die gast naar me toe: Jij bent toch een vriend van Olijfboompje? Heb je pille voor me.

Lololololololololololwrote:Gister in Try Before You Die gast naar me toe: Jij bent toch een vriend van Olijfboompje? Heb je pille voor me.
Dat is epic
Hoe zag die eruit?
Groot en kaal geloof ikwrote:Lololololololololololwrote:Gister in Try Before You Die gast naar me toe: Jij bent toch een vriend van Olijfboompje? Heb je pille voor me.
Dat is epic![]()
Hoe zag die eruit?
wrote:Groot en kaal geloof ikwrote:Lololololololololololwrote:Gister in Try Before You Die gast naar me toe: Jij bent toch een vriend van Olijfboompje? Heb je pille voor me.
Dat is epic![]()
Hoe zag die eruit?
Daar ken ik zoveel mensen van
Ja groot in de vorm van dik en lang he
Volgens mij was hij nog bijna een kop groter dan mij 
S
Alcohol + MDMA = Amnesia heb ik gemerkt 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Alcohol + pep ook heb ik laatst gemerktwrote:Alcohol + MDMA = Amnesia heb ik gemerkt
pep + MDMA ook.wrote:Alcohol + pep ook heb ik laatst gemerktwrote:Alcohol + MDMA = Amnesia heb ik gemerkt
Het eerste zit er in ieder geval in
Dit gaat een leuk avondje worden volgens mij
G
lekker wat mdma ookwrote:Alcohol + MDMA = Amnesia heb ik gemerkt
Hoe kan je op een feest 8 uur lang echt te hard gaan?
Door Witte Speakertjes naar binnen te werken met de veronderstelling dat ze dezelfde (uit)werking hebben als de gemiddelde andere hoog gedosseerde pil, terwijl je voor deze pillen een totaal andere plan van aanpak behoort te hebben.
Door Witte Speakertjes naar binnen te werken met de veronderstelling dat ze dezelfde (uit)werking hebben als de gemiddelde andere hoog gedosseerde pil, terwijl je voor deze pillen een totaal andere plan van aanpak behoort te hebben.
G
klinkt alsof ze hun werk goed gedaan hebben 
Ik had ook zo een witte speaker meegenomen maar de Time Out, niet voor eigen gebruik maar voor iemand die ik kende daar
Hij heeft op een halfje een hele nacht staan stuiteren, en aan zijn gezicht te zien bij de inslag waren het zoals verwacht behoorlijk zware jongens. 
G
een maat van me had toen ook nog een pil van iemand gekregen (gratis dus dat kan niet veel goeds zijn), met zon symbool erop:wrote:Ik had ook zo een witte speaker meegenomen maar de Time Out, niet voor eigen gebruik maar voor iemand die ik kende daarHij heeft op een halfje een hele nacht staan stuiteren, en aan zijn gezicht te zien bij de inslag waren het zoals verwacht behoorlijk zware jongens.
[dus geen standaard kruis maar een die aan een kant langer is]
het is een witte pil, op pillreports kon ik er niks over vinden, iemand hier enig idee wat het is?